Wij hebben een nieuw huis gekocht en hier zit een beschadigde keuken in van de keukenconcurrent. Portello vario. Een boeren keuken dus van het volgens keukenconcurrent merk sky luxe.
Om de keuken in goede staat te brengen moet ik een paar deurtjes vervangen. Dit kost flink geld als ik de kc moet geloven. 272 euro voor een deurtje bij de wasbakkast en 539 euro voor een nieuw kastje met deur van 50 cm breedt.
Ik ben daarom op zoek naar de fabrikant van dit materiaal omdat ik graag een goed product voor een leuke prijs wil kopen.
onder bouformat of sky keukens kan ik geen (duitse) fabrikant vinden.
Weet iemand een adres waar ik als ondernemer contact mee op kan nemen?
bedankt voor de tips
Suse
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fabrikant gezocht: Portello vario keuken.sky luxe, bouformat
fabrikant gezocht: Portello vario keuken.sky luxe, bouformat
Laatst gewijzigd door suse op 12 feb 2007 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: fabrikant gezocht: Portello vario keuken.sky luxe, bouformat
Beste Suse,
Bauformat levert niet alleen aan DMG. Een MHK keukenwinkel kan ook Bauformat leveren als ze dit willen.
Gewoon de fabrikant vragen om adressen van dealers met normal prijzen.
MVG
Bauformat levert niet alleen aan DMG. Een MHK keukenwinkel kan ook Bauformat leveren als ze dit willen.
Gewoon de fabrikant vragen om adressen van dealers met normal prijzen.
MVG
Ik ben benieuwd of iemand weet welk merk en of type en of serienummer de keuken op deze afbeelding is?

Laatst gewijzigd door suse op 12 feb 2007 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt heel veel op de bauformat luxe 832 of 833
kleur 7008 (beige/jasmijn)
Maar zeker weten doe ik het niet. Misschien iemand op dit forum die bij kc werkt of heeft gewerkt........
kleur 7008 (beige/jasmijn)
Maar zeker weten doe ik het niet. Misschien iemand op dit forum die bij kc werkt of heeft gewerkt........
Ik ben erg geholpen met de info.
Het valt niet mee een complete catalogus te vinden van de bauformat keukens. als iemand mij verder kan informeren over het type deurtje en de kleuren, dan ben ik erg geholpen.
Momenteel zal ik een aantal aanvragen indienen voor een offerte van de gewenste keukenonderdelen en hoop ik snel een bestelling te doen naar tevredenheid.
Het valt niet mee een complete catalogus te vinden van de bauformat keukens. als iemand mij verder kan informeren over het type deurtje en de kleuren, dan ben ik erg geholpen.
Momenteel zal ik een aantal aanvragen indienen voor een offerte van de gewenste keukenonderdelen en hoop ik snel een bestelling te doen naar tevredenheid.