Heb voor het eerst in mijn leven een nieuwe bank gekocht, bij de kwantum ook vanwege de verhalen over seats and sofas....nou...wat een sof!
Het ding heeft me 899 euro gekost, en het is niet om aan te zien!
Zitten kun je er trouwens ook niet op...maar dat schijnt "modelgebonden" te zijn.
Vandaag is er iemand geweest, een z.g. onafhankelijk adviseur...yeah right...onafhankelijk.....
Ik kreeg als advies dat ik de kussens vaker moest opschudden...iets wat ik al zeker drie á vier keer per dag doe!!!
Erg vermoeiend allemaal hoor..drie á vier keer per dag de kussens allemaal opnieuw erop leggen, en vervolgens alles steeds opschudden...
Ik heb om nieuw schuimrubber gevraagd (dat van de zitkussens is namelijk volledig doorgezakt...) maar nee...het is modelgebonden.
Kortom...een bank kopen bij de kwantum is niet echt handig..want...je kunt uiteindelijk niet meer op de bank zitten, andere vulling leveren ze niet, en alles is modelgebonden.
Zelfs een vlekje (wat bij gebruik met kleine kinderen nu eenmaal wel eens kan voorkomen.....) wordt vermeld als mogelijk oorzaak.
Iemand nog een idee waar ik verder nog met mijn klachten terecht kan, iemand die wel echt onafhankelijk is, en wellicht wel wat voor me kan betekenen?
Want ik wil het er eigenlijk nog niet bij laten zitten....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |