Ik begrijp er weinig van als ik jouw tekst lees. Mijn vorige door de dealer onderhouden wagen heeft mij toch ooit wel eens in de steek gelaten. De bout van de spanrol brak spontaan af met als gevolg dat bij mijn Astra enkele tuimelaars af waren gebroken. Volgens jou zou dit dus niet kunnen omdat mijn wagen altijd in onderhoud is bij de Opel dealer. Jammer genoeg heb ik blijkbaar niet zoveel verstand van auto's als jij want mij hebben ze nooit iets bijgeleerd. Ik vond het jammer dat ik geen reserve tuimelaars in mijn auto had liggen. Dan had iemand zoals jij het misschien onderweg wel ff kunnen fixen.
Ik heb nog nooit iemand gehoord waarbij de ANWB de leeftijd van de wagen vraagt als men lid wil worden. Vrij recent is mijn dochter ook een lidmaatschap aangegaan maar ook toen is er niet geinformeerd naar de leeftijd van haar wagen.
Inmiddels heeft zij twee keer onderweg gestaan met een kapotte bobine. Toch heeft de ANWB haar die twee keer geholpen met reparatie ondanks dat haar auto van 1993 is.
Als ik toevallig met een auto van een ander onderweg met pech kom te staan wordt ik zelfs dan nog geholpen door de ANWB.
Heb je ooit al eens bij de ANWB geklaagt over het feit dat hun monteur de motorkap weer dicht deed en jou weigerde te helpen ?? Wat was hun reactie ??
Maar ik ben wel benieuwd wat je doet als je midden in de nacht met pech komt te staan e je kunt het zelf niet fixen.