LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Prijsgigant

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
henniesylvia
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2007 12:02

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door henniesylvia »

Vandaag 20.02.07 heb ik aangifte gedaan voor oplichting ten aan zien van meneer de prijsgigant, Ik wil eenieder die nadeel heeft ondwervonden van de prijsgigant het advies geven om aangifte te doen. Mijn bank( rabo ) kan door middel van de aangifte een terug vorderings procedure op starten zo hoop ik mijn geld terug tekrijgen. :evil:

jesjuul
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2007 16:56

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jesjuul »

Ook ik heb, na 2 goede ervaringen, in januari 3 bedels besteld en betaald. De Prijsgigant reageert inderdaad nergens op en vandaag merkte ik dat de site er uit ligt. Dan toch failliet............?????

jaq
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2007 17:10

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jaq »

jawel,ook wij zijn er ingetrapt.
de vorige bestelling duurde wel wat lang maar is toch aangekomen,maar met de laatste bestelling gaat het denk ik niet meer goed komen. :(
wij zijn de boot ingegaan voor 44,10. :evil:
en wat ik heb gelezen valt dat nog erg mee.
ik hoop dat ze er snel een item overmaken bij radar,want ik wil mijn geld terug!!!
ga morgen denk maar aangifte doen bij de politie.
Jacqueline

jokeH
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2007 18:29

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jokeH »

Ik moet me jammer genoeg ook aansluiten bij jullie. Ook wij hebben bedels besteld. :twisted: Op 26-12-06 hebben we dat gedaan nadat we al eerder besteld hadden in november voor 200 euro. Deze bestelling was er in 1 week maar die van december stond tot vorige week met status in behandeling. Wat verschrikkelijk allemaal want zoals meerdere mensen aangaven heb ook ik weer anderen naar deze site verwezen. Heb ook verschillende mails gestuurd waarop geen reactie werd gegeven. Gebeld maar er werd niet opgenomen en sinds vorige week ook :oops: afgesloten.[/b]

Eva13
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2007 19:36

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Eva13 »

Ook ik ben er ingetuind. Lekker goedkoop dacht ik. Ik heb op 8 januari een bestelling van € 107,30 gedaan en gelijk betaald. Na diverse mailtjes waarop ik geen reactie ontvangen heb, ben ik eens gaan zoeken via Google, had ik eerder moeten doen. Als ik alleen hier al zie hoeveel mensen dit is overkomen da moeten er nog veel meer gedupeerden zijn.

gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gine »

Ook ik ben een slachtoffer van de prijsgigant :26 dec. 2006 voor E225 besteld, geen reaktie op mails, schriftelijk geannuleerd, en geld terug gevraagd: geen reaktie, kortom; hetzelfde verhaal.
Vandaag aangifte gedaan, verzoek van de politie om toch vooral aangifte te doen ook al ben je maar voor E10 de boot in gegaan. Alleen met veel aangiftes kunnen ze iets beginnen, anders is het moeilijk te bewijzen dat het om oplichting gaat. En o ja, stuur een kopie naar de Rabobank in Enschede, pb115 7500AC Enschede, die zijn er ook mee bezig. Dus doe allemaal a.u.b. aangifte, dan hebben we misschien kans dat er actie wordt ondernomen, ik hoop ook dat radar aandacht aan deze meneer Jaap besteed.

jesjuul
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2007 16:56

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jesjuul »

Ook ik heb, na 2 snelle leveringen, op 11 febr. een aantal bedels besteld en betaald. Ook geen enkele reaktie op mailtjes gehad en nu ligt de site er inderdaad uit. Ik heb de KvK gegevens overgenomen van het forum en ga ook maar aangifte doen.......

Dorien Zant
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 11:10

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Dorien Zant »

Ook ik ben gedupeerd door www.deprijsgigant.nl. Heb op 24-01-07 een order geplaatst en het bedrag 126,20 overgemaakt naar de bank. Tot op heden niets ontvangen. Alleen bericht gehad dat de order in behandeling was. Op mijn vele E-mails ontving ik steeds het bericht dat Jaap vanwege ziekte mijn mail niet kon beantwoorden. Ik heb vanavond aangifte gedaan via Internet bij de politie te Enschede tegen jh trading, Mariendaal 54, 7544 NE Enschede. Ik raad iedereen aan om aangifte te doen omdat dat een voorwaarde is voor het starten van een strafrechtelijke procedure. Ik heb in 2006 al 2 keer een (kleine) order geplaatst en toen werd er keurig op tijd geleverd. Ik vertrouwde het dus wel. Nu is het extra zuur omdat ik de order deze keer plaatste voor een gezamenlijk verjaardagscadeau... Ik ben ook nog van plan om de Pandora-importeur in te schakelen, hij heeft wellicht meer informatie over wie er achter "de Prijsgigant" zit. Heeft iemand toevallig de leveringsvoorwaarden uitgeprint want die heb ik nl. niet. Verder heb ik wel alle mails bewaard.

