Deze brief geschreven :
RP Holidays
Afdeling BIKO
Postbus 12
4493 ZG Kamperland.
Amsterdam, 16 januari 2007
Betreft : Klachten tijdens verblijf op RP Klein Poelland.
Geachte heer/mevrouw,
Na een verblijf van drie dagen op uw park Klein Poelland in Renesse( geboekt van 12-01-2007 tot 15-01-2007 ), wilde ik
graag wat nare ervaringen kwijt die zowel mijn vriendin als ik aan den lijve hebben ondervonden.
De ontvangst aan de receptie was zeer knullig. Er was zeer weinig personeel beschikbaar, en deze hadden onvoldoende ervaring.
2 Personeelsleden waren er aanwezig om gasten op te vangen. Waarvan 1 persoon in de keuken stond en de andere op en neer
rende tussen bar/restaurant en receptie. Het meisje dat dienst had wist niet hoe ze met de pin-apparatuur moest omgaan.
Dit heeft geresulteerd in de dubbele afschrijving van E 145. Vervolgens heeft ze drie maal contact gehad met de persoon die normaal
gesproken achter de receptie staat. Ik kan nu stappen gaan ondernemen dit geld teruggeboekt te krijgen. Mijn vriendin heeft hier
maandag 15 januari jl. al contact over gehad met het administratie, en zou de volgende dag teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd.
Het ergste; ik ben ziek geworden van het eten in jullie restaurant, waar ik tot maandag 15 januari de nadelige gevolgen van heb ondervonden.
Ik heb de hele zondag ziek op bed gelegen en overgegeven. Het betrof de rijstschotel waarvan ik, voorzover ik weet, de enige persoon
ben geweest ie deze geconsumeerd heeft.
Wanneer mijn vriendin deze kwestie vervolgens aankaart bij de verantwoordelijke persoon van de keuken, omdat ik amper meer op mijn benen
kan staan van ellende. De reactie op onze klacht is dat we niet kunnen bewijzen dat het van de rijstschotel is. Als hij haar zou geloven zou hij
toegeven dat het eten bedorven was. Pardon ? Je gaat toch niet staan liegen dat iemand ziek is. Dat zou pas ziek zijn.
Na inmiddels 4 maal zeer tevreden in jullie parken verbleven te hebben, is dit het enige park waar wij een dergelijk slechte service hebben meegemaakt.
Na enig speurwerk op internet blijkt dat er regelmatig klachten zijn over dit park.
Het lijkt ons dan ook redelijk op korte termijn een reactie uwerzijds te mogen vernemen. En minimaal een tegemoedkoming voor het geleden ongemak in
welke vorm binnen uw bedrijf gewoon is. Bv. een kortingscheque voor een service-gericht RP park ?
Met vr. gr.
MJ Verhoef
Daarna na 3 weken wachten ! een fax erachteraan, met de vraag waar mijn antwoord bleef, de regiodirectuer zou er mee bezig zijn.
Das ook alweer een week geleden.
Iemand nog tips ??
Voel me niet serieus genomen door deze "club"
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten over RPholidays Park Klein Renesse.
Re: Klachten over RPholidays Park Klein Renesse.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er nog wat van hoort.
Wij hebben ook nooit enige reactie op onze brief gehad,en onze borg hebben we ook nooit meer terug gezien.Voor mij is het duidelijk:nooit meer Roompot.
Wij hebben ook nooit enige reactie op onze brief gehad,en onze borg hebben we ook nooit meer terug gezien.Voor mij is het duidelijk:nooit meer Roompot.
-
Kijk, u gaat op vacantie om vacantie te genieten. Voor de camping is uw voldoening gewoonweg geen zaak. Voor hen is het alleen ppur business.
Ze hebben uw centen ontvangen en daarmee is de kous af.
Jammer maar daarin gaat wel het een en ander veranderen.
Leg uw klacht neer bij de consumentenbond.
Ze hebben uw centen ontvangen en daarmee is de kous af.
Jammer maar daarin gaat wel het een en ander veranderen.
Leg uw klacht neer bij de consumentenbond.
Hoe is het nu afgelopen met je klachten? Ben wel benieuwd of ze nog netjes afgehandeld zijn omdat ik binnenkort ook naar Klein Poelland ga.
Uiteindelijk na een hoop op en neer gebel/gefax en brieven schrijven tot een goede regeling gekomen.