LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Montel/Meubelman.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
eastwood
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006 22:24

Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door eastwood »

In januari 2006 hebben mijn vriend en ik een zithoek besteld bij Montel. De bank is uiteindelijk met heel veel vertraging in mei 2006 bezorgd. In september hebben de bank weer oplaten halen door de Meubelman, omdat we kleur verschillen (slijtage plekken) in de stof zagen, de bank begon door te hangen bij de verschillende zitgedeeltes, ook verschenen er een soort gleuven/groeven in het zitgedeelte. De leuning maakte een soort plak/kraak geluid als van de bank opstond en de naden (midden over de bank) werden heel goed zichtbaar doordat ze onder spanning kwamen te staan.
Tot nu nog niets gehoord over onze bank.

Ben het afgelopen jaar ontzettend veel aan het bellen geweest naar de Meudelman. Terug bellen hebben ze nog nooit van gehoord. Ook als ze beloven ons terug te bellen gebeurd dit niet.
Vaak wist of begreep de telefonisten niets van de afspraken die je de dag of week ervoor met hun gemaakt had.

Heb inmiddels een brief geschreven naar Montel en de zelfde brief gemaild naar [email protected]. Had ik in een ander onderwerp over deze firma gelezen. Hopelijk gaan er iemand bij Montel na het lezen van mijn brief iets ondernemen.

Groetjes
[/url]

wrkr
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:00

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door wrkr »

:evil: :!: :evil:

MEUBELMAN = KEUKENMAN

eastwood
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006 22:24

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door eastwood »

Inmiddels heb ik mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.
Deze hebben Montel nu officieel in gebreken gesteld.
Montel moest binnen twee weken reageren. Deze twee weken zijn nu om. Mijn rechtsbijstand gaat nu gerechtelijk stappen ondernemen. Ondertussen zit ik vanaf Oktober 2006 op twee af getrapte leenbankjes.

Ik zal de uitkomst ook neer zetten, maar ben bang dat het nog wel even gaat duren.

revolt
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 okt 2003 20:29

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door revolt »

wat is de naam van de bank :?:

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door elianne »

Vandaag was ik (heel) even in Montel Leiderdorp. Getver, om zo naar buiten te rennen. Drie verkopers staan heerlijk leunend te kijken en te bespreken wie er binnen komen. Daarnaast werd ook nog even besproken(waar ik dus naast stond!) of de vrouwelijke verkoopster van de zomer wel een hotpants mocht dragen in de winkel! Ook werden binnenkomende klanten beoordeeld op hun mogelijkheid tot aanschaf of niet. Ik heb er iets van gezegd(dat de manier waarop ze daar staan te hangen erg onprettig overkomt voor mij als klant). Commentaar: ja. moet je ons maar iets vragen dan hebben we iets te doen! Ik ben gelijk weggegaan. Van zulke verkopers wil ik dus niets kopen. Als hun service net zo is als de verkopers zijn weet ik genoeg. Sterkte met je bank!

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door sales1 »

KaneelStok3-2 zitsCombinatie 1699,-

donna van den nbos
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:54

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door donna van den nbos »

montel,sanders,riant,chairs &chairs misschien nog fautuilerie is allemaal van dhr mandemaker het hoofdkantoor zit en nieuwegein waar ook de service (meubelman ) zit .
in eck en wiel zit alleen het magezijn en word de route gepland dit word uitgereden door een transportbedrijf dat van oort transport heet .
voor klachten kan je je het beste richten tot dhr pijper o.a. baas jurien van de bos of de geschillen commisie. kost je eenmalig 115 euro maar dat helpt echt . veel succes

eastwood
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006 22:24

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door eastwood »

Inmiddels heeft mijn rechtsbijstand Montel een brief gestuurd dat ze uiterlijk voor vrijdag 23 maart (a.s. vrijdag) de gehele combinatie moeten leveren. Tot nu toe nog niets gehoord van Montel. Wij zijn het nu zo ontzettend zat, dat we eigenlijk alleen nog maar ons geld terug willen en nooit meer zaken doen met Montel en of de Meubelman.

Kan iemand mijn vertellen aan welke winkel de Meubelman nog meer levert.
Dan zet ik daar geen stap meer naar binnen.


