Via deze weg wil ik een toppic starten over de website www.doemaardie.nl.
Ik weet dat er een heleboel mensen zijn die al maanden zijn het wachten op de beloofde kado's en referals.
Mijn status is al enkele maanden:
Gefeliciteerd, je hebt het aantal benodigde referals behaald.
Je kado word zo spoedig mogelijk verstuurd.
Ik heb ooit, lang geleden, gekozen voor een Ipod nano 1GB en vind dat ze het niet kunnen maken om deze te leveren. De 2 GB versie is op dit moment nogn goedkoper.
2 weken terug heb ik een aangetekende brief verstuurd maar deze is niet afgehaald op het postkantoor.
Ze geven zelf aan dat de kado's per 18-01-2007 zijn besteld en moeten deze binnen een redelijke termijn uitleveren. (Wanneer ik iets uit Hong Kong bestel is het binnen 5 dagen hier).
Ik zelf vind dat deze "redelijke termijn" vanaf 10-02-2007 verstreken is en er aktie moet worden ondernomen !!
Ik hoop dat Radar mij, en vele andere mij bijstaat om de problemen met doemaardie.nl op te lossen.
Wanneer dit niet werkt zal er moeten worden gekeken of er gezamelijk een incassobureau kan worden ingeschakeld of misschien zelfs een advocaat.
Registreer en laat je berichtje achter zodat we een beeld krijgen hoeveel mensen er problemen hebben met doemaardie.nl !!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doemaardie.nl houdt zich niet aan de afspraak !!
-
Re: Doemaardie.nl houdt zich niet aan de afspraak !!
Ik weet niet of je daadwerkelijk iets kunt doen tegen dit soort internetbedrijven.
Check hier maar eens:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1133117754
Check hier maar eens:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1133117754
Mensen die verwachten dat ze Ipods, breedbeeldtv's en ik weet niet wat kunnen krijgen met dit soort acties zijn echt te naief voor woorden. Waar denk je dat dat allemaal van betaald wordt?
Je bent gewoon genept !!!
Het is al eerder door de radar behandeld en veilig bevonden, zie de forums hierover.Mensen die verwachten dat ze Ipods, breedbeeldtv's en ik weet niet wat kunnen krijgen met dit soort acties zijn echt te naief voor woorden. Waar denk je dat dat allemaal van betaald wordt?
Verder is er niks naiefs aan... Je moet er zelf in investeren en andere investeren erin voor jouw.
Blijkbaar zijn er nu dus toch (organisatorische) problemen ontstaan bij doemaardie.nl en gaan ze ervan uit dat iedereen maar moet wachten todat zij hun zaakjes weer op orde hebben gesteld.
-
Je moet er zelf in investeren en andere investeren erin voor jouw.
Een pyramidespel dus...en wie bekostigt al die kado's?
Het zijn tenslotte geen dingen van enkele tientjes
-
Ze houden ons gewoon aan het lijntje !!!
Ik heb ondertussen mijn ipod ontvangen na een hele lange periode..
Het werd eens tijd!
Klik hier voor de foto
Het werd eens tijd!
Klik hier voor de foto