LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ideal

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Marijke77

ideal

Ongelezen bericht door Marijke77 »

IDEAL het betalingssysteem via internet. Wie heeft er ook ervaringen dat dit mis kan gaan, mijn zoon heeft 2x een bestelling gedaan via internet bij 2 verschillende bedrijven en deze bestelling betaald via IDEAL, de bestelling wordt gedaan, je moet dan betalen en de betaling is voltooid maar dan verschijnt er een error en de bestelling wordt afgebroken maar het betaalde bedrag is wel voldaan, dit waren wel 2 bekende bedrijven, hebben meerdere mensen hier problemen mee?

Tonia van de lowcarbclub

Re: ideal

Ongelezen bericht door Tonia van de lowcarbclub »

Ik heb zelf een webwinkel in dieet producten www.lowcarbclub.nl En ook bij mij kunnen mensen met iDeal betalen. En helaas gaat het wel eens mis. Na de betaling per iDeal MOET je op ok drukken waardoor je weer terug komt bij de webshop. De betaling wordt dan doorgeboekt en de webshopeigenaar krijgt een afschrift van de bestelling. Het kan gebeuren als je wel de betaling doet maar gewoon afluit en niet eerst op OK drukt dat wel de betaling gedaan is maar de webshopeigenaar geen bericht ontvangt. Dan is het bijna niet te achterhalen wie de bestelling heeft gedaan. Want van iDeal ontvang je alleen een naam en banknummer en daar kom je niet veel verder mee. Als je dus iets besteld en er volgt niet meteen een bevestiging van de webshop. Neem dan per mail altijd even contact op om te kijken of je bestelling is aangekomen. En denk er aan altijd af te sluiten met OK dan kan het zeker niet mis gaan.

Tonia

Gesloten