Sinds juni 2004 maken wij gebruik van de glazenwasserdiensten van het bedrijf Spik & Span. Zij deden hun werk netjes en naar behoren.
In april 2006 deden zij ons een aanbieding waarbij zij aanboden 6 x langs te komen, 5 x betalen. We zijn hierop ingegaan en hebben hier ook een afschrift van gekregen.
In mei en juni 2006 zijn ze inderdaad ook langs gekomen. Sindsdien geen enkel teken van leven meer. Het door hun afgegeven mobiele nummer (06-41523627) wordt direct doorgeschakel naar een antwoordapparaat. De hierop ingesproken berichten worden niet beantwoord.
Op hun afschrift staat geen adres, nummer van de kamer van koophandel of ander kenmerk waarop het bedrijf te achterhalen is. Via internet krijg ik hits op twee gelijknamigebedrijven die ik heb gebeld, maar die aangeven nooit in Nieuwegein te hebben gewerkt.
Wie heeft dit soort praktijken ook aan de hand gehad en hebben jullie suggesties hoe ik verder kan handelen. Het gaat mij niet zozeer om het geld, maar meer om te kijken hoe dit soort praktijken te voorkomen valt.
Met vriendelijke groet,
Erwin Hakkennes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spik en Span. 6 x betaald, na 2 x geen teken van leven meer
-
-
Re: Spik en Span. 6 x betaald, na 2 x geen teken van leven meer
Beste,
U heeft ons zaterdag 17 februari 2007 benadert in nieuwegein waar wij aan het wassen waren.
Nu had ik u gezegt dat we zeker langs zouden komen maar we waren de straatnaam vergeten op te schrijven zodat we niet meer wisten hoe het heten.
We hebben nog wel door de wijk gereden maar helaas niet kunnen vinden.
Kunt u als nog contact met ons opnemen?
Met vriendelijke groet,
Glazenwasserij Streeploos
0648501679
P.s. wij zijn voor u opzoek naar Spik&Span, Komt goed.
U heeft ons zaterdag 17 februari 2007 benadert in nieuwegein waar wij aan het wassen waren.
Nu had ik u gezegt dat we zeker langs zouden komen maar we waren de straatnaam vergeten op te schrijven zodat we niet meer wisten hoe het heten.
We hebben nog wel door de wijk gereden maar helaas niet kunnen vinden.
Kunt u als nog contact met ons opnemen?
Met vriendelijke groet,
Glazenwasserij Streeploos
0648501679
P.s. wij zijn voor u opzoek naar Spik&Span, Komt goed.
Re: Spik en Span. 6 x betaald, na 2 x geen teken van leven meer
nou nou je doet wel interassant hier bij de web site van trosradar maar kijk een op glazenwassersweblog! of http://streeploos.onzezaak.nl/ daar kunnen mensen zien hoe jij bent tegen je klanten !