LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] actie gratis handset philips
-
actie gratis handset philips
Vorig jaar met de kerst van 2006, heb ik een draadloos telefoon teostel van philips gekregen. gaat hier over het model:se-430
In de winkel en op de verpakking stond de actie, Bij aankoop van draadloze telefoon uit de se serie een gratis handset.
Dit is natuurlijk altijd mooi mee genomen.
Had op internet de formulieren uitgeprint, orginele aankoopbon te gevoegd
(het moest het origineel zijn)
En netjes opgestuurd, op de site van philips stond dat de levering minimaal 4 weken zou duren.
Nu heb ik nog steeds geen bericht ontvangen, had ze vorige week gebelt
Daar was volgens hun mijn aanvraag nooit ontvangen. en de kans dat ik een gratis handset (waar ik gewoon recht op heb) vrij klein is, dat ik deze zal ontvangen.
Zijn dr meerdere mensen die problemen met deze actie hebben.
En zouden ze gewoon voor een gratis handset adverteren, omdat ze dan toch zeggen, we hebben niets ontvangen
(als dat zo zou zijn kan ik ook gratis producten weggeven)
grt leon
In de winkel en op de verpakking stond de actie, Bij aankoop van draadloze telefoon uit de se serie een gratis handset.
Dit is natuurlijk altijd mooi mee genomen.
Had op internet de formulieren uitgeprint, orginele aankoopbon te gevoegd
(het moest het origineel zijn)
En netjes opgestuurd, op de site van philips stond dat de levering minimaal 4 weken zou duren.
Nu heb ik nog steeds geen bericht ontvangen, had ze vorige week gebelt
Daar was volgens hun mijn aanvraag nooit ontvangen. en de kans dat ik een gratis handset (waar ik gewoon recht op heb) vrij klein is, dat ik deze zal ontvangen.
En zouden ze gewoon voor een gratis handset adverteren, omdat ze dan toch zeggen, we hebben niets ontvangen
grt leon
Re: actie gratis handset philips
De kans is groot dat de aanvraag bij de post verdwenen is.
En dit is een actie van de fabrikant, dus lopen de aanvragen ook via de fabrikant.
-
Die kans is dr natuurlijk ook altijd. Aan de andere kant verstuur per dag meerdere brieven en div. deze komen altijd wel terecht bij de geadresseerde, JUST MY LUCK .De kans is groot dat de aanvraag bij de post verdwenen is.
En dit is een actie van de fabrikant, dus lopen de aanvragen ook via de fabrikant.
Als je pakjes moet versturen, doe ik dit verzekerd versturen. Je weet maar nooit.
Als je bij zo'n actie ook de mogelijkheid hebt om te faxen, dan kun je dat beter doen.
En anders aangetekend versturen.
Dan weet je zeker dat het aankomt.
Maar in het geval van de TS is dat mosterd na de maaltijd.
Als je bij zo'n actie ook de mogelijkheid hebt om te faxen, dan kun je dat beter doen.
En anders aangetekend versturen.
Dan weet je zeker dat het aankomt.
Maar in het geval van de TS is dat mosterd na de maaltijd.
Wij hebben ook deze telefoon model se 430 aangeschaft ,
formulier uitgeprint met originele bon halverwege december opgestuurd en ook nog NIETS vernomen.
Op de website van Philips staat dat deze actie 2 tot 4 weken vertraging heeft opgelopen.
Heb net met de KlantenService gesproken, onze gegevens zijn wel bekend maar door het succes van de actie moesten er meer handsets besteld worden, we zouden nog wel eens tot April moeten wachten voordat hij komt (als dit waar is). Dus geen 2 of weken vertraging maar 12 tot 14 weken!
formulier uitgeprint met originele bon halverwege december opgestuurd en ook nog NIETS vernomen.
Op de website van Philips staat dat deze actie 2 tot 4 weken vertraging heeft opgelopen.
Heb net met de KlantenService gesproken, onze gegevens zijn wel bekend maar door het succes van de actie moesten er meer handsets besteld worden, we zouden nog wel eens tot April moeten wachten voordat hij komt (als dit waar is). Dus geen 2 of weken vertraging maar 12 tot 14 weken!
-
hmmmm ik ga ze komende week nog maar eens bellen, ze zouden contact met me opnemen. tot nu toe nog niets vernomen.
Wie weet duikt er toch nog wel iets op. dat deze nog niet verwerkt is ivm de drukte van actie. Je weet maar nooit
Wie weet duikt er toch nog wel iets op. dat deze nog niet verwerkt is ivm de drukte van actie. Je weet maar nooit
blijkbaar heb ik hetzelfde als meerdere mensen hier.
