Wil je nou ook nog dat ik hier een foto ga plaatsen van mijn mond nu en mijn kunstgebit?
Bwegh asjeblieft niet
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Geloof best van je gebit,had je 3 jaar eerder moeten doen! Maar dat je DAARDOOR geen tijd had om te enten of te laten enten?? Kom nou......
Maak dat een fruitvlieg wijs!
Oook schreef zij:
En over het kitten van Wanya....
Ik heb er geen spijt van dat ik het diertje terug gehaald heb, omdat ik weet dat het weer gezond is geworden omdat tegenpartij niet naar de dierenarts kon / wildde gaan.
Dat heb jij ook niet gedaan!! Je leugens daaromtrent zijn allang ontmaskerd op opgelicht.net....ga niet in herhalingen vallen...en als je zo met haar begaan en eerlijk was had je niet in je contract gezet dat je voor 25 euro een dekking van dat katertje zou krijgen maar de normale prijs van 250 euro betaald hebben tzt.
En ook nog:
En wat ik me dan afvraag....
Waarom zijn de baasjes van Elmo, Azuro, Lotus, Ghini, enz dan wel tevreden?
Heb met allen nog steeds contact.
Beetje raar dan, vindt je niet???
Neuh....nie echt....weten wsl niet wie jij bent en wat je doet of ze zijn van hetzelfde soort zodat het ze niet uitmaakt hoe of wat.....
Ieder integer normaal denkend mens die op de hoogte is van jouw praktijken zou nooit een kitten bij je kopen of aan je verkopen.
Dan nog....4 tevreden mensen (wsl puur uit onwetendheid) tov het drie dubbele aantal gedupeerden?
EN ook nog:
Mijn zorg houd niet op bij de voordeur.
Ik werk niet voor niets met contracten
Gel*l......iedere cattery werkt met contracten heeft niks met zorg te maken maar met de gewoonte rondom cattery's. Gebleken is meerdere malen, ook nu weer doordat je na de ontvangen aanbetaling je de vastgelegde afspraken niet nakwam, dat jouw zorg ophoudt zodra je je centen binnen hebt!
Doeggie..