LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] laagste prijs garantie block electrostore.
laagste prijs garantie block electrostore.
wij kochten vorige week een condens droger de lavatherm 57520 electronic volgens hun was de block de goedkoopste maar op internet waren er firma;s die in prijs wel 62 euro goedkoper waren,maar er zitten bij de block zoveel regels in de voorwaarden die wij pas na 1 1/2 uur wachten kregen aangereikt dat ze altijd onder de uitbetaling uit kunnen,ze betalen het verschil uit aan de klant als het ergens goedkoper is,niet dus ,wij hebben dus geannuleerd.
Re: laagste prijs garantie block electrostore.
Dit zou ik melden bij de Reclame Code Commissie: dit is klanten lokken onder valse voorwendselen.
Denk dat dit allemaal wel meevalt. Het moet gaan om een fysieke winkel (niet of niet _uitsluitend_ on-line verkoop) in het verzorgingsgebied van De Block.
Het gaat niet om een fysieke winkel, ik heb het ook meegemaakt, ze vertelde mij dat een internetwinkel wordt uitgesloten, omdat die geen vooraad heeft,
Blehhhh, toen ben ik gaan zoeken naar een winkel(een echte winkel) die die wasmachine goedkoper aanbood, het verschil was maar 25 euro.
Maar ik ben dezelfde dag weer terug gegaan en naar diezelfde verkoper, en liet hem de prijs zien van de andere winkel.
Nou, het leek wel of hij het zelf moest betalen uit zijn portemenee.
Maar ik heb het gehad, al was het alleen maar om die oplichters dwars te zitten.(en ik had 2 pakken wasmiddel voor niets )
Blehhhh, toen ben ik gaan zoeken naar een winkel(een echte winkel) die die wasmachine goedkoper aanbood, het verschil was maar 25 euro.
Maar ik ben dezelfde dag weer terug gegaan en naar diezelfde verkoper, en liet hem de prijs zien van de andere winkel.
Nou, het leek wel of hij het zelf moest betalen uit zijn portemenee.
Maar ik heb het gehad, al was het alleen maar om die oplichters dwars te zitten.(en ik had 2 pakken wasmiddel voor niets )
Owhhhhhh, ik snap m Ralph werkt bij Block
Met Block in Almere hebben wij ook zo'n probleem.
Mijn camera van net 1 jaar en 3 maanden oud is kapot, ze zouden deze kosteloos opsturen voor reparatie, werd mij aan de telefoon verteld.
Dit is toen zelfs door de bedrijfsleider op de achtergrond nog bevestigd!
Eenmaal daar aangekomen werd ons vermeld dat we buiten de kosten van de raparatie (wat wij wisten welke kosten dat zouden zijn) ook nog even de verzendkosten a 250 EURO moesten betalen.
DUS NIET HE?
Weer lekker naar huis gereden, want nogmaals ze lullen veel maar lokken je alsmaar die kant op en er is NIETS van die verhalen waar.
Lokkertjes zijn het.
Mijn camera van net 1 jaar en 3 maanden oud is kapot, ze zouden deze kosteloos opsturen voor reparatie, werd mij aan de telefoon verteld.
Dit is toen zelfs door de bedrijfsleider op de achtergrond nog bevestigd!
Eenmaal daar aangekomen werd ons vermeld dat we buiten de kosten van de raparatie (wat wij wisten welke kosten dat zouden zijn) ook nog even de verzendkosten a 250 EURO moesten betalen.
DUS NIET HE?
Weer lekker naar huis gereden, want nogmaals ze lullen veel maar lokken je alsmaar die kant op en er is NIETS van die verhalen waar.
Lokkertjes zijn het.
was die camera zo zwaar of is die met een taxi weggebracht of is het een tikfout= 250 euro verzendkosten lijkt mij wel erg veel...
Wat lees ik NU?
Zijn er echt nog mensen die bij De Block kopen?????
Ik heb mij ooit ten behoeve van mijn dochter ingezet in een zaak betreffende een dure camera, die wel was betaald maar nooit werd geleverd. Ik heb mij er gewoon door de poliitie uit laten zetten. Maar uiteindelijk...... toch haar centjes retour.... Advies: ZO(!!) doe je dat bij De Block.
Cor Schorel
Zijn er echt nog mensen die bij De Block kopen?????
Ik heb mij ooit ten behoeve van mijn dochter ingezet in een zaak betreffende een dure camera, die wel was betaald maar nooit werd geleverd. Ik heb mij er gewoon door de poliitie uit laten zetten. Maar uiteindelijk...... toch haar centjes retour.... Advies: ZO(!!) doe je dat bij De Block.
Cor Schorel
Hier even een de ware regels van de laagste prijsgarantie bij "Block".
De lagere prijs...
