Hallo allemaal,
Ik ben ook erg teleurgesteld in het mailtje wat ik gisteren binnenkreeg. Toevallig kreeg ook mijn broertje een mailtje van Ticketpoint en zoals ik begrijp veel mensen meer....:
Door een fout gaat de reservering dus niet door!
OOk ik heb als een gek zoveel mogelijk zegels bij elkaar weten te sparen om zo snel mogelijk tickets te kunnen bestellen, want wij wilden persé op de vrijdag....ivm mijn werk komen de andere dagen mij erg slecht uit!
Gelukkig was er nog genoeg plaats voor de eerste rang. 85%!!!!
Want wij wilden natuurlijk ook de beste kaarten!
Nu gaat dat dus mooi niet door en over de mail van Ticketpoint
KAN NIET WORDEN GECORRESPONDEERD.
Zo ga je toch niet met je fouten om???!!!
En dat ze het zo lekker op tijd laten weten!!! Hufters!
Nu zijn alle veldplaatsen op vrijdag (en zondag) dus mooi uitverkocht..daar heb ik dan al die moeite voor gedaan!
Omdat er voor de donderdag nog maar weinig veldplaatsen waren heb ik die maar besteld. Maar dit komt ons eigenlijk niet uit en niet iedereen kan/wil op donderdag. Ik baal hier als een stekker van.
Wat ik mij ook afvraag..., ik weet niet of jullie dat weten, is of je bij de veldplaatsen ook ingedeeld wordt in de verschillende vakken? Ik ging er vanuit dat veldplaatsen, veldplaatsen zijn. Maar ik hoorde van iemand dat je dan ook nog in vakken gedeeld kan worden, bijv. de vakken 103 t/m 109.....
Naar mijn idee is dat toch wel wat minder en aangezien ik een van de laatste ben die nog voor de donderdag veldkaarten heeft kunnen bemachtigen ben ik bang dat ik nu ook nog de beste plekken misloop.
En inderdaad...op de voucher staat dat besteldse tickets
NIET GEANNULEERD KUNNEN WORDEN! MAAR ZIJ KUNNEN DAT DUS WEL???
Ik heb zelfs een reserveringsbewijs van ze gekregen!
Echt ASO!!!
Ik geloof niet dat C1000 hier iets aan kan doen, maar dat Ticketpoint zo omgaat met hun klanten.....
IS ER IETS WAT HIERAAN GEDAAN KAN WORDEN?
Groetjes Ilse