LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELL COMPUTERS

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ronniem
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007 12:21

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ronniem »

en dat is het probleem, terwijl als wij nu een update willen kost het 200 euro of meer....

Als ze dat nou even netjes op de website gezet hadden :!:

ikbenik

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ikbenik »

Zo is Dell nu eenmaal!

Mensen op het verkeerde been zetten.


Een tijdtje terug hadden ze een aanbieding, een computer voor €399,-

Als computerbouwer wist ik dat dit niet kon, en ik had gelijk.

Je kreeg dan een kast, moederbord, geheugen en een processor.

En alles was dan ook nog in een budgetversie.

Dus toen moest er ook nog windows, harde schijf, dvd-brander, monitor, muis, toetsenbord, etc er nog bij.

Totale kosten €1300,-!!!!!


Dell houdt je voor de gek! En de consumenten zijn ook nog zo gek om er in te tuinen!
Iedere keer weer.



Als er steeds zo veel problemen zijn en dat er zoveel klachten zijn dat je als consument steeds maar weer voor de gek wordt gehouden, waarom blijven jullie dan toch zo koppig en blijven jullie het maar kopen dan?

ronniem
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007 12:21

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ronniem »

ik ben in principe tevreden over dell, ze leveren super spul en daar heb ik niks over te klagen....


Het gaat puur over de informatievoorziening, dit heeft niks te maken met mensen die aanbiedingen niet goed lezen of niet weten wat ze kopen.


Ze hadden gewoon een aanwezige melding moeten maken over het feit dat als je een NL windows koopt je geen update voor Vista kan krijgen.

Probleem opgelost, want dan had ik in ieder geval gewoon de engelse gekocht !

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door Anastasia »

Ik ben Jij niet!

Helaas, maar de illegale DVD uit China is voor E10,- te bestellen, en dan kun je kiezen uit Engels, Frans, Duits, Russisch, Nederlands, Turks, en nog diverse andere met de Vista multimedia versie!

Ook het Office pakket zit erop gebakken,verder nog andere software als brand en film prog, spelletjes en zo... dus koop deze, en upgrade jou XP

Mijn illegale XP met Vista upgrade heb ik geprobeerd te upgraden bij MS site, en kreeg geen melding van illegale versie, en kreeg de download van de upgrade gewoon legaal binnen!


Lees nu goed, ik zeg dus niet dat het E10,- koste, want deze DVD is nu al op 23 Computers gebruikt, dus ik heb al E220,- verdient met dat zelfgebakken spindeltje!

Een lege DVD op spindel koste 19 cent, en na 23 minuten bakken krijg ik E10,-
dus wie is hier nou dom blondje?

ronniem
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007 12:21

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ronniem »

das ook niet het probleem, als ik geen legale vista had willen hebben, had ik zowiezo geen xp erbij besteld.

mar heb nu dus een legale xp en zou graag naar een legale vista willen wat volgens MS geen probleem zou moeten zijn maar wat door DELL wel een probleem is !

ikbenik

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ikbenik »

In zo'n geval:


Koop de normale retail versie.

Ben je ook gelijk af van de Dellversie van Windows.

En heb je gewoon de volledige versie.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door jor »

Ik ben Jij niet!

Helaas, maar de illegale DVD uit China is voor E10,- te bestellen, en dan kun je kiezen uit Engels, Frans, Duits, Russisch, Nederlands, Turks, en nog diverse andere met de Vista multimedia versie!

Ook het Office pakket zit erop gebakken,verder nog andere software als brand en film prog, spelletjes en zo... dus koop deze, en upgrade jou XP

Mijn illegale XP met Vista upgrade heb ik geprobeerd te upgraden bij MS site, en kreeg geen melding van illegale versie, en kreeg de download van de upgrade gewoon legaal binnen!


Lees nu goed, ik zeg dus niet dat het E10,- koste, want deze DVD is nu al op 23 Computers gebruikt, dus ik heb al E220,- verdient met dat zelfgebakken spindeltje!

Een lege DVD op spindel koste 19 cent, en na 23 minuten bakken krijg ik E10,-
dus wie is hier nou dom blondje?

Naar boven



Jammer genoeg zijn mensen zoals jij nu de reden van de steeds strengere regels van Microsoft, Sorry dat ik het zeg maar in mijn ogen ben je gewoon een dief. Loop je ook de supermarkt uit zonder te betalen? nee toch hoop ik. Maar met microsoft's software mag stelen ineens wel, Not Dus.Men koopt gerust een computer van €1000.- of meer ,maar als het besturings-systeem €90.- kost ( OEMversie) is het te duur.
Ik zal deze dubbele moraal nooit begrijpen maar ja, dat hoeft gelukkig ook niet.

Jor

ikbenik

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik zal deze dubbele moraal nooit begrijpen maar ja, dat hoeft gelukkig ook niet.

Ik heb ook klanten gehad die woest op mij werden.

Ze hadden een windows-OEM en wilde deze op twee nieuwe computers zetten.

Toen ik zei dat wat hij wilde niet ging, was de wereld te klein.


Wat ook gebeurd is dat men nieuwe computers koopt zonder de software van Microsoft en zetten deze software dan illegaal erop!

En als je ze dan vraagt waarom dan is hun antwoord:
Bill Gates is rijk genoeg! Je denkt toch niet dat ik hem nog meer ga spekken!
Dus omdat iemand door slim te werk te gaan rijk is, hoef je opeens voor zijn producten niet meer te betalen?

Met de komst van Vista ga ik het heel anders aanpakken.
Mensen die bij mij komen en er staat een illegale versie van Vista of Office erop, help ik niet meer.
Ze zoeken het maar uit hoe ze het opgelost krijgen.

delhell
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 feb 2007 19:41

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door delhell »

Dell is gewoon een ordianire oplichter. Dat is inmiddels wel duidelijk. Geen upgrade leveren zodat wij deze moeten kopen.

Waarom leveren alle grote merken wel de upgrade en Dell niet?

Dit was in ieder geval mijn laatste Dell. Door die essentiele informatie achter te houden hebben ze mij goed belazerd.

Ik heb mijn PC gekocht met het idee later gratis te upgraden (zoals over te lezen was) en heb mijn pc extra zwaar uit gerust (maw daar heeft Dell extra aan verdiend) en dat heb ik niet gedaan om er lekker XP op te draaien.

Wat mij het meest verbaasd is dat dat allemaal dus blijkbaar zomaar kan. En dat ze dat blijven doen. Want op hun website veranderd er niets. Ze houden deze informatie dus willens en weten achter.

Kan je ze niet aanklagen?

ikbenik

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dit was in ieder geval mijn laatste Dell. Door die essentiele informatie achter te houden hebben ze mij goed belazerd.
hehe! Eindelijk is er iemand wakker geworden!

delhell
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 feb 2007 19:41

Re: DELL COMPUTERS

Ongelezen bericht door delhell »

Wakker was ik allang. Ik wil alleen dat ze bij Dell wakker geschud worden.

En dat kan alleen als je ze in de beurs raakt.

Gesloten