LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEASE PROCES: te vertrouwen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Is Lease Proces te vertrouwen?

Ja, zeker weten.
22
79%
Nee, absoluut niet.
6
21%

Totaal aantal stemmen: 28

PinkPanter

LEASE PROCES: te vertrouwen?

Ongelezen bericht door PinkPanter »

Ja, ook ik ben een van die domme mensen die zich heeft laten ompraten. Ik ben een contract aangegaan en heb een aantal jaren 749 gulden per maand gedokt en uiteindelijk gestopt, omdat de berichten over Dexia opdoken. Gelukkig was het restbedrag niet meer dan een paar duizend gulden, omdat ik snel gestopt, maar uiteindelijk ben ik zo'n 30.000 gulden kwijtgeraakt.

Ik kom niet in aanmerking voor de Duisenbergregeling en daarom ben ik een jaar geleden in zee gegaan met Lease Proces. Zij gaven aan dat ik zeker kans zou maken om alsnog mijn geld terug te krijgen, of althans een deel van het geld.

Toch bekruipt me het gevoel dat ik aan het einde van de rit toch weer met lege handen naar huis zal gaan. Kan iemand mij iets positiefs vertellen over Lease Proces. Is het een goede beslissing geweest met hen in zee te gaan?

Alvast bedankt voor de moeite...

Martinvdm

Re: LEASE PROCES: te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

In principe sta je op dit moment al met lege handen dus wat let je om nog iets te proberen terug te halen bij Dexia..?

Ik heb zelf als aangeslotene van Leaseproces, best wel vertrouwen in deze belangenbehartiger al is hetgeen je evt. terug krijgt altijd afhankelijk van wat de rechter tenslotte vonnist.

Gr,
Martin

PetervdM

Ongelezen bericht door PetervdM »

Volgens mij heeft het niets te maken of je bent aangesloten bij lease proces om voor de duisenberg regeling in aanmerking te komen.
Al was ik het niet dan toch val ik buiten de boot met de Duisenberg regeling.

Deze regeling klopt van geen kant ik ben zowel mijn inleg kwijt en zat met een rest schuld die bijna even hoog was als mijn inleg.
En ik zou nooit voor de regeling in aanmerking komen het is en blijft gewoon diefstal.

Het enige wat voor mij overblijft is procederen via leaseproces en hopen dat hier nog iets is terug te halen.

En of je dom bent geweest dat wil ik niet zeggen, we zijn gewoon opgelicht en het is nog legaal ook in dit land.

Gr,
Peter

Raxs

Ongelezen bericht door Raxs »

Leaseproces zal zich nog wel moeten bewijzen qua succes, dat ben ik met je eens. Hun vertegenwoordiging bij de uitzending van Tros radar, heeft mij wel meer vertrouwen gegeven in hun vechtlust en motivatie.

Zowel mijn vrouw als ikzelf zijn nu ca. 1,5 jaar aangesloten bij leaseproces, aangezien we desijds 2 separate contracten hadden afgesloten bij Dexia. Relatief gaat het om kleine bedragen, samen komt het op een voor ons toch aanzienlijk bedrag, en dan nog de restschuld.

Maar onze voornaamste reden om niet voor de DR oid te kiezen en met leaseproces in zee te gaan, is dat wij vinden dat Dexia terecht moet worden gewezen en niet eenvoudig met dit soort praktijken weg moet komen. No matter what het eindresultaat, ik weiger het ze makkelijk te maken, criminaliteit moet worden bestraft. Leaseproces heeft daar als 1 van de eerste een eenvoudige manier voor aangeboden, door haar dienst op no cure no pay basis aan te bieden. Wat mij betreft had dit een willekeurig advocatenkantoor mogen zijn.

Doordat leaseproces regelmatig in de media is terug te vinden krijg ik iig het gevoel, dat zij daadwerkelijk goed bezig zijn, invloed hebben en Dexia het vuur aan de schenen leggen. Alleen al het zien van de houding die Dexia tegenover leaseproces aannam in de trosradar uitzending, geeft mij een behaaglijk gevoel. Het schenkt mij vertrouwen dat leaseproces Dexia op zijn minst zorgen baart.

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

De vraag zou moeten luiden: kan je leaseproces vertrouwen DAT ZE HUN WERK GOED DOEN ALS PROCESVERTEGENWOORDIGER IN JOUW PROCEDURE. Ik denk dat je zeker niet ACHTEROVER KUNT LEUNEN. Je zult een vinger aan de pols moeten houden, sterker nog, je zult mogelijk als een bok op de haverkist moeten zitten (en dat is niet een karakter wat de meeste Dexia-gedupeerden kenmerkt, gezien de eigen fouten om destijds met Legio Lease in zee te gaan)
Van groot belang is dat alle punten die IN JOUW ZAAK tegen DExia in stelling gebracht kunnen worden ook daadwerkelijk in stelling worden gebracht. I
In een civiele procedure is de rechter in beginsel LIJDELIJK. Het komt er echt aan op goed procederen door de desbetreffende advocaat van Leaseproces.

