LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MP3 Speler Philips

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Dennissios

MP3 Speler Philips

Ongelezen bericht door Dennissios »

Hallo,
ik heb een vraagje over de mp3 speler van Philips HDGoGear 1620/00.
Als ik dit apparaat op start heb ik last van een eigenwijs ding, af en toe zegt ie meteen tot ziens en sluit ie af.
Heeft iemand met ditzelfde product het ook of is dit gewoon omdat ik de aan/uit knop te lang in houd.

alvast bedankt,

Dennis

audiofreak1

Re: MP3 Speler Philips

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Net als bij de DVD recorders zijn hier veel problemen mee.
Heb zelf Creative. Erg goed, nooit een probleem. Zie als verkoper veel Philips MP3 terugkomen. Triest dat deze firma niet in staat is om software onder controle te houden.

DennisThePennis

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Heeft iemand met ditzelfde product het ook of is dit gewoon omdat ik de aan/uit knop te lang in houd.
Probeer die knop dan ook niet langer ingedrukt te houden dan nodig is. :lol:

Heb het zelf even uitgetest met m'n iRiver (trouwens wat mij betreft het beste merk MP3-spelers, zelfs de standaard oordopjes zijn al topkwaliteit), en als je inderdaad niet je vinger terugtrekt wanneer je de display op ziet starten, gaat ie daarna ook meteen weer uit.

Dennissios

Ongelezen bericht door Dennissios »

ok, ik weet genoeg
ik heb verder geen problemen met het apparaat en moet misschien wat meer geduld hebben.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

@ Dennissios, Denk ook dat je de aan/uit-knop even iets te lang vast houdt.

@ DennisThePennis, ben blij dat smaken verschillen heb al jaren een iPod. Eerst de 2e gen (wat een slehte generatie was ook erkend door Apple) en nu een 5e gen iPod.
In dit geval een zwarte iPod video 30Gb.
Maar goed smaken verschillen gelukkig(ben trouwens de laatste tijd helemaal Apple fan).

@ Audiofreak, ben ik blij dat ik nog een goed werkende DVD rcorder heb, maar ben trouwens heel tevreden met mij Philips TV.
Laatst gewijzigd door queenfan op 05 mei 2007 05:41, 1 keer totaal gewijzigd.

rob26

Ongelezen bericht door rob26 »

help
wie kan me helpen met dit probleem heb een iriver h10 6 gb en sinds gisteren krijg ik een melding system settings problems go to www.iriver.com and get a recovery kit als ik dat doe pakt mijn usb hem wel maar daarna kom ik niet verder hij pakt hem niet paar maanden geleden begonnen de vastlopers daarna werd het erger voor de rest top apperaat alleen zit nu met mijn handen in het haar wie kan me helpen desnoods via msn?

vergeet nog erbij te zeggen dat ik bij norrod slechtste winkel ooit nog nooit zo onbeschoft ben behandeld als vandaag die gast was alleen maar aan het zeuren dat hun expertise daar niet lag en hij wou me niet helpen erg he zoiets anderhalf jaar oud.

en er zat een jaar garantie op

groeten rob

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

De meeste problemen met MP3 spelers kan je verhelpen door 1. de speler te resetten naar fabrieksinstellingen of 2. upgraden naar nieuwe firmware. Deze kan je downloaden van de site van de fabrikant.

Dit is ook wat ze in de winkel doen, dus ik zie niet in waarom mensen dat zelf niet kunnen/willen.
als ik dat doe pakt mijn usb hem wel maar daarna kom ik niet verder hij pakt hem niet
Dit is natuurlijk een probleemomschrijving waar niemand iets mee kan. Je kan er ook beter mee naar een echt computerforum zoals computeridee.nl of beginnersweb.nl of desnoods gathering.tweakers.net

Gesloten