Wie kan ons helpen met tips hoe wij onze klacht bij/over 'Ticketpoint' het beste neer kunnen leggen?
Ticketpoint heeft een fout gemaakt waardoor een boeking van ons en vele anderen "niet zijn verwerkt". Deze mededeling kwam voor ons 7 dagen na de reservering. Inmiddels waren onze kaarten uitverkocht.
Ticketpoint kon ons niets vertellen over de fout. Toen wij vroegen waar we met onze klacht terrecht konden bleek de Ticketpoint geen klachtenprocedure heeft. Dit lijkt ons niet in de haak.
Hier wat details
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=48437
Wie kan ons helpen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachtenprocedure Ticketpoint (C1000 actie 'Toppers')
Re: Klachtenprocedure Ticketpoint (C1000 actie 'Toppers')
grt, FXGeachte heer van Berge Henegouwen,
Het is gebleken dat het programma Kassa van de Vara morgenavond al aandacht gaat besteden aan de actie van de C1000 en Ticketpoint.
Daardoor vervalt het onderwerp voor ons.
Kassa wordt morgenavond uitgezonden om 18:55 op NED 1.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
In ieder geval nog bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Re: Klachtenprocedure Ticketpoint (C1000 actie 'Toppers')
ik heb hier al gereageerd op een ander topic over toppers. Een klacht indienen zou ik zeker doen.
Ticketpoint is niet zo mensvriendelijk als het doet voorkomen.
Iedereen word aan het lijntje gehouden, en bedragen die terug moeten worden gestort worden zo lang mogelijk vast gehouden zodat Marcel, Yvonne en Nora Wallet zo lang mogelijk kunnen profiteren van jou en mij centen
Ticketpoint is niet zo mensvriendelijk als het doet voorkomen.
Iedereen word aan het lijntje gehouden, en bedragen die terug moeten worden gestort worden zo lang mogelijk vast gehouden zodat Marcel, Yvonne en Nora Wallet zo lang mogelijk kunnen profiteren van jou en mij centen