LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amivita

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bianca19
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2007 15:09

Amivita

Ongelezen bericht door bianca19 »

hallo,

mij hebben ze ook paar weken geleden gebeld of ik die tabletten voor mijn hond wilde hebben..
ik trap er normaal nooit in zeg altijd geen intressen,, ik dacht nu laat ik het maar eens doen voor mijn lieve hond..
ja is goed betaal de verzendkosten 4,95 wel,
Erna kun je opzeggen zegt die vrouw per maand..
ze herhaalde ook nog 2x dat dit gesprek word opgenomen omdat veel mensen de haak opgooien etc...
nou had ik de haak ook maar opgehangen!!
ben er nu wel mooi ingestonken..
heb vandaag dat pakketje met de 60 capsules gekregen mn hond braakt het uit wat een rotzooi!!
ze hebben me wel nog geen geld afgeschreven, ik heb meteen naar dat bedrijf gebeld en je raad het al wij zijn vandaag gesloten..
de bank is dicht nu ook nog carnaval winkels dicht Dinsdag pas weer open..
Nou ik bel maandag meteen met 0402302923 en dat ik het PER DIRECT opzeg en dat ik niets meer met die hele troep te maken wil hebben..
Erna ga ik naar de bank laat ik die bankrekeningnummers van hun blokeren zodat ze niet meer op mijn rekening kunnen zitten met hun vieze handen..
En het geld laten retouneren.
En ik ga aangiften doen bij de politie..
Deze hele **** moet maar eens afgelopen worden,,
Zo ze je maar ik trap er nooit in denk je eens een keertje goed te doen word je bezeikt waar je bij staat!!!

Bianca

Gesloten