LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4010 sms

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
h.l. graven

4010 sms

Ongelezen bericht door h.l. graven »

ik krijg elke dag sms ;de 500 beller wint vakantie
weet iemand hoe ik me afmeld.
alvast bedankt.

raymond

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door raymond »

probeer stop naar dat nummer te smsen of nee.

Antje

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door Antje »

Ik heb ook al weken last van 4010, en het wordt steeds erger !! Ik heb dus de tip uitgevoerd, zowel stop als nee gesmst, ik ben benieuwd en houdt jullie op de hoogte !!

Sjaak

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door Sjaak »

Voor iedereen een tip: het bedrijf Golden Bytes heeft ruim 75% van de SMS-terreur markt in handen, bij deze hun adres en telefoonnummer, doe er je voordeel mee:
GOLDEN BYTES BV
NW UITLEG 36
2514 BR DEN HAAG
TEL70 3025999
URL: www.golden-bytes.com
EMAIL: [email protected]

coolcom

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door coolcom »

Hallo,

Nogmaals afzeggen moet wel lukken mensen zeker naar 4010 (heb dat nummer zelf ook gehad voor diensten) Kijk voor een uitgebreid aanbod van afmeldlijsten op sms.klikwijzer.nl of mail de beheerder

succes

doet er niet toe

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door doet er niet toe »

In dit geval is het niet terecht dat Golden Bytes hier verantwoordelijk wordt gehouden.
Nummer 4010 is namelijk niet van hen.
Voortaan eerst ff verder zoeken voordat je iemand beschuldigd. :twisted: :twisted:

JanPeter

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door JanPeter »

Het is een heel lastig om die bedrijven te benaderen,
Niet alles staat op het internet.
Maar ik kan je wel verder helpen denk ik.
Er maken verschillende bedrijven gebruik van het nummer: 4010

bijvoorbeeld www.sms42.com
Die gebruikt het nummer ook maar is niet het bedrijf smsjes verstuurd voor ' win een reis met je 500e beller' dat is weer een ander bedrijf maar zover ik weet zit lasminute erachter.

Organisatie
Lastminute alert
Nummer
4010
Aanmelden
lm aan
Afmelden
lm uit
Kosten
0.55
Aantal smsjes dat je maximaal ontvangt p/d
maximaal 1 per dag
Bedrijf
Netsize Lastminute.nl
Contact telefoon
053 4880182 09:00 till 17:00 working days
Website
www.lastminute.nl
Email Helpdesk
[email protected]
Overige info
Mobiele eindgebruikers (MEU's) kunnen via de site lastminute.nl een profiel opgeven.
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen

succes ermee!

post je een reply als het wel of niet gelukt is?

svs72

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door svs72 »

www.smsafzeggen.nl

daar staan ook telefoonnummers bij van smsterroristen

T.P.

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door T.P. »

4010 is van Netsize: 010-4378788

!!!!

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door !!!! »

Klopt, je kan ze ook bereiken op: [email protected]

katje71
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2006 12:58

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door katje71 »

Hallo allemaal,

Ik heb sinds verschillende maanden torenhoge mobiele kosten.
Een specificatie aangevraagd en nu blijkt dat er verschillende keren per dag een 4010 sms binnen komt. Dat wil zeggen wordt wel afgeschreven maar ik krijg nooit iets binnen. Ik dacht dat het van een ringtone was. Ik heb toen een berichtje terug gekregen dat ik geen gebruik maak van hun diensten en het nummer 010-4378788 moest bellen om te kunnen achterhalen van welke dienst ik wel gebruik maak. Dus heb ik dat gedaan. Kreeg een vriendelijke telefoniste die het nagekeken heeft en die geeft aan dat het niet ging om een 4010 nummer maar om een nummer 6464. 6464 schuilt achter het nummer 4010. Heb van haar weer een nummer gekregen om te bellen 0900-5005040 en deze gaven weer aan dat het euvel verholpen was door STOP te smssen naar 6464 en niet naar 4010.

