LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zo gaat UPC te werk bij het beantwoorden van mails

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
compusmurf

Zo gaat UPC te werk bij het beantwoorden van mails

Ongelezen bericht door compusmurf »

Dit is even iets grappigs. Ik had een mail gestuurd naar upc over problemen met de levering van de mediabox. Zie hieronder mijn mail en het antwoord dat UPC geeft:
(zie ook eerdere mails)
Ik heb in december upc digital besteld, maar tot twee keer toe is de mediabox niet bezorgd door een fout van tnt post. Het pakket ging nl. retour afzender met de mededeling 'geweigerd', terwijl er nooit iemand aan de deur is geweest of bericht is achtergelaten. Waarschijnlijk dacht de bezorger dat de mediabox ongevraagd opgestuurd was, terwijl dit dus niet het geval was.
Ondertussen heb ik de aanvraag geannuleerd omdat ik de mediabox in een elektronicazaak wilde ophalen, maar dit blijkt niet meer te kunnen (kon wel tot 31-12-06 ivm introductie upc digital in Zutphen). Omdat ik nog steeds gewoon upc digital wil (en het dichtstbijzijnde upc center, waar de mediabox wel gewoon kan worden opgehaald, te ver weg is) heb ik di 6-2-07 opnieuw upc digital aangevraagd via internet.

Om te voorkomen dat het straks weer fout gaat met de bezorging van de mediabox vraag ik u hierbij dringend om actie te ondernemen. Ik stel voor dat u een klacht indient bij tnt post mbv de track&trace-codes van de zogenaamd geweigerde pakketten.
Als u als 1e-lijns medewerker meteen in het systeem de track&trace-codes kan terugzien, zou u deze mij dan kunnen toesturen zodat ik zelf ook een klacht kan melden bij tnt post (dan is het in ieder geval zeker dat het straks niet weer fout gaat)?

ANTWOORD VAN UPC:

Geachte mevrouw *,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.

Uit onze administratie blijkt dat er inmiddels een nieuwe aanvraag is gedaan voor UPC Digital. U kunt de Mediabox voor UPC Digital binnen 2 weken verwachten.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
Klaarblijkelijk leest UPC niet eens een bericht dat je aan ze stuurt! :lol:
Maar serieus: dit is toch echt te triest voor woorden!

Ron 2

Re: Zo gaat UPC te werk bij het beantwoorden van mails

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Klaarblijkelijk leest UPC niet eens een bericht dat je aan ze stuurt!
Je hebt nog mazzel dat hij is aangekomen :lol:

kanovaarder

Re: Zo gaat UPC te werk bij het beantwoorden van mails

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Maar beste man,

Je weet toch dat UPC de "Guust Flater-methode"toepast voor zijn binnenkomende post?

Want inderdaad, dit was even een 'slip of the pen' van UPC.
Kennelijk is uw brief tussen die stapel post op de grond gevallen en heeft Guust die per ongeluk naar de voor hem verkeerde afdeling gebracht.

Mazzelpik dat je er bent.
één op de tienduizend! en jij bent één van die gelukkigen!!

Weet je hoe anderen het doen om toch eindelijk eens een berichtje te krijgen van UPC?
Die wachten even met een betaling.
Die hebben gegarandeerd binnen een week een bericht van UPC!!
Yoepieeeee!!!

Geef me een zoen,krijg je een paar oorbelle fan me.

Grootvader

Gesloten