Overigens heeft Leaseproces via het no cure, no pay systeem ook een eigen (geldelijk) belang bij een goede afloop van JOUW ZAAK.

Martinvdm

je zult mogelijk als een bok op de haverkist moeten zitten
Reken maar dat ik dat zal doen ook...

Gelukkig heb ik wel vertrouwen in Leaseproces, dat ze bekwaam genoeg zijn en weten wat ze doen. Van Dijk is zeker niet de eerste de beste...

Groet,
Martin

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Reken maar van yes dat mr Van Dijk Dexia op de hoorns gaat nemen. Tenslotte heeft Leaseproces er zelf zeer groot belang bij dat die nu nog vrij lege haverkist door Dexia tot overlopens toe wordt gevuld.

Idemdito

Ongelezen bericht door Idemdito »

g. Hebben [X] en/of echtgeno(o)t(e) voordien effecten-leaseovereenkomsten gesloten?
Zo ja, welke, wanneer, voor welke leasesom en met welke netto-opbrengst?
Hey procesvoerder, heb je de vragenlijst al ingediend en heb je bovenstaande vraag niet vergeten??? Daar ga je dan! :lol:

Goed hoor dat ze op deze manier die schijnheilige gedupeerden zoals jij aanpakken. 8)

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

nee het is een risico analyse die normalieter vooraf behoort uitgevoerd te worden, nu achteraf gaan doen.
Slim hoor!!

janny

Martinvdm

die schijnheilige gedupeerden
Moet je eens tegen iemand vertellen die voor 80.000 euro in de boot is gegaan omdat die destijds een 'spaarplan' heeft gekocht....

Hoop dat je dan hard kan rennen... :wink:

Idemdito

Lezen Martinvdm
Goed hoor dat ze op deze manier die schijnheilige gedupeerden zoals jij aanpakken.
Dus ik had het het niet tegen
Moet je eens tegen iemand vertellen die voor 80.000 euro in de boot is gegaan omdat die destijds een 'spaarplan' heeft gekocht....
Als die het van te voren allemaal wel wist dan is het trouwens eenzelfde schijnheiligerd hoor, al wat jullie maar doen is zeuren hoe zielig jullie wel nie zijn pffff

Martinvdm

Blijkbaar heb je er geen moeite mee dat we zeurderig, zielig en schijnheilig zijn volgens jou, want anders zou je de moeite niet nemen om jouw onzin op dit forum te droppen...

:wink:

Idemdito

Blijkbaar heb je er geen moeite mee dat we zeurderig, zielig en schijnheilig zijn
Ikke niet hoor zolang de rechters er niet intrappen vind ik het best.

Martinvdm

Die rechters trappen nergens in, die handelen en volgen de wet zoals die geldt in Nederland... :wink:

En wat jij best, of niet best vindt, boeit die rechter niet en mij al helemaal niet..

Idemdito

Nee klopt de rechters trappen er inderdaad niet, die verhaaltjes van procesvoerder bv, die schijnheil die zgn niks afwist van hoe alles in elkaar stak en dat hij en z'n vrouw het van elkaar niet wisten, terwijl ze al eerdere producten hadden afgenomen, nee daar trapt geen rechter meer in. :o

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

:lol: :lol: :lol: Idemdito van de Dexiabank :lol: :lol: :lol:

Idemdito

:lol: :lol: Procesvoerder wordt uitgekleed door de rechter. :lol: :lol:

Janny

idemdito
Geplaatst op: 19 Feb 2007 13:32 Onderwerp:
Nee klopt de rechters trappen er inderdaad niet, die verhaaltjes van procesvoerder bv, die schijnheil die zgn niks afwist van hoe alles in elkaar stak en dat hij en z'n vrouw het van elkaar niet wisten, terwijl ze al eerdere producten hadden afgenomen, nee daar trapt geen rechter meer in.

Dit is niet eens het probleem, maar dat er geen twee handtekeningen onderstaan.
Een lening behoord naar goed Nederlands gebruik, en bij wet geregeld door ten 1e , beide echtgenoten of partners ondertekend te zijn.
En ten tweede, voor een lening behoren bepaalde taken vooraf uitgevoerd te worden. oa. een risico-analyse. Om te mogen worden verstrekt. Als men dit na laat zal een betrouwbare bank niet eens een lening willen verstrekken.
Maar waarom eigenlijk dit iedere keer weer uitleggen aan mensen die het daar niet eens om gaat, doch alleen maar als doel hebben, gedupeerden naar beneden halen. Wat een hondebaan zeg.
Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 19 feb 2007 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Idemdito

het feit dat er 2 handtekeningen hadden moeten staan geeft jou de mogelijkheid om te schikken.

Janny

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
en om te procederen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: om recht te doen aan de voorwaarden voor een lening.
janny

Gesloten