Dus in het kort geeft de specificatie aan 4010 bel dan naar >> 010-4378788. Deze mensen kunnen je precies vertellen van welke dienst de smssejes afkomen. Bel vervolgens 0900-5005040 deze mensen vertellen je wat je moet doen of smssen naar het nummer om de 4010 dienst stop te zetten.

Nu maar hopen dat het werkt.

Groetjes van Paloma uit Roermond

caro1564
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2007 21:38

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door caro1564 »

Ook ik voel me belazerd bedrogen machteloos. Gisteren en vandaag lange boze gesprekken gevoerd met ORANGE, NETSIZE EN CELLDORADO. De laatste is de boosdoener, dat is het bedrijf wat mensen op een linke manier lokt een gratis ringtone op te vragen. Vervolgens krijg je nooit meer wat. Ja hoge rekeningen!! Met heel veel pijn en moeite kom je er uiteindelijk wel achter wie deze misdagdiger is. Maar dan ben je al heel wat geld kwijt. En tot nu toe kan ik niets doen om mijn geld terug te krijgen. Ik heb ze wel verteld dat ze oplichters zijn, dat door dit soort bedrijven heel wat mensen, ik denk vooral jongeren in de fianciele problemen komen. Bij Helldorado blijven ze zeggen dat het je eigen verantwoordelijkheid is wanneer je een abonnement afsluit. Nou ik heb nooit een abb. afgesloten, ook nooit een sms je, ringtone of wat dan ook ontvangen. Maar ondertussen wordt wel heel tricky je rekening geplunderd. LEVENSGEVAARLIJK, het zou verboden moeten worden. Een les voor mij, maar ik kan in ieder geval mijn kinderen waarschuwen voor dit soort ongure bedrijven. Als ik en andere lotgenoten actie kunnen ondernemen help ik van harte mee om dit soort bedrijven ten gronde te richten.

wolfgirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 13:18

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door wolfgirl »

ik heb tot nu toe 1 bericht gehad en ben gelijk gaan kijken en zoeken op het internet hoe of wat het is ... ik kreeg dus een berichtje van 4010 ... ik heb vervolgens een sms gestuurd naar 6464 en 4010 .
bij 6464 kreeg ik het verhaal dat ik bij hun niet staat aangemeld ...bij 4010 kreeg ik het telefoon nummer van netsize 010-4378788.
ik heb vervolgens dat 010 nummer gebeld daar kreeg een mevrouw aan de telefoon die mij verwees naar jamba 0800-0225848.
ik vroeg haar of zij mij af kon melden voor 4010 waarop ik het antwoord kreeg dat ze nog nooit van 4010 heeft gehoord ...
vervolgens heb ik jamba gebeld en die vertelde mij dat ik bij hun niet sta aangemeld ... ik heb een berichtje gestuurd naar Lastminute ...(lm uit) naar 4010 waarom ik een berichtje terug kreeg dat de keycode die ik verzonden heb niet bekent is in het system bij hun ... ik heb vervolgens 0900-5005040 gebeld en toen kreeg ik een vriendelijke man aan de telefoon die mij melde dat hun wel 6464 hebben maar geen 4010 en dat ik bij hun ook niet aangemeld sta en die heeft mij weer verwezen naar het 010nummer
heeft mij ook het mailadres gegeven van netsize en de website
www.opzeggen.nu daar kon ik in het linkercolom klikken op (sms diensten) en daar kom ik dan kijken wat er allemaal afkomstig is van het smsnummer 4010 :

4010 Animails SMS messaging Via website of uw dierenarts Ja Nee
4010 Beste Mop GO [spatie] STOP [spatie] BESTEMOP Nee Nee
4010 Discotheek The Matrixx INFO [sp] SMS [sp] MATRIXX [sp] UIT Nee Nee
4010 Gratis kaarten Kane STOP [spatie] KANE Nee Nee
4010 Hits HIT [spatie] STOP Ja Nee
4010 Pimpernel chatdienst AAA [spatie] PM [spatie] STOP Nee Nee
4010 Ringtones RING [spatie] STOP Ja Nee
4010 Verjaardag vergeten JARIG [spatie] UIT Ja Nee
4010 Win 500 spel INFO [spatie] STOP Ja Nee
4010 Lastminute SMS Alert LM [spatie] UIT Ja JaDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

