LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] illegaal geplaatste umts mast T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
toos16

illegaal geplaatste umts mast T-Mobile

Ongelezen bericht door toos16 »

graag wil ik ook nog even onder de aandacht brengen hoe T-Mobile met
mensen omgaat.

vorig jaar maart 2006 zag ik dat er iets op een licht mast werd geplaatst
een UMTS mast van T-mobile.ILLEGAAL
ik heb de gemeente op de hoogte gebracht en die wisten nergens van(zeggen ze).
ook heb ik T-Mobile een brief gestuurd maar tot op heden geen gehoor.
nadien hebben ze een bouw aanvraag gedaan en ook daar worden wij (de buurt) niet van op de hoogte gebracht, zo wel door de gemeente als T-Mobile niet.ze vinden het niet erg dat wij in de straling zitten of dat ons huis minder waard wordt door zo,n mast.het gemeente bestuur heeft er ook geen last van dus niet zeuren.
het enige wat voor hun en de gemeente telt is dus GELD GELD dus voor ons ook want er wordt heel veel geld aan verdiend.
wij als buurt hebben al menige klacht naar de gemeente gedaan maar het is schijnbaar zo even beklonken.schandalig.
wij hebben niet om deze mast gevraagd en willen dus dat die weer weg gehaald wordt

Dus T-Mobile gaat over lijken zo schijnt ,want ons op de hoogte stellen van het geen er gebeurt ho maar, ondanks de brief van ons.

mijn optiek is T-Mobile houd alleen van zich zelf en laat de burgers in de straling zitten.want ook dat is gemeten want meten is weten.

queenfan

Re: illegaal geplaatste umts mast T-Mobile

Ongelezen bericht door queenfan »

begrijp niet waar je je druk om maakt.
Neem toch welaan dat er iemand binnen de gemeente er iets van af weet dat die mast geplaatst wordt.

toos16

nou dat is het hem nu juist.
wij als burgers moeten ons aan de regels houden wat een bouw vergunning betreft maaaar hier is veel geld mee te ver dienen voor de gemeente . het staat er nu inmiddels al bijna een jaar en we hebben nog niet gelezen in de krant dat er een aanvraag ligt voor deze mast een beetje boel raar niet als wij als burger iets bouwen op ons eiegen erf staan ze er binnen no time om je een bouw stop op te leggen hier in deze gemeente (ze hebben schijnbaar niks anders te doen).
ik schreef al dat ik de gemeente op de hoogte heb gebracht maar ze doen er tot op heden niks aan.
er staat een hekwerk bij wat tevens ook nog bijna op het fietspad staat dat lijkt helemaal nergens op en dat mag schijn baar allemaal.er wordt hier met tweematen gemeten dat is een ding wat zeker is.
en T-Mobile houd zich lekker van de dommen.
je schreef waar we ons druk over maken (zo praten de meenste mensen wanneer het maar niet naast hun deur is) over de straling want hij staat dicht bij ons huis. in nederland maken ze zich toch overal druk om de regering althans we mogen dit niet en we mogen dat niet maar wanneer het de heren van de regering of gemeente uit komt mag het wel raar he.
zo lang het maar niet bij hun voor de deur is.
het is nog steeds zo dat straling van zo,n umts mast schadelijk is.

queenfan

Alle straling is onveilig, de GSM mast, de TV mast, je TV, de magenetron, je radio, je GSM, je draadloos (DECT) toestel, je wekkerradio enz.

Dat je kwaad kan worden dat er bedrijven zijn die de regels aan hun laars lappen kan ik inkomen, maar wordt een beetje ziek van mensen die klagen over UMTSmasten die schadelijk zijn.

Ik bedoel wat niet.

Vat het a.u.b. niet persoonlijk op.

toos16

ja en waarom ben je daar kwaad over??????? heb je 1 in je tuin staan .

wij vinden gewoon dat ze eerst eens moeten leren om met ons er over te praten en vragen wat wij er van vinden.
ik ben nl erg gevoelig voor dit soort dingen ook hebben we niet eens een mobile telefoon .

wij wilden een hokje achter ons huis zetten en ja hoor daar waren ze de ambtenaren van de gemeente(hebben schijnbaar niks beters te doen) het stond er nog niet eens helemaal dan zijn ze er wel want stel dat het 1 cm te groot is ,het zijn net stalkers we worden in de gaten gehouden (in welk land wonenen we eigelijk) maar met het hok van de illegaal geplaatste umts antenne zag je ze niet.
T-Mobile zet het er gewoon op de licht mast en die is niet eens van hun .

dus er wordt met twee maten gemeten en we weten allemaal dat ook de umts mast veel straling geeft.
dat jij daar kwaad over wordt begrijp ik niet .

het is gewoon een schandaal dit soort actie,s ,en als je op het web kijkt over umts masten dan weet je gewoon dat het waar is dat ze slecht voor de mens zijn.
in dit geval had de mast verder het land in gemoeten niet te dicht bij woningen zo als hier.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dat UMTS straling schadelijk is is echt de grootste flauwekul van de afgelopen tijd. Ik heb zo'n ding bijna recht tegenover mijn huis staan en ik heb er geen last van, laat staan iemand in de buurt.