*moet te vinden zijn bij een bestaande winkel in nederland.
*niet bij een internetshop
*het moet aan dezelfde voorwaarden voldoen als bij de andere winkels
*app. moet op voorraad zijn en het mag niet bij de andere winkel een showmodelzijn.
We bieden zelfs de lpg op de makro ed.
That's all!
Een Block medewerker
PS
En wat die verzendkosten betreft van 250 euro van een camera is grote onzin!!
De lagere prijs...
*moet te vinden zijn bij een bestaande winkel in nederland.
*niet bij een internetshop
*het moet aan dezelfde voorwaarden voldoen als bij de andere winkels
*app. moet op voorraad zijn en het mag niet bij de andere winkel een showmodelzijn.
We bieden zelfs de lpg op de makro ed.
That's all!
Een Block medewerker
PS
En wat die verzendkosten betreft van 250 euro van een camera is grote onzin!!
Ga ergens anders werken man!
Of heb je zelf nog vertrouwen in je werkgever????
Of heb je zelf nog vertrouwen in je werkgever????
Geachte ''Gast'',
Omdat ik vaak de neiging daartoe niet kan onderdrukken, stel ik parkeerwachters vaak de vraag ''of hun moeder weet dat zij dat beroep uitoefenen en of zij dat op bruiloften en partijen durven te vertellen.....''
Ik schreef hierboven al: (citaat) ''Wat lees ik NU? Zijn er echt nog mensen die bij De Block kopen?????'' U gaat nog een flinke stap verder en u durft zelfs op dit forum toe te geven dat u er WERKT! Dat getuigt toch wel van grote moed, zij het dat u het anoniem meldt. Dat zou ik ook hebben gedaan.....
Cor Schorel.
Omdat ik vaak de neiging daartoe niet kan onderdrukken, stel ik parkeerwachters vaak de vraag ''of hun moeder weet dat zij dat beroep uitoefenen en of zij dat op bruiloften en partijen durven te vertellen.....''
Ik schreef hierboven al: (citaat) ''Wat lees ik NU? Zijn er echt nog mensen die bij De Block kopen?????'' U gaat nog een flinke stap verder en u durft zelfs op dit forum toe te geven dat u er WERKT! Dat getuigt toch wel van grote moed, zij het dat u het anoniem meldt. Dat zou ik ook hebben gedaan.....
Cor Schorel.
Wat leuk dat u toch de block kent meneer.
Ennuhh wat doet u zelf, dat durft u helemaal niet mede te delen.
Gegroet
Ennuhh wat doet u zelf, dat durft u helemaal niet mede te delen.
Gegroet
Inderdaad...DeBlock maakt zich wel erg makkelijk van zijn verantwoordelijkheden af op het gebied van garantie. Mijn nieuwe PB (Packard Bell)notebook begeeft het al na drie weken, maar DeBlock zegt geen garantie te geven op PB producten. Daarvoor moet ik bij PB zelf zijn á 15ct per minuut. Inmiddels is mijn notebook al meer dan 4 weken in reparatie, maar als ik bij DeBlock vraag om hulp bij het versnellen van de procedure, wijst men doodleuk alle verantwoordlijkheden af. Zelfs een vervangend product is niet bespreekbaar. Ik moet het zelf maar oplossen met PB. Leuke garantie geven ze daar?
<Quote van de website van deBlock>
"Garantie
BLOCK garandeert dat de door BLOCK geleverde bestellingen voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn van BLOCK komt overeen met de fabrieksgarantietermijn."
<unquote>
Dat is dus een pertinente leugen op de website, en daar zal ik werk van maken bij de reclame code commissie.
<Quote van de website van deBlock>
"Garantie
BLOCK garandeert dat de door BLOCK geleverde bestellingen voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn van BLOCK komt overeen met de fabrieksgarantietermijn."
<unquote>
Dat is dus een pertinente leugen op de website, en daar zal ik werk van maken bij de reclame code commissie.
Gefeliciteerd!!
U bent winnaar in de categorie "reageren op een oude topic".
Na DRIE JAAR EN TWEE MAANDEN ...
Enne, doe je best bij de RCC, heeft echt zin na zoveel tijd!
U bent winnaar in de categorie "reageren op een oude topic".
Na DRIE JAAR EN TWEE MAANDEN ...
Enne, doe je best bij de RCC, heeft echt zin na zoveel tijd!
Geachte rmb,
Vreemde mensen ontmoet men toch op fora. U wordt het tijdstip van uw reactie kwalijk genomen en van mij werd destijds verondersteld dat ik belangen zou hebben bij een ander bedrijf; immers anders zou men niet vragen wat ik zelf voor bezigheden heb.
