LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegging abonnement kabeltelevisie UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

UPC neemt klanten serieus

Peiling eindigde op 11 sep 2007 20:52

ja
0
Geen stemmen
nee
4
100%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Alexono1
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2007 19:29

Opzegging abonnement kabeltelevisie UPC

Ongelezen bericht door Alexono1 »

Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn Chello abonnement samen met mijn televisie abonnement opgezegd.

Voor mijn Chello abonnement kreeg ik netjes een bevestigingsbrief e.d. en dat ging gewoon goed.
Mijn kabeltelevisie werd na een aantal maanden (zonder bevestiging) ook netjes afgesloten...

Op een gegeven moment kreeg ik een brief opgestuurd met de mededeling dat ze me nog een paar maanden langer op de kabel zouden laten en dat ze het op een bepaald moment af zouden sluiten.
Maw ik kreeg nog een laatste kans om het UPC feest vooral niet te mogen missen...

Ik merkte verder niks van dat 'signaal' wat nog doorgegeven werd, maar dat maakte mij niets uit...
Ik zat ondertussen al op Digitenne.

Nadat UPC weer zelf ging factureren begon de ellende...
Ik krijg nu facturen voor een kabelabonnement die ik niet heb / wil.

Ik belde naar UPC en sprak met een zekere Janneke D...
Die wist te melden dat mijn abonnement inderdaad eerst was afgesloten en dat er daarna weer een nieuwe aansluiting was gerealiseerd.
Zij leek te begrijpen dat er iets niet klopte...
Zij zou er achteraan gaan en terug bellen....

Dit gebeurde uiteraard niet.
Onlangs kreeg ik een "laatste herrinering voor afsluiting".
Dat vind ik heel knap, want er valt nog steeds niks af te sluiten....
Al maanden niet meer...

Weer gesproken met iemand van UPC, ze begrijpen er niks van en nog meer blah blah... Ze zullen er achteraan gaan, zeggen ze...

Ik geloof het niet meer...
Ik ben het nu zat!

Helaas heb ik verder geen papieren bevestigingen, ik heb geen aangetekende brieven verstuurd en als ze straks zogenaamd de kabel gaan afsluiten moet ik straks gaan bewijzen dat ik daarvoor ook geen aansluiting had en dat ik het echt opgezegd heb...

Heeft er iemand tips om dit UPC verhaal tot een goed einde te brengen?

Bellen helpt niet en volgens andere internet forums helpt (aangetekend) schrijven eigenlijk ook niet als je problemen hebt met UPC...

Er schijnen nu mensen stoeptegels te sturen ivm hun digitale tv actie... Ben benieuwd of zo'n actie wel helpt...

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Opzegging abonnement kabeltelevisie UPC

Ongelezen bericht door kuiffie »

Beste Alexono ,
Ik denk dat je het beste een goede rechtsbijstandverzekering kan nemen want vechten tegen de varkens van UPC zal moeilijk worden .
Om een voorbeeld te noemen , ik had in het verleden internet en telefoon via de upc kabel .
Wegens ellende , storingen en klachten opgezegt .
Mijn kabelmodem stuurde ik terug , krijg ik later een afrekening van nog een heel jaar telefoon !
Zonder kabelmodem kan je niet bellen , dus hoe kunnen ze dan wel een rekening sturen .
Bij upc zeiden ze doodleuk : u had internet en telefoon , internet had u opgezegt maar de telefoon niet , dus kassa !
Dat internet en telefoon via 1 kastje gaat is niet belangrijk , alles wat telt is geld !

Gesloten