Mensen die beweren er wel last van te hebben zouden een afspraak moeten maken met een goeie psychiater, die helpt je er zo vanaf.

Voor de rest sluit ik me aan bij queenfan.

toos16

nou zo iets stoms heb ik nog nooit mee gemaakt ik denk dat ik me niet wil verlagen in dit soort onzin.misschien moet je zelf even een afspraak maken.
dit soort onzin heb ik dus geen zin in.

ik dacht dat het ging om een umts mast nee dus .

hier bij sluit ik deze discussie af.
heb je een goeie baan bij T-Mobile misschien???????????????????????????

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik zou willen dat het waar was maar nee, ik heb helemaal niets met T-Mobile te maken.

De schadelijkheid van UMTS is al jarenlang een onderwerp van discussie, maar tot op de dag vandaag heeft nog niemand kunnen aantonen dat het ook echt zo is. Vandaar mijn advies over de psychiater, het zit vaak tussen de oren.

parky

Ongelezen bericht door parky »

Volgens mij is het wel degelijk gevaarlijk, moet je eens lezen wat een schrijffouten die toos16 maakt :shock:
Niet te lezen gewoon, aan elkaar uit elkaar, komma's ontbreken....duidelijk een gevalletje T-Mobile straling, bij KPN valt je haar uit.

queenfan

ja en waarom ben je daar kwaad over??????? heb je 1 in je tuin staan .
Nee, maar lees vooral niet dat gene wat ik onder aan mijn laatste reactie geschreven heb (staat er voor de gein)
wij vinden gewoon dat ze eerst eens moeten leren om met ons er over te praten en vragen wat wij er van vinden.
ik ben nl erg gevoelig voor dit soort dingen ook hebben we niet eens een mobile telefoon .
Wie is wij, en gevoelig voor dit soort dingen???? heb je ook electriciteit thuis???? en b.v. ook een magnetron, wekker radio e.d.????????
wij wilden een hokje achter ons huis zetten en ja hoor daar waren ze de ambtenaren van de gemeente(hebben schijnbaar niks beters te doen) het stond er nog niet eens helemaal dan zijn ze er wel want stel dat het 1 cm te groot is ,het zijn net stalkers we worden in de gaten gehouden (in welk land wonenen we eigelijk) maar met het hok van de illegaal geplaatste umts antenne zag je ze niet.
Dat ze bij jouw staan te controleren (wat ik niet geloof) zegt in mijn ogen meer iets over jouw geestelijke gesteldheid. Je denkt dat er mensen van de gemeente daar staan.

T-Mobile zet het er gewoon op de licht mast en die is niet eens van hun .
Dat is iets tussen de eigenaar van de lichtmast, de gemeente en T-mobile, je zet het vaker veel vaker.
dus er wordt met twee maten gemeten en we weten allemaal dat ook de umts mast veel straling geeft.
Volgens TNO niet schadelijk.
dat jij daar kwaad over wordt begrijp ik niet .
Ik kwaad om UMTS masten???? lees het volgende nog eens!!!!
Queenfan Geplaatst op: 06 Feb 2007 13:01
Dat je kwaad kan worden dat er bedrijven zijn die de regels aan hun laars lappen kan ik inkomen, maar wordt een beetje ziek van mensen die klagen over UMTSmasten die schadelijk zijn.
het is gewoon een schandaal dit soort actie,s ,en als je op het web kijkt over umts masten dan weet je gewoon dat het waar is dat ze slecht voor de mens zijn.
in dit geval had de mast verder het land in gemoeten niet te dicht bij woningen zo als hier.
Als ik het goed begrijp zo ver mogelijk van jouw huis vandaan zodat jij er geen last van heb.

TimesX

Ongelezen bericht door TimesX »

Hahaahahhahahahhaahaha koningstopic deze!

Lieve mevrouw Toos: reken maar dat T-Mobile gewoon toestemming heeft, want anders plaatsen ze geen masten. Daar gaat een miljoenenbedrijf zijn vingers heus niet aan brabden.

En als u alles gelooft wat u op het internet leest, dan heb ik grote medelijden met u (mijn advies is dan ook om aan deze post geen enkele waarde te hechten).

Gesloten