LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardecheque scheer en foppen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
FerryS
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2006 12:38

Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door FerryS »

Scheer en foppen heeft op dit moment een actie waarbij je artikelen kunt kopen waarbij je 10% korting krijgt. Hierbij staat dan vermeldt dat je dan wel in het bezit moet zijn van een scheer en foppen visa-card of deze moet aanvragen. Je krijgt dan later een waardecheque thuis gestuurd waarop het bedrag vermeldt staat 10 % van het gekochte artikel. In de aanvraagvoorwaarden in de winkel staat niet dat je, wil je de cheque gebruiken, een artikel moet kopen die 2 x de waarde heeft van de waardecheque, bij mij wist de verkoper mij dit ook niet te vertellen. Dit staat pas op de achterkant van de waardecheque en op hun internet site. Trap dus niet in de aanbieding dat je 10% korting krijgt want uiteindelijk blijf je geld uitgeven in hun winkel wanneer je de korting wilt verzilveren. De waardecheque staan op naam en zijn niet overdraagbaar aan derden.

FerryS

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Wat zou Scheer en Foppen zijn als de klanten niet gefopt zouden worden? Juist, alleen maar Scheer ... :lol:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat is ook de reden dat een winkelketen als Aldi nooit met dit soort flauwekul meedoet. Je kunt er geen zegeltjes sparen, niet meedoen met een klantenkaart, niets van dat alles.

Acties als die van Scheer en Foppen maken de prijzen gewoon minder helder. Maar men gaat af op het sentiment dat mensen graag willen sparen voor iets, en dol zijn op acties.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door Jan9 »

Dit is een goed onderwerp voor de uitzending, zo ga je toch niet met klanten om?

:roll:

marfi
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2005 15:06

Re: Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door marfi »

In de reclamefolder van S&F stond dat er op 8 februari van 19.00 - 21.00 uur een 1 Gig mp3-speler te koop was voor de prijs van 19.95.
Natuurlijk om 19.00 uur aanwezig en gevraagd of ik deze kon kopen. Ze zijn al uitverkocht zei de verkoper! Natuurlijk reageerde ik zeer verbaasd. Het weerwoord van de verkoper was dat vanwege het weeralarm de actie al 12.00 van start was gegaan. Een andere klant vroeg om hetzelfde product. Zij was om 18.00 uur al in de winkel geweest en toen wegggestuurd met de medeling dat de actie pas om 19.00 uur van start ging. Weer een andere klant had eerder deze week telefonisch 3 spelers gereserveerd. Hij kreeg er twee mee (bij een andere verkoper) maar kon de derde speler reserveren voor hetzelfde bedrag, deze zouden a.s. woensdag geleverd worden. Ik hoorde dit en zei tegen mijn verkoper dat ik ook van deze gelegenheid gebruik wilde maken. Hij zei dat dit niet mogelijk was.....ik verwees hem naar zijn collega...toen kon het ineens wel! In de kassa stond voor deze speler het bedrag van 39.95 (in de folder stond: van 69.95 voor 19.95!)
Etc, etc. Ben benieuwd of ik inderdaad de mp3 speler krijg (heb deze al betaald) Dit is de laatste keer dat ik bij S&F iets koop!

Dutchy
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mar 2005 16:19

Re: Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door Dutchy »

Ik ben vandaag al voor de derde keer naar Scheer en Foppen geweest om het spelertje op te halen, want ze hebben het vorige week vrijdagavond voor mij besteld. Ik heb een bestelbon gekregen.
Volgens mij kunnen ze het ding niet meer leveren. Hoe vaak moet ik nog naar die zaak toe? Ze krijgen op woensdag en op vrijdag leveringen binnen. Dus waag ik woensdag vol schaamte nog maar eens een poging :oops:

marfi
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2005 15:06

Re: Waardecheque scheer en foppen

Ongelezen bericht door marfi »

Kreeg vandaag een voicemail dat het spelertje gearriveerd was. En heb het meegekregen, Dus ze waren voorradig, Suc met het verkrijgen van jouw spelertje.
Marfi

Gesloten