LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie hebben er ook problemen met Active24 ?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ondernemer1

Wie hebben er ook problemen met Active24 ?

Ongelezen bericht door Ondernemer1 »

Beste Forumleden,

Enkele weken geleden heb ik een site bij Active24 aangemaakt. Echter door een technische storing kan ik mijn site niet opmaken. Na verscheidene malen bellen voor € 0.30 per minuut kreek ik eindelijk iemand aan de telefoon. De dame kon mij aleen meedelen dat de technische helpdesk er mee bezig is en meer kon zij mij niet vertellen. Ik had dus 20 minuten x 0.30 betaald om dit te horen. Toen ik haar vroeg met een manager te kunnen spreken was het antwoord dat dat niet kon. Heb toen wel een e-mailadres van deze manager gekregen maar die reageert ook gewoon niet.

Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die hier tegenaan lopen. Wellicht kunnen wij dan gezamenlijk actie hier tegen gaan nemen en kijken of wij geldelijk vergoeding kunnen krijgen voor het ongemak.

combinatie zuid

Re: Wie hebben er ook problemen met Active24 ?

Ongelezen bericht door combinatie zuid »

Hallo

ik wacht sinds 5 februari op een reactie en heb ondertussen ook al gebeld inderdaad voor 0,30 ct per minuut alleen om te horen dat het erg druk was en dat het nog even kon duren. Bij mij gaat het om het verhuizen van een domeinnaam dat nu dus al meer dan een maand duurt. Wat ik verder al heb ontdekt is dat active 24 onder verschillende namen opereerde in het verleden waaronder ook Ladot hosting en ook deze hebben vele klachten gehad.
Erg snel zijn ze niet daar maar ik wacht het nog even af dan.
groeten marco

Gesloten