Speedlinq breek me de bek niet open,alles wat ik lees hier op de forum is voor mij zo herkenbaar,ik heb met speedlinq te doen,maar de vraag is wie wie naait,zoals jullie weten is speedlinq gekocht door jawel kpn begin 2006,de bekende monopool op internet en telefoon die zelf te duur is met zijn diensten koopt een zuster op die fakediensten leverd,we zitten in nederland,goedkoop of voor weinig daar zijn we voor te porren!strategie van de grote jongens.Zelfs als ze niet tevreden zijn pakken we hun centjes af voor een periode van een jaar,minimaal de standaard kosten an abonnement,maken ze lekker met aktie ,laten ze zwoegen via de helpdesk om centjes terug te krijgen ,zijn direkt onbereikbaar,gemiddelde helpdesktelefoon a 70 ct pm kost je gauw een euro of 10,nee we hebben ons zelf genaaid,speedlinq ik lus jullie rauw,ik zie jullie ook gauw!Inderdaad nieuwe klachtenkomissie in mei op zn amerikaans Ze gaan betalen en veel,meld je gauw aan met je klacht!samen staan we sterk,internet is zo gek nog niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq gaat dik betalen in 2007
Re: Speedlinq gaat dik betalen in 2007
Mocht je wat te weten komen hoe ik van speedlinq af kan komen laat het mij dan even weten Gino4u. M'n email is [email protected]
Alvast bedankt
Alvast bedankt