LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dakkapel fa. Klompenburg Nunspeet

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
supertje

Dakkapel fa. Klompenburg Nunspeet

Ongelezen bericht door supertje »

Goedendag,

Wij overwegen om een dakkapel te laten plaatsen door de fa. Klompenburg uit Nunspeet. Wie heeft ervaringen met deze firma qua aflevering en stiptheid. Heb al gekeken bij de "zoekfunctie" maar daar tref ik géén reactie's van de laatste tijd aan.

pjotrB

Re: Dakkapel fa. Klompenburg Nunspeet

Ongelezen bericht door pjotrB »

Uit mijn ervaring blijkt dat dit een onbetrouwbaar en onprofessioneel bedrijf is. Houdt zich niet aan afspraken en heeft het kennelijk te druk om terug te bellen als hij niet is komen opdagen.

Dit soort prutsers verpest het voor een hele beroepsgroep bedrijven die het wel goed doen.

pjotrB

Ongelezen bericht door pjotrB »

Uit mijn ervaring blijkt dat dit een onbetrouwbaar en onprofessioneel bedrijf is. Houdt zich niet aan afspraken en heeft het kennelijk te druk om terug te bellen als hij niet is komen opdagen.

Dit soort prutsers verpest het voor een hele beroepsgroep bedrijven die het wel goed doen.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Even spammen :lol:

Kijk even op de site van frankendakkapellen uit Elburg.

Weet je zeker dat het goed komt!

sjors69

Ongelezen bericht door sjors69 »

Klaassen dakkapellen. Ik dacht ook iets van stoe of nuntspeet.

Er ging bij ons van alle mis, verkeerde kozijnen etc, maar zonder te zeuren alles keurig opgelost.

Goede tekeningen + vergunning aanvraag voor gemeente.

Ze zijn zeer ervaren. Bestel daar zo weer. Prijs vond ik toen ook goed.

Gesloten