Ik heb nu bijna een jaar internet plus bellen van Planet. Op zich werkt het, maar een paar keer per week wordt de telefoonverbinding na 1 minuut verbroken. Planet krijgt het niet voor elkaar om dat goed te krijgen.
Ik zit te denken om over te stappen naar een andere provider (bijv. @home). Ik heb de helpdesk van Planet gebeld om te vragen wat er met de telefoonaansluiting/nummer gebeurd als ik Planet op zeg.
Toen begon de ellende. Een dag later had ik een mail van Planet waarin stond dat het abonnement per 10 maart beeindigd wordt. Ik probeer nu al weken om te zorgen dat ik niet zo maar afgesloten wordt.
Telefonisch krijg ik Planet amper te pakken. Vaak krijg je een bandje dat het zo druk is, dat de verbinding verbroken wordt. Alleen 's morgens direct om 8 uur lukt het nog. Maar dan wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Het laatste wat ik gehoord heb is dat het niet mogelijk is om de annulering terug te draaien (was hun fout!). Eerst moet het abonnement afgesloten worden, daarna kan het pas weer geactiveerd worden. Dat kan toch niet waar zijn!
Zit ik straks zonder telefoon door een fout van Planet!
Iemand een idee? Brief sturen al gedaan, maar dat zou niet helpen, want het duurt 4 weken voor een reactie komt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet+bellen wordt bij mij afgesloten.
Re: Internet+bellen wordt bij mij afgesloten.
Ja, dat is tegenwoordig de KPN.... We maken fouten, willen dat ook best wel toegeven, maar een oplossing? Nee hoor, dan zeggen we gewoon dat dat niet mogelijk is!
Bij mij was er een (heel erg gewenste!!!!) opheffing, waarbij ik uitgebreid geinformeerd heb naar wat er zou gebeuren met de emailbox, zou die als webmail blijven bestaan? Ja, was het antwoord, die zou blijven bestaan totdat ik zelf ervoor zou kiezen hem op te heffen. Maar niet heus: gisteren niet meer bereikbaar, testmail gestuurd vanaf m'n werk en foutmelding teruggekregen.
'Even' gebeld, ik moest perse de IPB afdeling spreken volgens o.a. klantenservice en ADSL afdelingen, maar die vroegen zich af waarom ikhun belde, ik had immers geen IPB meer. Mailbox verdwenen? Jammer dan, maar ik wil wel nog een nieuwe voor u aanmaken. ??? IPB is nog actief tot eind oktober 2007 ??? Het was toch juist al weg? En dan, tot oktober? Ik mocht toch juist voortijdig ontbinden vanwege alle problemen? Waarom dan wel alle signaal naar mij toe onderbreken, de experiabox is al weg vanaf 23-01, en dan toch het IPB abonnement actief houden? Om gewoon de maandelijkse bijdrage te blijven innen? Of alleen om te voorkomen dat een andere provider mij wel werkend ADSL gaat leveren, misschien zelfs nog wel met telefonie erbij?
Word ik op deze manier gedwongen naar de kabel 'overgeplaatst? Eenmaal IPB, einde vrije keuze? Voorgoed in de macht van de KPN?
Kleine tip: zolang je nog IPB hebt, meld aan iedereen je nieuwe email adres alvast en mail al je belangrijke dingen z.s.m. door naar een 'veilig'adres! Ik kon al een tijdje alleen webmail bekijken en heb daarom, in afwachting van mijn nieuwe provider, een aantal emails bewaard om te kunnen downloaden als ik thuis weer verbinding heb, maar dat ligt nu dus in de grote KPN prullenbak....
Bij mij was er een (heel erg gewenste!!!!) opheffing, waarbij ik uitgebreid geinformeerd heb naar wat er zou gebeuren met de emailbox, zou die als webmail blijven bestaan? Ja, was het antwoord, die zou blijven bestaan totdat ik zelf ervoor zou kiezen hem op te heffen. Maar niet heus: gisteren niet meer bereikbaar, testmail gestuurd vanaf m'n werk en foutmelding teruggekregen.
'Even' gebeld, ik moest perse de IPB afdeling spreken volgens o.a. klantenservice en ADSL afdelingen, maar die vroegen zich af waarom ikhun belde, ik had immers geen IPB meer. Mailbox verdwenen? Jammer dan, maar ik wil wel nog een nieuwe voor u aanmaken. ??? IPB is nog actief tot eind oktober 2007 ??? Het was toch juist al weg? En dan, tot oktober? Ik mocht toch juist voortijdig ontbinden vanwege alle problemen? Waarom dan wel alle signaal naar mij toe onderbreken, de experiabox is al weg vanaf 23-01, en dan toch het IPB abonnement actief houden? Om gewoon de maandelijkse bijdrage te blijven innen? Of alleen om te voorkomen dat een andere provider mij wel werkend ADSL gaat leveren, misschien zelfs nog wel met telefonie erbij?
Word ik op deze manier gedwongen naar de kabel 'overgeplaatst? Eenmaal IPB, einde vrije keuze? Voorgoed in de macht van de KPN?
Kleine tip: zolang je nog IPB hebt, meld aan iedereen je nieuwe email adres alvast en mail al je belangrijke dingen z.s.m. door naar een 'veilig'adres! Ik kon al een tijdje alleen webmail bekijken en heb daarom, in afwachting van mijn nieuwe provider, een aantal emails bewaard om te kunnen downloaden als ik thuis weer verbinding heb, maar dat ligt nu dus in de grote KPN prullenbak....
-
primulachalupa
Ik heb juist het omgekeerd. Door de slechte IPB verbinding wil ik juist opzeggen en weer terug naar ISDN en ADSL. Maar aangezien ik net verhuist ben gaat het contract weer opnieuw een jaar in. Ik zit nu al bijna anderhalf jaar aan die IPB vast.
En ze willen je niet terug laten ondanks dat het duurder is en ze er meer op kunnen verdienen. En service ho maar.
En ze willen je niet terug laten ondanks dat het duurder is en ze er meer op kunnen verdienen. En service ho maar.
@ primulachalupa, jij bent verhuist en dan gaat je abo weer opnieuw in??? nooit van gehoort.
Hebben de heren en dames van de klantenservice het niet per ongeluk aangemerkt als nieuwe abo???? Dit komt vaker voor benik achtergekomen, je gaat verhuizen en je neemt je eigen nummer en abo mee naar je nieuwe adres.
Succes er mee.
Hebben de heren en dames van de klantenservice het niet per ongeluk aangemerkt als nieuwe abo???? Dit komt vaker voor benik achtergekomen, je gaat verhuizen en je neemt je eigen nummer en abo mee naar je nieuwe adres.
Succes er mee.