Uw ervaring kan ik nog aandikken. Ooit leenden mijn dochter/schoonzoon hun video-camera uit aan iemand die naar Zuid-Amerika met vakantie ging. Bij een tussenlanding al daar zeiden de schoonmakers dat de handbagage in het vliegtuig moest bljven. Naar de clou hoeft u niet te raden; de camera werd gejat.
Dit heeft niets met De Block te maken maar wel dat een nieuwe werd besteld bij De Block die vooruit betaald moest worden. Mijn dochter was zo stom om dat te doen, want het leek har zo'n vertrouwd adres. Na vele maanden was er nog geen camera en toen ging Opa Cor (ik dus) zich er mee bemoeien. Ik heb lokaalvrede breuk gepleegd door niet weg te willen aan zonder geld en uiteindelijk ben ik er door de politie uitgezet. Zonder verbaal overigens, want de politie begreep mijn standpunt blijkbaar. Ik zal u niet lastig vallen met de vervolgstappen, maar ik heb de zaak uiteindelijk, zij het later, gewonnen en de camera toen direct voor mijn dochter/schoonzoon aan de overkant bij BCC gekocht. Ook nog eens goedkoper. Die hadden dat speciale dure type ook niet in voorraad. Maar ik hoefde daar niet vooruit te betalen. Zelfs geen voorschot en ik kreeg gratis een leen camera mee.
Nu mogen de De Block aanhangers weer tegengas geven........... maar feit bljft dat ik dus iedereen cnsistent afraad om daar iets te kopen, want ook blijkt dat reclames lokkertjes zijn. Ik heb een aantal maanden geleden weer eens een proef genomen door te vragen naar een bepaalde Philips Dect telefoon met meerdere handsets die in de reclame was. Ik kon hem uit een ander filiaal laten komen en dan zou de prijs zo'n €40,= duurder zijn, want de aanbiedingsprijs was zogenaamd onjuist.
(Opa) Cor Schorel
(Kijk Block-fanaten; ik durf mijn naam wel te noemen)
Vreemde mensen ontmoet men toch op fora. U wordt het tijdstip van uw reactie kwalijk genomen en van mij werd destijds verondersteld dat ik belangen zou hebben bij een ander bedrijf; immers anders zou men niet vragen wat ik zelf voor bezigheden heb.
Uw ervaring kan ik nog aandikken. Ooit leenden mijn dochter/schoonzoon hun video-camera uit aan iemand die naar Zuid-Amerika met vakantie ging. Bij een tussenlanding al daar zeiden de schoonmakers dat de handbagage in het vliegtuig moest bljven. Naar de clou hoeft u niet te raden; de camera werd gejat.
Dit heeft niets met De Block te maken maar wel dat een nieuwe werd besteld bij De Block die vooruit betaald moest worden. Mijn dochter was zo stom om dat te doen, want het leek har zo'n vertrouwd adres. Na vele maanden was er nog geen camera en toen ging Opa Cor (ik dus) zich er mee bemoeien. Ik heb lokaalvrede breuk gepleegd door niet weg te willen aan zonder geld en uiteindelijk ben ik er door de politie uitgezet. Zonder verbaal overigens, want de politie begreep mijn standpunt blijkbaar. Ik zal u niet lastig vallen met de vervolgstappen, maar ik heb de zaak uiteindelijk, zij het later, gewonnen en de camera toen direct voor mijn dochter/schoonzoon aan de overkant bij BCC gekocht. Ook nog eens goedkoper. Die hadden dat speciale dure type ook niet in voorraad. Maar ik hoefde daar niet vooruit te betalen. Zelfs geen voorschot en ik kreeg gratis een leen camera mee.
Nu mogen de De Block aanhangers weer tegengas geven........... maar feit bljft dat ik dus iedereen cnsistent afraad om daar iets te kopen, want ook blijkt dat reclames lokkertjes zijn. Ik heb een aantal maanden geleden weer eens een proef genomen door te vragen naar een bepaalde Philips Dect telefoon met meerdere handsets die in de reclame was. Ik kon hem uit een ander filiaal laten komen en dan zou de prijs zo'n €40,= duurder zijn, want de aanbiedingsprijs was zogenaamd onjuist.
(Opa) Cor Schorel
(Kijk Block-fanaten; ik durf mijn naam wel te noemen)
De grootste onzin die er bestaat!laagste prijs garantie
Vraagt u het eens na in filiaal Beverwijk en daarna mag u opnieuw vaststellen of uw anonieme reactie terecht is.