De telefoon bij de Office Centre aangeschaft en het formulier opgestuurd.
Blijken ze het ook kwijt te zijn. En moet ik als consument maar aantonen dat ik hem verstuurd heb.
Dan hadden ze maar aan moeten geven dat dit soort actiedocumenten aangetekend verstuurd moeten worden. De starre houding van Philips kost ze meer geld dan zo'n extra handset.
Daarom gaat er een dikke brief uit naar Philips, het is toch onzin dat je als fabrikant twijfelt aan de geloofwaardigheid van de klant.
Ik heb tenslotte een product van ze aangeschaft.
Wordt vervolgd...
update[/b
Heb net het eea in de voorwaarden van de actie nagezocht en vond daar het volgende:
Philips is niet aansprakelijk voor in de post verloren geraakte, vertraagde of zoekgeraakte aanvraagformulieren en aankoopbewijzen. Een bewijs van verzending geldt niet als bewijs van aflevering.
en vervolgens krijg ik van de customer service te horen:
Mocht u in het bezit zijn van een verzendbewijs en kopie van de aankoopnota, dan verzoeken wij u vriendelijk om deze samen met een begeleidende brief onder vermelding van het volgende referentienummer xxxxxxxxxxxxxxx op te sturen naar het onderstaande adres.
En dat wordt toch niet geaccepteerd???
De telefoon bij de Office Centre aangeschaft en het formulier opgestuurd.
Blijken ze het ook kwijt te zijn. En moet ik als consument maar aantonen dat ik hem verstuurd heb.
Dan hadden ze maar aan moeten geven dat dit soort actiedocumenten aangetekend verstuurd moeten worden. De starre houding van Philips kost ze meer geld dan zo'n extra handset.
Daarom gaat er een dikke brief uit naar Philips, het is toch onzin dat je als fabrikant twijfelt aan de geloofwaardigheid van de klant.
Ik heb tenslotte een product van ze aangeschaft.
Wordt vervolgd...
update[/b
Heb net het eea in de voorwaarden van de actie nagezocht en vond daar het volgende:
Philips is niet aansprakelijk voor in de post verloren geraakte, vertraagde of zoekgeraakte aanvraagformulieren en aankoopbewijzen. Een bewijs van verzending geldt niet als bewijs van aflevering.
en vervolgens krijg ik van de customer service te horen:
Mocht u in het bezit zijn van een verzendbewijs en kopie van de aankoopnota, dan verzoeken wij u vriendelijk om deze samen met een begeleidende brief onder vermelding van het volgende referentienummer xxxxxxxxxxxxxxx op te sturen naar het onderstaande adres.
En dat wordt toch niet geaccepteerd???
-
Dan heb ik een verrassing voor alle kopers van de Philps telefoonactie.
Nadat ik diverse vruchteloze pogigingen had ondernomen om te horen wanneer ik nu eindelijk eens de gratis handset bij de op 20-12-2006 aangeschaftePhilips SE43set krijg komt er acht weken na het opsturen van de actiebon zojuist een brief binnen waarin staat dat de levering van de gratis telefoon wederom is uitgesteld tot, naar verwachting.... eind april.
Ik heb hen inmiddels ingebreke gesteld en mijn geld teruggeeist. Ze houden zich niet aan de overeengekomen leverijd, ze communiceren dat 4 weken te laat in een onpersoonlijk briefje waarin ze begrip vragen voor het ongemak. Dat heb ik dus niet meer.
Nadat ik diverse vruchteloze pogigingen had ondernomen om te horen wanneer ik nu eindelijk eens de gratis handset bij de op 20-12-2006 aangeschaftePhilips SE43set krijg komt er acht weken na het opsturen van de actiebon zojuist een brief binnen waarin staat dat de levering van de gratis telefoon wederom is uitgesteld tot, naar verwachting.... eind april.
Ik heb hen inmiddels ingebreke gesteld en mijn geld teruggeeist. Ze houden zich niet aan de overeengekomen leverijd, ze communiceren dat 4 weken te laat in een onpersoonlijk briefje waarin ze begrip vragen voor het ongemak. Dat heb ik dus niet meer.
Dat geld terugeisen kan alleen bij Philips en niet bij de winkelier.Ik heb hen inmiddels ingebreke gesteld en mijn geld teruggeeist.
Omdat het een actie is van Philips en niet van de winkelier.
In dit geval is de winkelier niet in gebreke gebleven, maar Philips.
