LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Prijsgigant

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
emvanderem
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 feb 2007 21:29

De Prijsgigant

Ongelezen bericht door emvanderem »

Heb op 12 januari jl. een bestelling gedaan bij de Prijsgigant, tw een pandora armband en een aantal bedels. Heb deze bestelling ook betaald. Kreeg direct een bevestiging hierover. Na 2 emails van mijn kant, lieten zij mij via email weten bezig te zijn met verhuizen, maar dat er zoveel mogelijk orders tussendoor werden verzonden. Op 20 januari kwam er een email dat er een stopper niet voorradig was en dat, wanneer die binnen zou zijn, mijn bestelling verzonden zou worden. Heb ondertussen nog 4 mails gestuurd, met het verzoek de rest van de bestelling aan mij toe te sturen en de stopper later te zenden. Niets. Elke dag verwacht ik dus nog steeds dat mijn bestelling afgeleverd wordt. :oops: Op 1 februari heb ik gemaild dat ik binnen een week mijn bestelling wil ontvangen, zo niet dat mijn geld dan teruggestort dient te worden. Ik hoor helemaal niets. :evil:
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben of komt het allemaal nog goed?

jacquelinebloemendal
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jacquelinebloemendal »

ook wij mijn dochter en ik hebben bij hem een bestelling gedaan .
en ook al betaald ,maar ook nog niks gekregen .
meer malen een mail gestuurd :evil: maar geen antwoord van zijn kant.
deze zijn besteld op 2 jan 2007.
heb hier voor ook een keer bij hem besteld en toen ging alles naar wens
dus ik dacht dat het wel goed zat en heb dus nogmaals een bestelling gedaan. :x maar tot op heden nog niks ontvangen.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ik ken het verhaal heb op 1 januari mijn bestelling gedaan van 2 bedels ik hoorde van iedereen goede verhalen er over. Half januari had ik nog niks ontvangen maar wel betaald ik heb nog een paar keer gemailt maar kreeg ook 1 keer zo'n mailtje terug dat ze aan het verhuizen waren en zo veel mogelijk bestellingen versturen. Eind januari heb ik kassa ingeschakeld, en heb tegen de prijsgigant gezegt dat ik kassa had gemailt. Toen kreeg ik opeens een mailtje terug dat ik me rekening nummer moest doorgeven en dat ik me geld terug gestoort zou krijgen. Nou bijna ander halve week later nog geen geld en geen reactie op me mail!!! :?

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Na dat ik me reactie hier heb geplaats heb ik een mail gestuurt naar de prijsgigant, en ik kreeg dit als standaart mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw, In verband met ziekte kan ik helaas niet uw mail beantwoorden. Met vriendelijke groet, JaapDeprijsgigant.nl


Moet ik dit nou geloven of niet?? Ik weet het niet meer!! :?

selliejellie
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2007 13:00

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door selliejellie »

Nou,ik geloof het niet meer!
Het is elke keer wat met PG;vanaf september 2006 zouden ze al aan het verhuizen zijn,dan zijn er weer etiketten beschadigd,dan is er weer een zending bestellingen kwijtgeraakt en nou zou hij weer ziek zijn! Ja,ziek van zichzelf misschien omdat hij het zo verprutst heeft!

Zelf heb is dus ook op 10 januari een bestelling gedaan van meer dan 200 euro,gelijk betaald en tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen laat staan een Pandora bedel!!!

1960j
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2007 13:25

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door 1960j »

Ook ik heb problemen met de Prijsgigant.
Ik heb op 11 januari 2007 een bestelling geplaatst van 131,10 euro. Ik had er alle vertrouwen in want het was al 2 keer goed gegaan.
Tot nu nog niets gehoord.
Vandaag (16 februari) wil ik op de site kijken maar helaas, die ligt er dus uit.
Ik kreeg wel een mailtje dat i.v.m. ziekte Jaap van de Prijsgigant nergens op kon reageren maar nu de site eruit ligt gaat er volgens mij iets verschikkelijk fout. Je zou denken dat de vogel gevlogen is.
Ik hoop dat Radar snel iets gaat ondernemen om alle gedupeerden te helpen hun geld terug te krijgen.

