Goedendag,
Wij overwegen om een dakkapel te laten plaatsen door de fa. Klompenburg uit Nunspeet. Wie heeft ervaringen met deze firma qua aflevering en stiptheid. Heb al gekeken bij de "zoekfunctie" maar daar tref ik géén reactie's van de laatste tijd aan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dakkapel fa. Klompenburg Nunspeet
Re: Dakkapel fa. Klompenburg Nunspeet
Uit mijn ervaring blijkt dat dit een onbetrouwbaar en onprofessioneel bedrijf is. Houdt zich niet aan afspraken en heeft het kennelijk te druk om terug te bellen als hij niet is komen opdagen.
Dit soort prutsers verpest het voor een hele beroepsgroep bedrijven die het wel goed doen.
Dit soort prutsers verpest het voor een hele beroepsgroep bedrijven die het wel goed doen.
Uit mijn ervaring blijkt dat dit een onbetrouwbaar en onprofessioneel bedrijf is. Houdt zich niet aan afspraken en heeft het kennelijk te druk om terug te bellen als hij niet is komen opdagen.
Even spammen
Kijk even op de site van frankendakkapellen uit Elburg.
Weet je zeker dat het goed komt!
Kijk even op de site van frankendakkapellen uit Elburg.
Weet je zeker dat het goed komt!
Klaassen dakkapellen. Ik dacht ook iets van stoe of nuntspeet.
Er ging bij ons van alle mis, verkeerde kozijnen etc, maar zonder te zeuren alles keurig opgelost.
Goede tekeningen + vergunning aanvraag voor gemeente.
Ze zijn zeer ervaren. Bestel daar zo weer. Prijs vond ik toen ook goed.
Er ging bij ons van alle mis, verkeerde kozijnen etc, maar zonder te zeuren alles keurig opgelost.
Goede tekeningen + vergunning aanvraag voor gemeente.
Ze zijn zeer ervaren. Bestel daar zo weer. Prijs vond ik toen ook goed.