rel
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rel »

ik heb vanmorgen aangifte gedaan met alle gegevens die ik kon vinden, adressen, telefoonummers en kvknummer en kopie van de rekening.
de recherche gaat onderzoek doen, dus mensen: doe aangifte.
hoe meer aangiftes, hoe sneller hij (hopelijk) gepakt wordt.
ik hoop dat ze er op tv er aandacht aan gaan schenken.
ik voel me in elk geval wat meer opgelucht.
succes allemaal :wink: :wink:

jesjuul
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2007 16:56

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jesjuul »

Vandaag alle nummers gebeld van de Prijsgigant die ik kon vinden (totaal 4). Op het numer van Mariendaal 54 kreeg ik een amper Nederlands sprekende vrouw die natuurlijk van niets wist. Op de andere 3 nummers kreeg ik een drietoon. Ik ga morgen aangifte doen.

g.b.kalsbeek
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 17:52

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door g.b.kalsbeek »

Ook ik ben voor 26 € vermoedelijk de boot ingegaan, misschien kan Tros-radar er op tv een keer aandacht aan besteden en daarna e.o.a site openen waar je heen kunt mailen hoeveel je betaald hebt om een indruk te krijgen van het totaalbedrag wat hiermee gemoeid is.Het lijkt mij toch onwaarschijnlijk dat iemand dit voor een paar duizend euro doet, daar word je toch ook niet beter van.Het kan ook zijn dat hij zijn eigen toeleverancier en evt. huur en andere kosten nooit betaald heeft en dus misschien al ik weet niet hoelang al deze euro`s in eigen zak gestoken heeft.

jefrje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2007 20:13

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jefrje »

Op aanraden van een collega (zij had goede ervaringen )de webside van de prijsgigant bezocht. Als pandora liefhebber was dit wel zeer aantrekkelijk. Ik heb samen met mijn dochter voor 200 euro besteld,
nu zijn wij net als veel mensen gedupeerd door de prijs gigant.
Morgen ga ik aangifte doen bij de politie. Inmiddels vernomen dat mijn collega ook gedupeerd is voor een behoorlijk bedrag. Het mag toch niet zo zijn dat de prijsgigant hier makkelijk mee weg komt.
Hopelijk kan de polite wat doen.

gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gine »

Misschien kan iedere gedupeerde ook een berichtje sturen naar "opgelicht". Zij vragen op hun site www.opgelicht .nl tips van mensen die opgelicht zijn. Nou, dat zijn we wel zou ik zo denken, dus stuur hun een mail / bel ze ! Hoe meer reacties, hoe meer kans op actie !

Redactie opgelicht
Postbus 28555
1202LP Hilversum
0900 6743542

[email protected]

hellup!
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2007 18:37

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door hellup! »

Geplaatst op 21 Feb 2007 21:03 door hellup!


--------------------------------------------------------------------------------

BEO, bedankt voor het huisadres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB MIJN GELD TERUG!!!!


BEO en Chief super dat jullie mij een aanknoping gaven! Echt top, mega bedankt!!!

Internet levert ook goede dingen!!!! Ben zoooooo blij!!!!!


gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gine »

Reageer jij wel op de juiste berichten ?
Zo ja, bedoel je dat je bij de prijsgigant langs bent geweest ?
geef even uitleg .....

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ben ook wel nieuwschierig hoe je dat voor elkaar heb gekregen?
Ik zag die aantal telefoon nummers staan ook van de administratief medewerker ik denk dat ik die morgen maar is ga proberen te bellen.

gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gine »

Ik zie zojuist op mijn rekening dat de pg mijn geld (E225) terug gestort heeft !!!! het is niet te geloven maar echt waar !!
De actie die ik hiervoor ondernomen heb is; een schriftelijke annulering van mijn bestelling (site was er uit) o.v.v. ordernummer, mijn rekeningnummer, naam en woonplaats naar dat adres Mariendaal 54 gestuurd, en mijn geld teruggevraagd. Zondag de brief verzonden en 3 dagen de tijd gegeven en ik zie net dat het geld binnen is. Ik las op een ander forum wel dat sommige mensen de site weer ontvangen, dus misschien is de pg begonnen met puin ruimen.
Ik wens jullie allemaal net zoveel succes !!

g.b.kalsbeek
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 17:52

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door g.b.kalsbeek »

De website van de prijsgigant is weer aanwezig, je kunt weer bestellen.

Groeten, Gerard.

gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gine »

Ja, als je nu besteld heb je het wel rond de kerstdagen, of niet........

Gesloten