LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gevraagd ervaring met ACH keukens te Haarlem en proform

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
geertruida

gevraagd ervaring met ACH keukens te Haarlem en proform

Ongelezen bericht door geertruida »

Ik zoek zowel goede als slechte ervaringen met ACH keukens te Haarlem.
Ook een indicatie hoe onderhandelingen daar lopen over de prijs

Stefan Roelofs

Re: gevraagd ervaring met ACH keukens te Haarlem en proform

Ongelezen bericht door Stefan Roelofs »

Bij mij is afgelopen maand een keuken afgeleverd en ik kan niets dan lof verzinnen. Alles was compleet en in de juiste conditie. De onderhandelingen heb ik na wat omzwervingen bij diverse goede adressen (ook in Duitsland) uiteindelijk bij ACH tot een goed einde gebracht. Ze waren zeer scherp in de prijs Advies: neem je offertes mee! En wat nog meer tot mijn genoegen was, ALLES wat wij wilden kon bij hen ook. Klasse. Echt een persoonlijke keuken die zeer naar onze zin is tegen een zeer goede prijs EN KWALITEIT! Ik ben 'tot het bot gegaan' want ik heb ook alle appparatuur op Internet vergeleken en zelfs een Grafzerken leverancier een offerte van het granieten blad laten doen (tip!). ACH=Top!

geertruida

Ongelezen bericht door geertruida »

Kun je mij vertellen welke korting je hebt gekregen,

Ik was in eerste instantie ook enthousiast, maar toen we voor alle zekerheid naar een ander gingen (overigens zonder de offerte van ach mee te nemen of iets te vertellen over de korting op inbouw die we hadden gekregen), was die toch nog behoorlijk goedkoper.
En dat vind ik niet kloppen, want ik wil gewoon meteen een eerlijke prijs krijgen en in ons gesprek liet ach min of meer doorschemeren dat je meteen de beste prijs geoffreerd kreeg. We neigen er nu toe om in zee te gaan met degene die meteen een betere prijs had, maar wachten nog wel even deze reaktie af

Geertruida

Stefan Roelofs

Ongelezen bericht door Stefan Roelofs »

Tsja wat is korting... Ik weet het ook niet. Het gaat om de prijs uiteindelijk. Om je een voorbeeld te geven de vergelijkbare keuken die wij lieten offreren inclusief luxe apparatuur en granieten blad (4 meter + een hoekbar) varieerden van aanvankelijk 18.000 (RAP Santpoort) excl plaatsen, 13.000 (Een keukenboer in Duitsland) inclusief plaatsen maar kwalitatief wat minder vond ik, en ACH met een scherpe prijs van 13.000 excl plaatsen en AL (!) onze wensen. Een slecht alternatief was Almat die 22.000 rekende voor een minder omvattende keuken en ook nog eens weken aan het lijntje houden totdat de offerte rond was. We hebben vervolgens nog extra luxe toegevoegd bij ACH waardoor het 14.000 werd. Bij ACH geven ze op hun standaard prijzen 30% korting en vervolgens nog eens 5% dus totaal ca 33,5 % korting. Het grote verschil met ander Keukenboeren is dat ACH het op de TOTALE keuken doet. RAP bijvoorbeeld alleen op de kasten en maar 15% op apparatuur. DAAR lag de grote winst voor mij. ACH was erg eerlijk en ze zeiden; ga eerst maar overal kijken en kom dan terug. Het is een spelletje (lijkt gemakkelijk) en dat moet je gewoon meespelen. Verder was de aflevering formidabel. ACH doet ook veel zaken met de groothandel, dus ze hebben lage marges heb ik de indruk. Veel succes met uitzoeken. Advies: Neem de tijd hiervoor, kijk voor de apparatuur op www.kieskeurig.nl als je de offerte hebt en je weet alles. Granieten bladen kun je bij Troupin laten maken en plaatsen dus laat je niet gek maken en maak vervolgens een juiste keuze. Ik kon alleen door ALLES zelf in te kopen hooguit nog 500 tot 1000 uitsparen met alle risico;s van dien. Nu heb ik een proma keuken met 5 jaar garantie op de apparatuur (complete ATAG apparatuur, KK, VK, 2 OVENS, Afzuiger INDUCTIEKOOKPLAAT + gratis pannen van ATAG, en een BOSCH vaatwasser). Ik heb geen wensen meer.

Gesloten