( de ja en nee's achter de zinnen )
de eerste ja of nee betekent of ze een website hebben of niet maar de meesten bestaan niet .
en de tweede ja of nee betekent of ze een mailadress hebben of niet .

daar krijg je dit te zien en vervolgens is het dus maar zoeken wie of wat het is ...
ik heb weer netsize gebeld en kreeg de zelfde mevrouw aan de telefoon en die vertelde mij dat ze het aan een collega ging vragen en dat ik over een uurtje nog maar eens terug moest bellen dus ik ga ze zo weer bellen en kijken of we er dan wel uitkomen ...
ik heb orange ook gebeld en die kwam ook met het 010nummer
die vertelde mij dat het probleem bekent is maar dat hun ook echt niks kunnen doen en die hebben mijn rekeningen na gekeken en die vertelde mij ( GELUKKIG ) dat er tot nu toe nog niks is afgeschreven ...

ik heb ook tot nu toe nog maar 1 sms van hun ontvangen maar na aanleiding van de berichten hier ga ik net zo lang door tot ik zeker weer dat ik er vanaf ben want anders zal ik ook megarekeningen aan me broek hebben hangen ...

zodra ik meer weer laat ik het iedereen weten !

groeten ilona uit bergschenhoek

wolfgirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 13:18

Re: 4010 sms

Ongelezen bericht door wolfgirl »

OPLOSSING GEVONDEN !

de oplossing voor mij was :

ik heb het nummer : 0900 - 0400 680
dan krijg je een bandje te horen of je het toestel nummer wilt invoeren ...
Het toestelnummer is 1036
Daar heb ik gevraagt hoe of wat het gehele verhaal uitgelegt en de meneer die ik aan de telefoon had gaf mij de oplossing ...

Hij vertelde mij dat ik ooit met een smsactie heb meegedaan en daarom dus in het system sta bij hun
( heb ik nooit of te nimmer gedaan )
die meneer vertelde mij ook inderdaad dat ik dat ene berichtje heb ontvangen van 4010 dat dat van hun afkomstig was ...
ik melden de meneer dat ik daar niks meer me te maken wil hebben
de man vertelde mij dat ik dan het woordje STOP moest sms naar 3311
dat heb ik gedaan en ik kreeg een berichtje terug dat ik succesvol was afgemeld ...

nou kwam ik op hun site tegen DIT :

Onterecht bericht ontvangen?

in het weekend van oud op nieuw heeft onze SMS-server na een update een storing gehad waardoor enkele gebruikers welke zich afgemeld hadden toch een bericht ontvangen...

Dit is voor u als voor ons zeer vervelend en willen u dan ook graag tegoemt komen door de kosten aan u te vergoeden!

Via het contactformulier kunt u uw adresgegevens en mobiel nummer achter laten zodat wij de onterechte berichten kunnen vergoeden.

Alle nummers zijn inmiddels uit het systeem verwijderd, onze excuses voor dit ongemak.

ik denk dat ze een fout hebben gemaakt en daarom mensen die er niks mee te maken hebben of te maken mee willen hebben dingen gestuurd hebben en meschien wel de verkeerde mensen rekeningen gestuurd ...

voor iedereen die dus een sms heeft ontvangen van 4010 ga naar de website http://www.sms3311.nl/ en lees alles goed door ...
er staat dus ook duidelijk in dat ze de :!: onterechte berichten kunnen vergoeden :!:

ik heb tot nu toe maar 1 bericht onvangen en ga ook verder niet over een vergoeding beginnen .
maar er zijn genoeg mensen die megarekeningen hebben gehad dus
ga het gevecht aan

4010 schuit achter 3311 !

su6 en als ik iemand nog kan helpen post het hier dan asjeblieft.


met vriendelijke groetjes
ilona uit bergschenhoek

Gesloten