LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] trendhopper

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
patries

trendhopper

Ongelezen bericht door patries »

wat vinden jullie van de trendhopper

is het de moeite waard voor het geld?

Gea1748
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:00

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door Gea1748 »

Het is een hele mooie woonwinkel en het is zeker de moeite waard om daar je meubels te kopen en ze zijn niet echt duur.

veronica
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jul 2005 11:43

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door veronica »

Beste Patries,

koop in ieder geval geen banken bij Trendhopper! De afwerking is dramatisch en als je met klachten komt nemen ze je niet serieus. Aan de sticker op de verpakking te zien worden ze in Polen gemaakt. Waarschijnlijk voor heel weinig geld en door mensen die er geen verstand van hebben.Koop alleen spullen die je zo kunt meenemen, maar niets op bestelling. Blijkbaar heb je bij hun geen garantie dat je een goed product krijgt. Als je niet te dure meubels wilt kun je beter naar Ikea of Woonexpress. Daar is de kwaliteit van de banken in ieder geval een stuk beter voor nóg minder geld.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door crazyme »

Nee, de meubels van Woonexpress en Ikea zullen niet uit polen of china komen..... Wanneer u minder wilt uitgeven dan € 1500,- aan een bankstel, komt deze uit de lage lonen landen. Dit zegt overigens niets over de kwaliteit. Er zijn banken uit Polen die er 10x beter uitzien dan banken welke in Nederland of Duitsland zijn gemaakt....

onderzoeker
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jul 2005 16:07

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door onderzoeker »

Ik koop nooooit weer iets bij trendhopper. Alleeen maar ellende met de bank en eethoekstoelen gehad.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door crazyme »

@onderzoeker

Lekker gemotiveerde reactie. Daaaar kunnen we wat mee.

karen2
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2007 11:15

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door karen2 »

Na mijn ervaringen van de afgelopen weken met de aankoop van een bureauset, kan ik inmiddels ook afraden ooit iets bij de trendhopper te kopen (iig op bestelling).

Allereerst zat het bestelproces me al niet lekker. De verkoopster beweerde dat de set niet in wenge leverbaar was, terwijl het showmodel wenge was. De prijzen stonden hoger in de computer dan in de winkel (wat vervolgens als "korting" werd weggeboekt). Een paar keer voerde ze verkeerde onderdelen in, terwijl we exact het model uit de showroom wilden. Er werd als leverperiode w52 afgesproken.

We hebben wel een keer een mailtje gehad dat 't een weekje later zou worden. Echter, op de laatste dag van w4 stond het setje dan eindelijk klaar. 1 doos was al open geweest. De magazijnmedewerker zei dat hij de verpakking had opengemaakt. Er waren wel eens problemen met de bureaus en daarom checkte hij dat handmatig. Jaja, :shock: toen we vroegen de verpakking te openen, zat bleek het tafelblad beschadigd te zijn. Uiteindelijk kregen we het showmodel voor 2 tientjes korting mee.

Eenmaal thuisgekomen bleek ook een voorkant van de kast onder de (lichte) krassen te zitten. Daarmee gingen we niet terug, omdat we al trendhoppermoe waren. Maar de andere kast paste niet in elkaar. De gaten waren verkeerd voorgeboord. Wij op een zaterdag met de kast terug (we wonen inmiddels in Den Bosch, de Trendhopper zit in Utrecht). Maar op zaterdag is de klantenservice dicht. Ze zou een spoedmelding maken en we konden weer naar huis.

Op vrijdag nog niets gehoord van de "spoed"melding dus zelf maar gebeld. "Oja, hij is besteld in Polen en verder weet of kan ik niks".
En daar zjin we nu. Inmiddels zitten we in w6 en de set is nog niet compleet. Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren....

hajamapi
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jul 2006 17:18

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door hajamapi »

heb net 2 nieuwe banken gekocht bij trendhopper,vorige bank was ook van trendhopper,en is 10 jaar meegegaan.
wij zijn niet superzuinig,hebben 2 kinderen,hond en 2 poezen,die er ook in liggen.
dus ik vind kwaliteit goed!

lizzylizzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2006 19:44

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door lizzylizzy »

Ik heb ook een erg slechte ervaring. Mijn set tafel + stoelen is besteld in juli 2006, begin december vond de levering pas plaats en toen bleek 1 van de stoelen zwaar te zijn beschadigd. Een nieuwe stoel is vandaag geleverd en ook deze is beschadigd. Als ik ervan uitga dat het weer 18 weken gaat duren voordat ik een nieuwe stoel krijg zakt me de moed wel in de schoenen. Daarbij zijn de overige stoelen gewoon in gebruik dus er is straks ook nog sprake van verschil in slijtage.

De medewerkers van het servicecentrum zijn erg begripvol maar daarmee heb ik nog geen complete set stoelen!

Weet iemand of je in dit soort situaties recht hebt op schadevergoeding?
Gr. Lizzy

dinazompie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2007 17:55

Re: trendhopper

Ongelezen bericht door dinazompie »

wij hebben vorig jaar een bed gekocht daar en ondanks dat de trendhopper in zutphen een onderdeel van eijerkamp is koop ik er nooit meer wat je wordt niet serieus genomen door de service je wordt als 1 of andere mafkees neergezet ze proberen je van alles aan te smeren en zeggen met elk voorstel dat ze doen hoe coulant ze wel niet zijn nou sorry maar ik moet steeds achter hun aan bellen ze bellen nooit terug telkens iemand anders geen verstand van hun spullen geen service onze matrassen zijn niet goed en nu zeggen ze dat wij er zelf bij waren met de matrassen kopen nou sorry hoor maar ik ga daar heen voor advies als ik wat van matrassen afwist was ik daar nooooooooooit heengegaan we zijn zo ongeveer 3 maanden bezig met het bed en krijgen voor de matrassen belachelijk weinig geld terug de ombouw was 800 euro en de matrassen per stuk 175 nou wat een kwaliteit echt nooit meer naar de trendhopper wil je goeie meubels en dergelijke ga naar een echte speciaalzaak 1tje die er verstand van heeft !
groet dian

Gesloten