Ik heb een abbonment gevraagt bij mijndoemein.nl en ontvang steeds twee fakturen met de zelfde gegevens.
Per email heb ik gevraagt hoe dat kon en als antwoordt per email hebben ze geantwoordt dat het inderdaad fout is.
Maar tot opheden ontvang ik nog steeds een faktuur met dreigementen.
Telefonisch kun je ze niet bereiken. Dus geen oplossing.
Wat is voor bedrijf en zijn er meer klachten.
Ik betaal alleen als 1 van de twee fakturen gecrediteerd is.
Als er meer mensen zijn met problemen verneem ik dat graag.En Tros Radar redactie kunnen jullie er mischien in verdiepen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.mijndomein.nl
Re: www.mijndomein.nl
Ik heb al jaren mijndomein.nl en zeer tevreden.
Je kunt het beste contact zoeken door eerst in te loggen op de site en dan je probleem kenbaar te maken.
succes.
Je kunt het beste contact zoeken door eerst in te loggen op de site en dan je probleem kenbaar te maken.
succes.
Re: www.mijndomein.nl
Beste mensen,
slechte ervaring met deze provider, je bent binnen 2 dagen al off-line met je website.Ze kunnen het data verkeer niet aan.....
geen contact dmv e-mails. meer negatieve info kun je lezen op www.webhosters.nl
U bent gewaarschuw,wees voorzichtig...
slechte ervaring met deze provider, je bent binnen 2 dagen al off-line met je website.Ze kunnen het data verkeer niet aan.....
geen contact dmv e-mails. meer negatieve info kun je lezen op www.webhosters.nl
U bent gewaarschuw,wees voorzichtig...