| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een week geen telefoon of internetaansluiting tele2.nl
-
A.B.Reeder
Een week geen telefoon of internetaansluiting tele2.nl
In april overgegaan naar tele2 voor telefoon en internet. Al direct van alles mis. In de eerste maand 12 keer een dag geen telefoon mogelijk. Zeven keer geen internet verbinding. Nadien regelmatig alles weg. Twee weken geleden van maandag tot zaterdag geen telefoonaansluiting en geen internet. Helpdesk onbereikbaar via mobiel!! Na 5 maanden kon men nog niet zeggen wanneer ik mijn oude nummer weer zou krijgen. Van armoe maar het tijdelijke nummer als permanent genomen. Sta nu een jaar lang nog in het papieren telefoonboek met een verkeerd nummer. Tele2 laat niets horen, geen excuus maar wel een rekening ondanks het feit dat je een week geen telefoon had. Schade in het afgelopen jaar minimaal 230 euro!!
Re: Een week geen telefoon of internetaansluiting tele2.nl
Ik ben al meer dan een jaar aan het bellen /mailen met tele2 over teruggave van abo geld.
Was geabboneeerd op tele2 lite,dit heeft nooit gewerkt.
Word elke keer als ik bel beloofd dat terug storting in orde word gemaakt,maar ze doen gewoon niks nada noppes.
Stelletje vieze oplichters dat zijn het.[/b]
Was geabboneeerd op tele2 lite,dit heeft nooit gewerkt.
Word elke keer als ik bel beloofd dat terug storting in orde word gemaakt,maar ze doen gewoon niks nada noppes.
Stelletje vieze oplichters dat zijn het.[/b]