LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] id-baan

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
safiera
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:11

id-baan

Ongelezen bericht door safiera »

nou daar zit ik dan thuis, als werkzoekende, omdat de gemeente de subsidie heeft afgeschaft, voor de id-regeling, en mijn werkgever, mij niet meer zelf kon betalen, mijn werkgever was skar(stichting, kinderopvang, arnhem en regio), en hun beweren geen geld te hebben pfff...
maar dat neemt niet weg, dat ik het de gemeente arnhem kwalijk neem, om de subsidie stop te zetten, en dat na 10 jaar je volledig te hebben ingezet,
en in nijmegen, hebben ze 200 banen, bij de gemeente voor allochtonen, ongelofelijk?!? en ik, ik ben een nederlander krijg ik zomaar een baan voorgeschoteld?
noopzzz, als je in de 30 bent, ben je al te oud.
daar zit je dan met je ww, die ook een keer op houdt.
in welk maatschappij leven we?
wil je werken, is er niks...... want je bent te oud,
nou ik heb het helemaal gehad met nederland, :?

rambelje
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 aug 2006 15:52

Re: id-baan

Ongelezen bericht door rambelje »

hallo

Ik heb ook jaren een id-baan gehad hier in de gemeente delfzijl.
daar zijn ze ook mee gestopt omdat er geen geld meer voor is.
ik ben nu 28 en als jewilt inschrijven bij een uitzendburo dan krijg je als antwoord dat je te eentonig werk hebt gedaan. ik werkte dan in het bassisonderwijs.
ik vind het ook vreemd dat ze het steeds hebben over klassen verkleining maar ze willlen er geen geld voor uittrekken.
in zich ondertussen maar afvragen waarom zitten er zoveel mensen bij de bijstand ja dat komt daar door.
de mensen die een ID-baan hadden willen heel graag aan het werk maar dat word ons onmogelijk gemaakt de regering.

ik snap echt niet meer wat ze willen.

tanja

Gesloten