Wat een hoogdravende taal
Ga jij nou maar stilletjes schuldhulpverlener zitten spelen op een stil hoekje van dit forumZe plunderen het volk!
Dat laten wij toch niet over onze kant gaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ga jij nou maar stilletjes schuldhulpverlener zitten spelen op een stil hoekje van dit forumZe plunderen het volk!
Dat laten wij toch niet over onze kant gaan?
Wie het snapt of weet mag het zeggen.Chanmaster
Geplaatst op 01 Jan 2007 20:21 door Chanmaster
--------------------------------------------------------------------------------
Ik wil herop graag één reactie geven.
Volgens mij wordt het zorgpakket onbetalbaar.
Wij betaalden maar liefst 244,10 euro, nu per 01-01-2007 243,00 euro.
De zorgtoeslag bedroeg 93 euro welke tot en met november keurig op onze bankrekening werd gestort. Nu moeten we weer opnieuw aanvragen omdat er geen beschikking is afgegeven voor het lopende jaar.
Voor de rest wens ik een ieder een heel gelukking 2007 toe.
Chanmaster
Als je ziet dat de huidige olieprijs $ 53,10 is ($ 9,00 lager dan per 1-1-2007) ben ik een grote voorstander voor het doorgeven van meterstanden meerdere malen per jaar.Het is overigens de bedoeling van EZ om straks 6x per jaar "informatie" over de meterstanden en het daar aan gekoppelde verbruik via die "slimme meters" aan iedereen te doen toekomen (Tweede Kamer stuk 28982 nr. 58, via Parlando).
AD/Rotterdams Dagblad dd. heden (afd. economie)@ tonvanheel:
Waar koop jij die olie????
Bij mij staat de prijs nl. op $ 60,51 (source: Bloomberg)
Maar goed, met de strekking van je verhaal ben ik het wel eens.
Idd Chanmaster - Nederland bijna uitverkocht - straks afhankelijk van Rusland ?Polderboy, voor hoeveel jaren kunnen we nog in aardgas voorzien?
Polderboy heeft gereageerd. Jullie komen er wel uit, denk ik.Jij, noch Chanmaster zijn particulieren, doch stichtingen en organisaties en die horen mijns inziens op deze Radar site niet thuis.
Bij voorbaat mijn excuses, ik zit pas sinds 2 dagen op dit forum.