![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maar verwijderen lukt niet meer, helaas.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee puma de hoogte van een voorschot heeft geen steek met het inkomen te maken daar deze gebaseerd is op het verbruiksgedrag en energie gebonden factoren. Wat wil je met jouw geëil nu eigenlijk zeggen?puma73
Geplaatst op 04 Jan 2007 17:03 door puma73
--------------------------------------------------------------------------------
Chanmaster
De hoogte van het voorschot is van meer factoren afhankelijk dan alleen de gezinssamenstelling.
Ik denk trouwens dat "de medewerker"zich wel met diy klusje zal bezighouden. Deze zal om een contractrekeningnummer vragen, dit kunt u gerust geven. Daar kan niemand iets mee behalve iemand die toegang heeft tot het nuonnetwerk.
Vertel!!!!Weet tenminste waarover ik het heb, jij hiet zo blijkt.
Dus hou op met allerlei kreten te lanceren die kant noch wal raken.
Geplaatst op: 07 Jan 2007 00:21 Onderwerp:
chanmaster, een bril nodig? de bewindvoerder zal nooit een cent krijgen van ESSENTt.
Het hele verhaal gaat namelijk over ......... NUON.
Als men in de WSNP terecht komt wordt er door de bewindvoerder geinventariseerd wat er aan schulden zijn en welke tegoeden er zijn.
Zijn er bij aanvang van de wsnp nog tegoeden van welke aard dan ook zullen deze naar de boedelrekening gaan. De bewindvoerder stelt een postblokkade in en kan dus precies zien wat er financieel gebeurt en zal zonadig maatregelen nemen om het tegoed op de boedelrekening te krijgen.
Tevens wordt er een budgetbeheerder aangewezen (meestal het GKB) om van het vrij te laten bedrag de vaste lasten te betalen en het weekgeld te verstrekken.
Dus zit je eenmaal in de wsnp en na een jaar blijkt dat je zuinig met energie bent geweest, dan krijg je het terug te betalen bedrag gewoon op je rekeing. Het is namelijk geld van het vrij te laten bedrag wat je hebt weten te sparen.
Al nagedacht over onze persoonlijke ontmoeting of moet ik je even bellen voor een afspraak
Op mijn uitnodiging om dat dan maar waar te maken, wéér geen reactie??!!En eh.... Wicher, ik heb het weldegelijk geleerd. Weet tenminste waarover ik het heb, jij hiet zo blijkt.
Waarvan akte!!!!voor mij is het in iedergeval bewezen dat de medewerker zeker weet waar over gesproken wordt.....
Hoe positief de ervaringen met het "medewerker" team ook mag zijn, toch blijft het schofterig dat deze pas ingezet wordt als de publiciteit gezocht wordt.voor mij is het in iedergeval bewezen dat de medewerker zeker weet waar over gesproken wordt.....
your english stinks, copycat.I don't like ignore them.