Klaarblijkelijk leest UPC niet eens een bericht dat je aan ze stuurt!(zie ook eerdere mails)
Ik heb in december upc digital besteld, maar tot twee keer toe is de mediabox niet bezorgd door een fout van tnt post. Het pakket ging nl. retour afzender met de mededeling 'geweigerd', terwijl er nooit iemand aan de deur is geweest of bericht is achtergelaten. Waarschijnlijk dacht de bezorger dat de mediabox ongevraagd opgestuurd was, terwijl dit dus niet het geval was.
Ondertussen heb ik de aanvraag geannuleerd omdat ik de mediabox in een elektronicazaak wilde ophalen, maar dit blijkt niet meer te kunnen (kon wel tot 31-12-06 ivm introductie upc digital in Zutphen). Omdat ik nog steeds gewoon upc digital wil (en het dichtstbijzijnde upc center, waar de mediabox wel gewoon kan worden opgehaald, te ver weg is) heb ik di 6-2-07 opnieuw upc digital aangevraagd via internet.
Om te voorkomen dat het straks weer fout gaat met de bezorging van de mediabox vraag ik u hierbij dringend om actie te ondernemen. Ik stel voor dat u een klacht indient bij tnt post mbv de track&trace-codes van de zogenaamd geweigerde pakketten.
Als u als 1e-lijns medewerker meteen in het systeem de track&trace-codes kan terugzien, zou u deze mij dan kunnen toesturen zodat ik zelf ook een klacht kan melden bij tnt post (dan is het in ieder geval zeker dat het straks niet weer fout gaat)?
ANTWOORD VAN UPC:
Geachte mevrouw *,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Uit onze administratie blijkt dat er inmiddels een nieuwe aanvraag is gedaan voor UPC Digital. U kunt de Mediabox voor UPC Digital binnen 2 weken verwachten.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Maar serieus: dit is toch echt te triest voor woorden!