-
Nou eindelijk goed nieuws. Gister avond werd ik gebeld door een philips medewerker.
Ze hadden mijn aanvraag gevonden. Vandaag kwam 1 van de buren met een pakketje. Jahoor, mijn extra handset.
Mijn tip aan de gene die nog steeds niet ontvangen hebben, gewoon blijven bellen. Geen genoegen met NEE nemen.
grt leon
Ze hadden mijn aanvraag gevonden. Vandaag kwam 1 van de buren met een pakketje. Jahoor, mijn extra handset.
Mijn tip aan de gene die nog steeds niet ontvangen hebben, gewoon blijven bellen. Geen genoegen met NEE nemen.
grt leon
Ik heb ook zo'n 2de handset besteld en bij mij is alles goed gegaan, maar ik heb wel (omdat ik de originele aankoopbon mee moest sturen) de brief aangetekend (met handtekening terug) verstuurd. Een paar weken later gewoon zonder zeuren het toestel ontvangen(inclusief mijn eigen originele aankoopbon).
Je kunt toch geen geld terug eisen als het een gratis actie is? Je krijgt het 2de toestel gratis bij het eerste. Het eerste heb je betaald en gekregen. Toch?Ik heb hen inmiddels ingebreke gesteld en mijn geld teruggeeist.
op 23 december 2006 heb ik ook de telefoon gekocht waar je een gratis handset bij zou krijgen.
deze week heb ik een brief ontvangen dat de handset pas eind april geleverd gaat worden.
jammer , maar ik ben al blij dat mijn brief tenminste bij philips aangekomen is.
deze week heb ik een brief ontvangen dat de handset pas eind april geleverd gaat worden.
jammer , maar ik ben al blij dat mijn brief tenminste bij philips aangekomen is.
Wij hebben op 12 december ook zo.n telefoon van de aktie gekocht..
Na zes weken maar eens gebeld want we hoorden niks van philips..En de feestdagen zaten er tussen.
En wat dacht je ze hadden geen formulier en kassabon ontvangen!!!Wij hadden gelukkig een kopie van de bon gemaakt en het orgineel opgestuurd..Dus maar weer opnieuw alles verzonden en ja we kregen een brief thuis en dat het tot eind april kon duren voor we de extra handset krijgen..Nou zitten wij erover naar te denken om de telefoon terug te sturen naar philips..En een andere telefoon te kopen met een extra handset erbij..
[/b]
Na zes weken maar eens gebeld want we hoorden niks van philips..En de feestdagen zaten er tussen.
En wat dacht je ze hadden geen formulier en kassabon ontvangen!!!Wij hadden gelukkig een kopie van de bon gemaakt en het orgineel opgestuurd..Dus maar weer opnieuw alles verzonden en ja we kregen een brief thuis en dat het tot eind april kon duren voor we de extra handset krijgen..Nou zitten wij erover naar te denken om de telefoon terug te sturen naar philips..En een andere telefoon te kopen met een extra handset erbij..
[/b]
Goede avond,
Ook ik heb een telefoon besteld waar ik een extra handset bij krijg en gisteren heb ik een een brief ontvangen met de medeling dat die eind april komt vanwege het grote succes.
Hopelijk brengt dit wat geruststelling daar ik het gewoon per post heb verstuurd.
Ook ik heb een telefoon besteld waar ik een extra handset bij krijg en gisteren heb ik een een brief ontvangen met de medeling dat die eind april komt vanwege het grote succes.
Hopelijk brengt dit wat geruststelling daar ik het gewoon per post heb verstuurd.
Wij hebben afgelopen week een bevestigings brief gekregen dat we in april de handset opgestuurd krijgen. In December hebben we het opgestuurd, samen met de kerstkaarten drukte. Gaat vast goedkomen.
-
Deze week heb ik ook een handset ontvangen, type SE435. Ik heb nu een toestel in de woonkamer en boven in de slaapkamer.
eigenlijk heb ik deze extra handset helemaal niet nodig.
Dus: gratis op te halen in den haag via [email protected]
eigenlijk heb ik deze extra handset helemaal niet nodig.
Dus: gratis op te halen in den haag via [email protected]
Wij hebben na eerst al eens gebeld te hebben, ook de brief ontvangen dat de telefoon in april geleverd zou worden.
Stond gisteren plotseling een koerier aan de deur,
MET DE EXTRA HANDSET, eind goed al goed.
Nu nog installeren.
Stond gisteren plotseling een koerier aan de deur,
MET DE EXTRA HANDSET, eind goed al goed.
Nu nog installeren.