Joke

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ik ging net kijken op de prijsgigant maar de website lig er idd uit terwijl ie het gister avond nog deed, ook daar stond dat ze ivm met omstandig heden achter waren geraakt en ze probeerde het zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb wel het adres van de prijsgigant in enschede via de kamervankoophandel nummer die op de site stond dat nummer heb ik gelukkig opgeschreven dus ik kan altijd nog even bellen met de kamer van koophandel om te invormeren of ze misschien faiet zijn!! Dan hebben we zoiezo duidelijkheid!
Ik hoop ook dat radar dit in behandeling gaat nemen want dit gaat om een hoop geld! Ik zou veder ook niet weten wat ik er meer aan zou kunnen doen? :?

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. [email protected]


:evil: :evil:

Kan dus ook niet meer mailen!!!!

Manon R
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 20:16

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Manon R »

Ook ik heb 3 bedeltjes en een armband bij de Prijsgigant besteld, netjes betaald maar ook nooit gekregen. Heb verschillende keren per mail gevraagt hoe het zat en Jaap bleef maar volhouden dat het per post verstuurd was. Hij reageerde zelfs geirriteerd toen ik veronderstelde dat hij het misschien niet verstuurd zou hebben.

acnennie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 21:56

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door acnennie »

Ik heb op 17 januari 136,05 euro overgemaakt voor een bestelling van 1 ketting en twee bedels van Pandora. Daarna kreeg ik bericht dat de ketting was uitverkocht. Vervolgens kreeg ik nooit meer antwoord op mijn mails. Gaat Radar hier iets aan doen???

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

IK hoop dat radar hier iets aan gaat doen!
of we moeten zelf iets doen?
Aangifte doen misschien? (als dat kan)
Ik heb veder ook echt geen idee wat ik hier mee moet doen.

banjer001
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2007 01:13

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door banjer001 »

:( 23-01-07 voor ruim 153 euro besteld en 26-01-07 via internetbankieren betaald. Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, ondanks mailtjes. Eerdere bestellingen waren met een week binnen! Dit is nu ruim 3 weken geleden. Sinds 16/2 is site uit de lucht en komt het mailtje weer terug. Heb er een zwaar hoofd in dat het nog goedkomt!
Erica van Kranenburg

renax40
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:25

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door renax40 »

:evil: Nou het klinkt afgezaagd maar ook ik heb op 2 januari een bestelling geplaatst van 65,50 euro bij dew prijsgigant en tot op heden ook niets gehoord! Mijn verhaal is hetzelfde, en ook ik voel me ontzettend belazerd. Had de site doorgegekregen van een collega dus dacht dat het wel goed zat, maar helaas. Ik hoop dat iedereen zijn geld (of producten) op wat manier ontvangt en dat diegene die hier achter zit flink wordt aangepakt. Ik las ook dat de site er uit zou liggen dus echt veel hoop op een goede afloop heb ik niet meer :!:

debster1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2007 15:12

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door debster1982 »

Op 5 jan heb ik een bestelling via de prijsgigant gedaan van 80 euro. www.deprijsgigant.nl Op 6 jan was dit via internetbankieren al overgemaakt en van mijn rekening af, tot op heden nog niks binnen. Heb diverse mailtjes gestuurd, waar ik geen reactie op kreeg. Via een vriend die mij de kamer van koophandel werkt 2 nummers gekregen. Bij krijgen de toon van buiten gebruik te horen. Dit betreurd mij ten ergste want heb de afgelopen jaar diverse malen gebruik gemaakt van deze website en tot op heden vaak binnen 2/ 3 weken in huis en geen probleem. De website is inmiddels uit de lucht. Wat nu? Hopelijk gaat rader er mee aan de slag en kunnen wij (alle gedupeerde en dat zijn er in korte tijd heel wat) ons geld terug krijgen of de geleverder artikelen.

