Ik had een nieuwe keuken gekocht, en was dolgelukkig, ik had het idee iets geweldigs gekocht te hebben.
Keuken zou deels tegen een wand geplaats worden, waarbij de bovenkastjes van glazendeuren voorzien zouden worden en er werd een eiland uitgezocht.
Eindelijk werd nieuwe keuken geplaats. Maar helaas, ik ben niet meer zo blij.
- 2/3 van de geleverde kastjes/laatjes laat beschadigingen zien. Welliswaar betreft het soms niet noemenswaardige puntjes, maar toch, procentueel gezien vind ik dit persoonlijk veel.
- In een van mijn bovenkastjes, heeft men een klein kastjes ingebouwd om de trafo van de spots weg te werken. Aangezien deze kast een glazen deur heeft vind ik dit persoonlijk niet erg doordacht.
- Monteurs hadden het idee om in de onderkastjes de achterwand er uit te halen en los te monteren, zo zou ik aan de kraan van de afwasmachine komen. Dit leek mij een goed idee, dus ik geen accoord. Echter toen de achterwand er weer in geplaats werd, hadden de heren ook een gat ter hoogte van de kraan geboord, omdat ik er dan altijd aan kon komen zonder te demonteren, dit zou ook volgens allerlei wetten ook verplicht zijn. Waarom moet die achterwand dan los staan?
Dat ik niet blij ben is duidelijk. Maar in hoeverre heb ik een terechte klacht?
Moet ik de gehele rekening betalen?
(Voor alle duidelijkheid, ik wil geen korting als tegenmoetkoming, ik wil een mooie onbeschadigde keuken).
Wie kan mij verder informeren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Terechte Klacht?
Re: Terechte Klacht?
De vorige was een Leicht nietwaar. Wat voor keuken heb je nu. M.i. kun je geen andere keuken verlangen. Is de winkelier aangesloten bij het CBW dan kun je een deskundige van de geschillen commissie inschakelen. Blijkt wederom dat de winkelier wel kan verkopen, maar geen creatieve monteurs heeft.
Ben jij een lastige klant of komen de monteurs uit Polen. Ergens las ik dat jou keuken op steigers staan. Ik bedoel het is opgehoogd met blokjes. Ik wil jou niet afkraken maar misschien heb je niet veel verstand van montage en afwerking waardoor je een te hoge verwachting hebt.
Beste Borgoe,
je hebt 2 x gelijk. Ik ben en een lastige klant en ik heb ook geen verstand van montage.
Wel bezit ik genoeg verstand om aan anderen te vragen of ik terecht mag klagen, want volgens mijn simpele mening moet er bij een montage (van een keuken of wat dan ook) zo min mogelijk kapot gemaakt worden danwel beschadigd worden.
je hebt 2 x gelijk. Ik ben en een lastige klant en ik heb ook geen verstand van montage.
Wel bezit ik genoeg verstand om aan anderen te vragen of ik terecht mag klagen, want volgens mijn simpele mening moet er bij een montage (van een keuken of wat dan ook) zo min mogelijk kapot gemaakt worden danwel beschadigd worden.
Beste Roti,
dit betreft een keuken deels van Valcucine en deels van Bax.
Goede nieuws aan dit verhaal voor mij is dat vanmiddag nog iemand van Valcucine zelf bij mij thuis naar de keuken komt kijken.
Dit vind ik dan weer spreken voor de service van de fabrikant.
dit betreft een keuken deels van Valcucine en deels van Bax.
Goede nieuws aan dit verhaal voor mij is dat vanmiddag nog iemand van Valcucine zelf bij mij thuis naar de keuken komt kijken.
Dit vind ik dan weer spreken voor de service van de fabrikant.
Ben in de overtuiging dat de Bax HELEMAAL in orde is. Heb begrepen dat als het moet BAX helemaal uit Duitsland wil komen als het een hardnekkige klacht blijft. Nu zal het afhangen van de monteurs hoe zij hun werk afleveren.