LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is een goede provider
Re: Wat is een goede provider
Ik heb vorige week Speedlinq aangevraagd. De laagste kosten voor de hoogst snelheid. Al dat ge*#* over het feit dat Speedlinq een slechte provider is is volgens mij achterhaald. Mensen die wel positieve ervaringen hebben hoor je immers (bijna) nooit.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je bevindingen mbt Speedlinq op het forum te plaatsen. Hopelijk ben je over een paar weken ook nog zo positief.Ik heb vorige week Speedlinq aangevraagd
-
Hoi, ik heb nu bijna een jaar Hetnet met 1,5 Mb , Maar blij als ik weg ben ,zeker was deze niet slecht voor €10,- per maand een jaar lang .Maar zie je je al films/muziek downen ?? Na 10 uur pas binnen!! Maar na een jaar zoeken heb ik bij FTD3 de allerbeste (ja lach maar) gevonden. Namelijk TweakDsl !!!! Met hun duivelse aanbieding krijg ik iedereen de mond gesnoerd. Dat je de eerste keer even wat meer geld kwijt bent is geen probleem want wie levert in Nederland voor €20,79 per maand een snelheid van 10 tot 24 Mb/s ???(licht aan de afstand van je tussen station (verdeelkast)).Of je neemt die andere aanbieding !! Nu krijg ik binnen kort films binnen , binnen één a anderhalf uur. En wat geen ander levert is dat ik onbeperkt mag downloaden van die nieuwsgroepen. Ja de KPN moet je wel elke maand €9,50 betalen voor de koperdraad naar je thuis . Dat moet bij iedere provider die all-in aanbied . En wat Skype betreft ,die jongens zijn veel te duur . Even naar voipbuster surfen en aanmeldden ,dan een account invullen dan €11,60 via je bank overmaken en hop 5 maal 60 minuten per week bellen .Deze 300 minuten per week mag je drie maanden lang wegbellen,en géén start kostten!!! En na die drie maanden blijft je overgebleven bedrag geldig als je naar verre oorden belt raakt je geld wel op maar je betaald totwel 10 keer minder dan bij een ander. Als ik bel na drie maanden kost het maar één cent per minuut (uitgesloten 0906 nummers natuurlijk voor de bel en *** spelletjes etc). Heb je betaald ,pak de telefoon op en druk twee maal op het sterretje en hup springt op je computer het voipbuster scherm op. Probeer maar eens . En wil je films etc. zie FTD3 en Grabbit en bestel bij Damrotech.com in Luxemburg de Platinum 16* dvd's €19,15 per 100 stuks (nergens maar dan ook nergens!!! anders zo voordelig te koop!!!!!) Top kwaliteit dvd voor de allerlaagste prijs . Zo en nu ben ik klaar en laat je /jullie lachend achter !! SUCCES met een betere te vinden!! De groeten :idea:Ps. zelfs bij de conumentenbond kennen ze tweakdsl nog niet (maar die lopen jaren achter) ze zijn nog nieuw.
UPC is nog steeds de meest schofterige bende oplichters die er bestaat, zie b.v. de topics over de mediabox met bijbehorende elleende.Ik heb een eenduidig advies, maak gebruik van het fantastisch aanbod van UPC, m.i de meest betrouwbare provider in Nederland op basis van kosten,service en mogelijkheden
Laurent is een dweil die kickt op negatieve aandacht.
Maar dit terzijde, zelf heb ik adsl bij xs4all, familieleden hebben dit op mijn aanraden ook.
Opzegbaar per maand (na het eerste jaar), een helpdesk met een normaal nummer en deskundige medewerkers. Ik heb ze een paar keer nodig gehad na de verhuizing van mijn broer en later mijn eigen verhuizing, binnen een paar minuten een medewerker gesproken en probleem opgelost.
Niks geen standaard vragen/antwoorden van een scherm opgelezen en het niet meer weten als jouw vraag daar toevallig niet bij staat, maar wel mensen die zelf actie ondernemen of naar de technische dienst stappen om het op te lossen.
Het is alleen jammer dat je met een vaste telefoonlijn en aparte adsl iets meer betaald, maar het scheelt wel een hoop gezeur.
wat Cyrill Zeguers zegt klopt aardig behalve dat ze net nieuw zijn
Ik ben al ruim 3 jaar lid van Tweakdsl en moet zeggen mijn verbinding is nog nooit weggevallen ( alleen in het begin maar dat was de newsserver )
en ik zeg maar zo goedkoop is duurkoop, tuurlijk zal er heus wel eens een keer een storing zijn of ze zijn aan het upgrade maar er zullen altijd mensen zijn die gelijk beginnen te bellen..
dus ik raad je zeker Tweakdsl aan die hebben teminste ook gelijk een goeie newsserver
Ik ben al ruim 3 jaar lid van Tweakdsl en moet zeggen mijn verbinding is nog nooit weggevallen ( alleen in het begin maar dat was de newsserver )
en ik zeg maar zo goedkoop is duurkoop, tuurlijk zal er heus wel eens een keer een storing zijn of ze zijn aan het upgrade maar er zullen altijd mensen zijn die gelijk beginnen te bellen..
dus ik raad je zeker Tweakdsl aan die hebben teminste ook gelijk een goeie newsserver
ik heb adsl van xsdsl gaat via bbned ben er zeer te spreken over.
www.xsdsl.nl of www.xenosite.nl.
as je dit te duur vind kun je nog is kijken op www.telebyte.nl
www.xsdsl.nl of www.xenosite.nl.
as je dit te duur vind kun je nog is kijken op www.telebyte.nl