LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Service"van EM service te Almere

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
rijsdam
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2006 11:26

"Service"van EM service te Almere

Ongelezen bericht door rijsdam »

In nov. 2004 een wasmachine gekocht van het merk ARDO. Er zit 3 jaar fabrieksgarantie op deze machine en omdat wij net een nieuw huis hadden gekocht heb ik (stom genoeg) nog 2 jaar extra garantie erbij genomen. Je bent verplicht om de reparaties te laten uitvoeren door bovenstaande firma. Wat een ramp is dit. Op dinsdag 30 januari de storing gemeld, de monteur kon niet eerder komen dan de week (!) erna op dinsdag 6 februari tijdstip kan je pas de avond voor de reparatiedag opvragen. De bewuste dag ging de telefoon dat de monteur ziek was en de afspraak dus niet door kon gaan. In de loop van de ochtend zou ik gebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Een computerstem vertelde mij dat de nieuwe afspraak nu op 13 februari gepland stond. Slik, dat kan niet, twee weken zonder wasmachine! Gebeld met EM service en een meisje had nog wel 1 plekje over op de donderdag 8 februari. Gezegd dat dit beter klonk en dat ik alle mogelijke moeite zou doen om iemand te vinden die de monteur binnen zou kunnen laten (er zijn mensen die gewoon moeten werken...)
Gelukkig kon ik het mobiele nr. van mijn zoon laten noteren dan zou de monteur hem wel even bellen voordat hij naar ons adres zou komen.
Donderdag (sneeuwstorm) en jawel om half 1 nog geen monteur, of telefoontje. Mijn zoon gebeld met EM service en jawel de monteur die zou komen was ziek. Blijken ze de afspraak te hebben genoteerd bij de monteur die op dinsdag ook al ziek was............. Ik ontplof als ik het slechte nieuws hoor en bel woedend naar EM service. Na 5 minuten in de wacht te staan (Callcenter praktijken) krijg ik een jongen aan de telefoon die vrolijk verteld dat de nieuwe afspraak voor donderdag 22 februari ingepland kan worden. Nee mevrouw de directeur krijgt u niet te spreken, rustig blijven mevrouw maar dit is voor mij de bekende (was)druppel en ik heb besloten om met deze EM firma geen zaken meer te doen. Ondanks de 5 jaar garantie is er nu een bedrijf geweest die mijn wasmachine heeft gemaakt en ik de was van bijna 2 weken kan gaan doen. De rekening neem ik maar voor lief, want deze firma komt er niet meer in.

EM "service" verander u naam in :x EERST MAAR EVEN AFWACHTEN of wij komen, ondanks mijn 5 jaar garantie.
Ik raad iedere wasmachinefabrikant dan ook aan om met deze niet klantvriendelijke firma geen servicecontracten af te sluiten. Er is dus maar 1 monteur in dienst en als deze ziek is kan je als klant gewoon 3 weken wachten op een reparatie....
Ik wens de monteur overigens beterschap toe :) en dat zijn werkdruk maar iets lager mag worden, want 14 reparaties op een dag is dan ook van de zotte (volgens een dame van het callcenter)........

Gesloten