LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cillit BANG en het vuil is weg!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
IB Danny
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 13:02

Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door IB Danny »

Beste lezer,

Voor de Universiteit en Reckitt Benckiser zijn we bezig met een marktonderzoek. Reckitt Benckiser is de producent van Cillit Bang. Om ons onderzoek te doen hebben we de meningen van zoveel mogelijk consumenten of non-consumenten nodig. U kunt meedoen aan dit onderzoek, wat hoogstens enkele minuten duurt, door op de onderstaande link te klikken.

Onderzoek Cillit Bang

Ook zouden we graag uw mening horen over de reclame van Cillit Bang. Denkt u dat deze effectief is of niet? Alvast bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Mirja, Joëlle, Sebastian, Danny en Fabian

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Die TV reclame?


Die is wel effectief ja. De huisstijl (paars) komt goed naar voren en de naam wordt vaak herhaald. Maar hij is tegelijkertijd ook mateloos irritant. Van de nagesynchroniseerde buitenlanders, van die Mediterraanse mannen en vrouwen met donkere haren en wenkbrauwen die er allesbehalve uitzien als Nederlanders. Blegh.


Nasynchroniseren van reclames is zooooooooooooo vervelend

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door bot321 »

Zakje blauw van Reckitt vond ik beter.

Toolboy

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Jawel dat spul haalt al het vuil weg ,giet het maar eens over de bedenkers en reklame makers heen :lol:

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door NAK »

Zakje blauw van Reckitt vond ik beter.
Maar die mocht je maar maximaal 5 maal aan het touwtje door het water geslingeren. :wink:

pretorxo
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2007 14:02

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door pretorxo »

Ik vind het gewoon een superirritante reclame. Zo fout nagesynchroniseerd! Brr. Alleen al een reden om het niet te kopen.
:lol:

jiping

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door jiping »

Ik dacht weleens gelezen te hebben dat ze in de reclamewereld irritatie gewoon als effectieve reclamemethode zien en ze daarom bewust zo maken en niet om kosten te besparen.

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door Atmoz »

Ik dacht weleens gelezen te hebben dat ze in de reclamewereld irritatie gewoon als effectieve reclamemethode zien en ze daarom bewust zo maken en niet om kosten te besparen.
Klopt!! Zo werkt het bij mij tenminste ook altijd. Ik erger me kapot aan die "nep-reclame's" en daarom blijf ik er gewoon naar kijken :twisted:

[edit]

Ik lag en erger me dood aan bijvoorbeeld die bio-troep-stabiel reclame toch kijk ik er geregeld naar grrrrr wordt je toch gek van!! :lol:

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Cillit BANG en het vuil is weg!

Ongelezen bericht door edmoor »

Reclame is een prima manier om te onthouden van welke merken je GEEN producten wilt aanschaffen 8)

Gesloten