Ach, die meneer die zo mooi voor me heeft uitgerekend hoelang de zaak al loopt, bewijst hier alleen maar dat het dus al die tijd al mis is bij Block. Ik zal niemand afraden om bij Block te kopen, dat moet iedereen voor zichzelf weten, maar ik zal er zeker niets meer aanschaffen, want net als (Opa) Cor, heb ik ook vaak de ervaring gehad dat artikelen uit de aanbieding, net uitverkocht waren, of dat ik alleen nog het showmodel uit de winkel kon meekrijgen. Moest dan nog wel even een passende doos bijgezocht worden. Maar ik heb toch zo'n beetje het angstige vermoeden dat er meer detail handelaren zijn, die (laten we zo zeggen) niet goed met de garantievoorwaarden voor consumenten uit de voeten kunnen. Hun eigen voorwaarden kennen ze vaak voortreffelijk, maar waar de klant recht op heeft, is iets dat ze graag tegen hun eigen kennis wegstrepen. En vaak is het ook zo dat je niet voor een relatief klein bedrag 'op je strepen' gaat staan, omdat het veel tijd en ergernis kost. Maar die laptop van rond de € 500.... ja, daar wil ik toch wel een klein beetje medewerking van de verkoper bij hebben als het om garantie gaat. Of is de economische levensduur van een laptop maar 3 weken??
Ik wens iedereen succes met hun aankopen bij Block, en misschien verkopen ze daar ook rekenmachines. Kun je mooi uitrekenen hoelang het duurt voordat de volgende gedupeerde klaagt. Maar ook hier geldt, een echt ontevreden klant die klaagt niet, die gaat gewoon naar een ander!
Ik wens iedereen succes met hun aankopen bij Block, en misschien verkopen ze daar ook rekenmachines. Kun je mooi uitrekenen hoelang het duurt voordat de volgende gedupeerde klaagt. Maar ook hier geldt, een echt ontevreden klant die klaagt niet, die gaat gewoon naar een ander!
.....en daarom klaagde ik destijds ook niet, maar ''bezette'' direct de boel.
Ik koop al tientallen jaren tot volle tevredenheid bij BCC. Ook wat prijs betreft. Voor degenen die De Block blijven verdedigen; ik kocht recent bij BCC)een LCD TV Sharp LC20SH1 (voor in de slaapkamer) voor €377,=. Daar krijg je hem niet eens voor via Internet, waarbij je dan ook nog verzendkosten moet betalen en misschien een lege doos thuis gestuurd krijgt. Llaat staan dat je hem voor die prijs koopt bij de Block. En hier zitten de winkels tegenover elkaar......... En vorig jaar (uiteraard ook bij BCC) onder meer een Philips DVD video combinatie R3320V waarmee je vice versa kunt kopieren, voor €337,50 en dat is HEEL VEEL goedloper dan bij De Block, die naar ik meer rond de €600,= vroeg.
En dan heb ik het alleen nog maar over prijzen......... Dus moeten degenen die dit beleid hier komen verdedigen toch die rekenmachine maar kopen de u aanbeveelt. Als die bij De Block wordt gekocht en er moet onverhoopt aanspraak worden gedaan op garantie is dat wellicht reeds voldoende om alsnog onze zijde te kiezen.
(Opa) Cor Schorel
Ik koop al tientallen jaren tot volle tevredenheid bij BCC. Ook wat prijs betreft. Voor degenen die De Block blijven verdedigen; ik kocht recent bij BCC)een LCD TV Sharp LC20SH1 (voor in de slaapkamer) voor €377,=. Daar krijg je hem niet eens voor via Internet, waarbij je dan ook nog verzendkosten moet betalen en misschien een lege doos thuis gestuurd krijgt. Llaat staan dat je hem voor die prijs koopt bij de Block. En hier zitten de winkels tegenover elkaar......... En vorig jaar (uiteraard ook bij BCC) onder meer een Philips DVD video combinatie R3320V waarmee je vice versa kunt kopieren, voor €337,50 en dat is HEEL VEEL goedloper dan bij De Block, die naar ik meer rond de €600,= vroeg.
En dan heb ik het alleen nog maar over prijzen......... Dus moeten degenen die dit beleid hier komen verdedigen toch die rekenmachine maar kopen de u aanbeveelt. Als die bij De Block wordt gekocht en er moet onverhoopt aanspraak worden gedaan op garantie is dat wellicht reeds voldoende om alsnog onze zijde te kiezen.
(Opa) Cor Schorel
Zo heeft iedereen wel een slechte ervaring bij een of andere winkelier, de block bcc media markt etc. maar het blijkt dat men Bij de Block toch de meeste goede ervaringen heeft. natuurlijk is er altijd wel een percentage die niet zijn gelijk krijgt en dit "aandikt"op dit soort forums. iedere winkel houdt zich aan bepaalde regels en deze worden niet overschreden. en het is dus onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. consumenten en winkeliers dien respect voor elkaar te hebben want ook winkeliers zijn consumenten en consumenten zijn ook wel een s winkeliers. behandel iedereen zoals je zelf behandeld wil worden. dan kom je een stuk verder.