Alle andere mensen die problemen hebben met Montel en of de Meubelman.
Heel veel Succes en wacht niet te lang met het inschakelen van een rechtsbijstand verzekering. Ik heb een rechtsbijstand bij Centraal
Beheer Achmea en deze bevalt mij prima.

Wordt vervolgt!

eastwood
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006 22:24

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door eastwood »

Sales1 Hoe weet je dat?????
En je bent vergeten te vermelden dat we ook een voetenbank en 6 bijpassende kussens besteld hebben. Totaal aankoopsbedrag van 2250,- euro! Het model heet "montel Cima".

eastwood
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2006 22:24

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door eastwood »

Hallo,

Heb beloofd jullie op de hoogte te houden.
Ik heb inmiddels dankzij mijn rechtsbijstand verzekering het gehele aankoopbedrag terug ontvangen. Dus heb gauw samen met mijn vriend een andere bankstel uitgezocht bij natuurlijk een andere winkel.

Dus mijn verhaal is ten einde gekomen.
Hopen dat ik dit nooit meer mee maak.

Iedereen met problemen heel veel strekte.

Groetjes Inge,

Sonne
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2007 15:11

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door Sonne »

U heeft maanden moeten wachten op een bankstel van Montel en daarna de problematiek gekregen van de wirwar en verschuivingen van de schuldvraag? Ik heb precies het zelfde meegemaakt met Riant meubelen en de meubelman alleeen van ons bankstel hadden ze gezegt dat wij daar drie maanden op moesten wachten en die werd binnen drie weken geleverd? Ik denk dat ze ons bankstel bij een sociale werkplaats hebben laten maken en niet in de fabriek in Duitsland want het is gewoon schandalig hoe dat bankstel eruit zag en nog ziet!!!!! Dan kom je in de ban van de meubelman die dan weer een klachten bureau heeft die van de zelfde Mandemakers groep is in mijn ogen een pot nat en de meest grote oplichtersbende die er bestaat zels de consumentenbond (cbw) is hypocriet want daar hebben de zo genaamde list en bedrog mandemakers groep een groot aandeel in !! Dus daar zou ik maar niet te veel vertrouwen in hebben wat u gedaan hebt om het via uw rechtshulp te doen is de enige echte goede keus wilt u niet net als ik in de tang worden genomen door die oplichtersbende!Mijn bankstel koste meer als 6500,00 euro daarvoor heb ik een bankstel gehad vd IKEA meer als 10 jaar ik heb op de dag van vandaag nog spijt dat ik dat bankstel heb weggedaan voor dat onding wat ik nu heb.Inmidels ben ik verhuist naar Metz in Frankrijk en ik kan u garanderen dat mijn bankstel als tuinmeubel gaat functioneren en op zoek gaat naar een IKEA waar ik hopenlijk mijn oude bankstel weer tegen komt heel veel succes R. Sonne[/b]

mevr v duinen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2007 09:26

Re: Montel/Meubelman.

Ongelezen bericht door mevr v duinen »

ik bestelde 5 dingen eettafel,salont.,vitinekast/dressior,en tv kast, deze waren besteld op 27 juli 2006 , eind 2007 had ik alles binnen, maar met gebreken de kasten werd neergezet maar niet goed afgesteld , was beschadigd, ook de ruitjes waren niet schoon te krygen [kreeg de nieuwe binnen in maart 2007maar ook weer beschadigd, dus weer retour, de eethoek was beschadigd,cq vlekken die er niet afgingen,tafelpoot gescheurt,tv kastje gaat na 1 mnd scheuren vertonen, nu net is de monteur geweest voor de tv kast het is nu inmiddels 27 april 2007 hier moet ook een nieuwe voor besteld worden, alles moet opnieuw geleverd worden , wat een ramp, aan schadevergoedingen doen de meubelman niet ,de keren die je vrij moet nemen voor de bezoeken van de meubelmonteur en de kosten van de lange telefoontjes zijn ongekent, nu maar wachten wanneer de meubels weer komen en hopelijk tegelijk, snipperdagen zijn op :cry: :cry: :cry: dacht dat als je meer betaalde voor meubels dat je dan waar voor je geld krygt maar mensen pas op niet doen, tevens moet ik wel zeggen de monteur en meubelman telefoniste zijn erg beleeft, proberen het zo goed mogelijk op te lossen mvgr mevr v duinen

Gesloten