Hoi iedereen.
Graag wou ik eens even vragen, of dat er meer mensen zijn die problemen hebben met digitale tv van Delta? En dan gaat het over de ontvangst van tv-programma's en radio-programma's.
Dat of het signaal heel zwak is, dat men de melding krijgt 'geen signaal', of dat het beeld en geluid blokkerig is en stoterend is? en zodra je de coaxkabel (antene) aanraakt, dat de ontvanger daarop reageerd. Het beeld is dan even een paar secoden goed, enhet geluid ook. En daarna begint het weer. Men moet nu even niet denken aan het 'magnetisch-veld'.
Het gaat dan om de zenders:
*: Neder 1,2,3
*: Travel Channel
*: TMF Party, TMF NL,
*: Reality Zone
*: Club zone.
*: Sailing Channel
*: thema-kanalen Discovery Channel.
*: RTL FM
*: Radio BemBem!
*: Q Music
Hebben hier meer mensen moeite mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer mensen problemen digitale tv Delta?
Re: Meer mensen problemen digitale tv Delta?
Ik heb daar ook veel problemen mee, zeker nu ik een 2e ontvanger heb gekocht.
De eerste , met een filmopeen abo, heeft de gewoonte om elke minuut een paar seconden stil te staan, het beeld bevriest dan dus(lekker als je een film kijkt).
Bij de 2e ontvanger zijn er verschillende zenders die alleen maar strepen laat zien.
Gebeld naar Delta waar ze me konden vertellen dat het probleem bekend is maar dat er nog geen oplossing voor is.
Toen ik opmerkte dat ik dat in de advertentie ed. voor digitale tv van Delta nergens heb kunnen teruglezen, was men opeens niet meer zo erg vriendelijk.
Het is natuurlijk van de gekke, men verkoopt iets waarvan men weet dat het niet goed werkt.
Ik heb nu een klacht ingediend bij de Delta, maar ben er bijna zeker van dat ik daar nooit meer iets van ga horen, daar heb ik al genoeg ervaring mee.
De eerste , met een filmopeen abo, heeft de gewoonte om elke minuut een paar seconden stil te staan, het beeld bevriest dan dus(lekker als je een film kijkt).
Bij de 2e ontvanger zijn er verschillende zenders die alleen maar strepen laat zien.
Gebeld naar Delta waar ze me konden vertellen dat het probleem bekend is maar dat er nog geen oplossing voor is.
Toen ik opmerkte dat ik dat in de advertentie ed. voor digitale tv van Delta nergens heb kunnen teruglezen, was men opeens niet meer zo erg vriendelijk.
Het is natuurlijk van de gekke, men verkoopt iets waarvan men weet dat het niet goed werkt.
Ik heb nu een klacht ingediend bij de Delta, maar ben er bijna zeker van dat ik daar nooit meer iets van ga horen, daar heb ik al genoeg ervaring mee.
Re: Meer mensen problemen digitale tv Delta?
Ook hier hebben we daar problemen me gehad. We zijn over gestapt op digitale tv, omdat de ontvangst van bijv. ned.1, 2, 3 enz. analoog erg slecht was. De digitale ontvangst gaf direct verbetering, maar in het weekend, 's avonds mn, gebeurde het vaak dat we een blokkerig beeld kregen. Delta geraadpleegd, of er meer klachten of storingen bekend waren, maar dat was niet het geval. Het zou liggen dat de decoder niet op de goede plek stond. Op mijn uitleg dat dat niet het probleem kon zijn en dat analoge tv ook slecht van kwaliteit was, moest er duidelijk een andere oorzaak zijn. Ze legden het probleem desondanks toch bij mij. Ze zouden kunnen komen kijken, maar als dan daadwerkelijk het probleem hier in huis was, dan kreeg ik de voorijkosten, iets van 89,- berekend. Ik ben toen zelf gaan zoeken en het kastje welke is aangesloten op de groene kabel van delta en dus tv en radio opsplits gaf sluiting. Kastje vernieuwd en prima beeld, service van Delta? Vergeet het maar! Ben je niet technisch, heb je een probleem![/quote]