De meeste mensen die op deze site kijken zijn al gedupeerd, maar waarschuw iedereen, de pandora bedels zijn dan wel goedkoper, maar dit is niet meer te vertrouwen!

Met vriendelijke groet, Debby Hol

margitje
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2007 19:29

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door margitje »

Onze bestelling van 150 euro dateert van 31 december. Heel snel de bevestiging dat de bestelling ontvangen was. Vervolgens twee weken reacties per mail met de verhuizing en onvoldoende voorraad als argumenten. Op 15 januari veranderde de status op de site naar in behandeling. Inmiddels zijn we een maand en meerdere mailtjes verder en is het laatste bericht dat Jaap ziek is..... :( :( :(
Wij zijn er inmiddels ook goed ziek zijn, vooral omdat het een cadeau voor de veertigste verjaardag was!

We blijven hopen! :?

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ik denk dat we maar niet meer moeten blijven hopen, de site is weg, je kan hem niet meer mailen en niet bellen. Denk gewoon dat we belazerd zijn! We moeten gewoon iets ondernemen, Als radar dit in behandeling zou nemen zo dat mooi zijn! Maar misschien moeten we gewoon zelf aangifte doen? We hebben zoiezo zijn adres & kamervankoophandel nummer daar zullen ze toch wel iets mee kunnen bij de politie??

henny hesselink
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2007 09:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door henny hesselink »

Ook ik heb bij De Prijsgigant op 23 januari bedels besteld. En verschillende keren een mail gestuurd, 1x een reactie dat er een zilveren bedel niet voorradig was, hier heb ik op gereageerd dat hij maar een andere bedel moest sturen, ik had 3 verschillende nummers opgegeven. je begrijpt het al geen reactie en de laatste mail is door de server niet geaccepteerd en teruggestuurd.
Het gaat bij mij gelukkig niet om z'n heel groot bedrag € 44,30 maar toch je wilt wel graag je bedels. Ik heb hier verschillende keren gekocht en de levering was altijd vrij snel.
Je ziet maar als het in het verleden altijd goed ging, is nog geen garantie voor later.
Ik vind het heel erg dat er zoveel mensen de dupe zijn geworden want iedereen zit toch iedere dag in de brievenbus te kijken.
Alle gedupeerden veel sterkte maar ik vrees dat we naar onze bedels kunnen fluiten.

henniesylvia
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2007 12:02

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door henniesylvia »

31 jan.2007 hebben we voor een bedrag van 132,00 eury aan pandora artikelen besteld maar hebben tot op heden taal nog teken gehoord.
Ik ga aangifte doen bij de politie wegens wanprestatie en mogelijk oplichting :evil:
dit weekend 17-02-2007 beik er ook achter gekomen dat de sait uit de lucht is en het mail adress kun je ook wel schudden.
[email protected]

HHendriks
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:14

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door HHendriks »

Ik heb op 5 februari een bestelling gedaan van 104,15 bij de prijsgigant, en deze is ook allang betaald. Dan verwacht je dat de bestelling van diverse bedeltjes snel bezorgd worden. Maar tot nu toe heb ik nog nix ontvangen. :(
Heb intussen wel mail gestuurd met vragen, maar ook ik kreeg het systeembericht over zieke Jaap. Nu heb ik vernomen dat de site er niet meer is. Morgen ga ik aangifte doen. :evil:

gewoon-jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2007 21:02

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gewoon-jansen »

Ook ik ben een slachtoffer van de prijsgigant :oops: . Jammer, altijd is het goed gegaan en heb ik veel mensen geattendeerd op de site. Maar helaas :cry: heb ik 2e kerstdag van mijn kerstenveloppe een paar bedels besteld van €40,00 en tot op heden niets ontvangen. Ik heb allerei mailtjes gestuurd van smeekbede's tot vragen mijn geld terug te storten. NON :evil: Niets geen reaktie en nu is ie uit de lucht met onze centen.
Schandalig

Gesloten