LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
NO COMMENT!!!!
Beste meneer el Yaghmouri,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Conform de actievoorwaarden is er geen correspondentie mogelijk over de
uitbetaling van actiekortingen, als de actievoucher niet ontvangen is, en
er geen ontvangstbevestiging is aangevraagd.
We zijn bereid een uitzondering voor u te maken, en de actiekorting toch
uit te betalen, als u uw abonnement na de minimumduur met 12 maanden wilt
verlengen. We horen graag of u hierop in wilt gaan. U kunt dit aangeven via
het formulier onderaan deze pagina: http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
(Klik op "dit formulier")
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Shana
--------------------------------------
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door
Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien je een vraag hebt naar aanleiding van deze mail zoek je op
www.speedlinq.nl/faq.
Als je wilt reageren gebruik je de daarvoor bestemde formulieren die je
daar kunt vinden.
Geachte meneer Yaghmouri,
De actievoucher is ontvangen op 6-6-2006 en we zullen de actiekorting
conform de actievoorwaarden alsnog aan u uitbetalen.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Marieke
Speedlinq
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door
Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien je een vraag hebt naar aanleiding van deze mail zoek je op
www.speedlinq.nl/faq.
Als je wilt reageren gebruik je de daarvoor bestemde formulieren die je
daar kunt vinden.
Beste meneer el Yaghmouri,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Conform de actievoorwaarden is er geen correspondentie mogelijk over de
uitbetaling van actiekortingen, als de actievoucher niet ontvangen is, en
er geen ontvangstbevestiging is aangevraagd.
We zijn bereid een uitzondering voor u te maken, en de actiekorting toch
uit te betalen, als u uw abonnement na de minimumduur met 12 maanden wilt
verlengen. We horen graag of u hierop in wilt gaan. U kunt dit aangeven via
het formulier onderaan deze pagina: http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
(Klik op "dit formulier")
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Shana
--------------------------------------
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door
Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien je een vraag hebt naar aanleiding van deze mail zoek je op
www.speedlinq.nl/faq.
Als je wilt reageren gebruik je de daarvoor bestemde formulieren die je
daar kunt vinden.
Geachte meneer Yaghmouri,
De actievoucher is ontvangen op 6-6-2006 en we zullen de actiekorting
conform de actievoorwaarden alsnog aan u uitbetalen.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Marieke
Speedlinq
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door
Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien je een vraag hebt naar aanleiding van deze mail zoek je op
www.speedlinq.nl/faq.
Als je wilt reageren gebruik je de daarvoor bestemde formulieren die je
daar kunt vinden.
-
- Berichten: 231
- Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Hallo,
Maar als ik goed gelezen heb, is speedlinq toch overgenomen door kpn?
Dan wordt het toch eens tijd dat kpn bij dat DOCHTER bedrijf polshoogte gaat nemen. Want die praktijken die ze daar hebben is werkelijk echt niet normaal. Ik weet het, dat het abonnement zo voordelig is en de helpdesk is daarom duur, maar ik heb 1 jaar bij ipb van kpn/planer gezeten en niet 1x de helpdesk nodig gehad. Waarom heb ik de helpdesk bij speedlinq wel zo vaak nodig? Ik krijg hier een rare smaak van in mijn mond en hoewel ik veel problemen heb gehad met overstappen, doe ik het gelijk weer als mijn abbo ten einde loopt. Want hier blijf ik geen klant.
groetjes
Maar als ik goed gelezen heb, is speedlinq toch overgenomen door kpn?
Dan wordt het toch eens tijd dat kpn bij dat DOCHTER bedrijf polshoogte gaat nemen. Want die praktijken die ze daar hebben is werkelijk echt niet normaal. Ik weet het, dat het abonnement zo voordelig is en de helpdesk is daarom duur, maar ik heb 1 jaar bij ipb van kpn/planer gezeten en niet 1x de helpdesk nodig gehad. Waarom heb ik de helpdesk bij speedlinq wel zo vaak nodig? Ik krijg hier een rare smaak van in mijn mond en hoewel ik veel problemen heb gehad met overstappen, doe ik het gelijk weer als mijn abbo ten einde loopt. Want hier blijf ik geen klant.
groetjes
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Volgens mij krijg speedling het record onderwerpen op tros radar.
misschien een hint RADAR!!!!!!!
misschien een hint RADAR!!!!!!!
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Beste lezer,
Om te beginnen raad ik iedereen af om een abonnement af te sluiten bij Speedlinq, hoe aantrekkelijk de kosten ook lijken. Want Speedlinq zorgt er wel voor dit aan de achterkant binnen te krijgen. Zij doen dit op vele slinkse en huichelachtige manieren door het kruipen langs de mazen van de wet. Veel van deze manieren zijn hieronder in de vele berichten reeds te lezen. Natuurlijk kan het ook goed gaan, prijs jezelf dan zeer gelukkig en owee als de dag komt dat het misgaat. Berg je dan maar!
Ik ga niet uitgebreid mijn historie hier typen, omdat je dan morgen nog bezig bent. Ik zeg mazen van de wet, omdat ik heb gepoogd via een advocaat mijn belkosten (dus nog zonder mijn tijd en ergernis) a EUR 350,- terug te vorderen. Dat is niet gelukt.
Het komt erop neer dat al vanaf het begin ik problemen had met de snelheid en de continuiteit van mijn verbinding. De aangeboden snelheid was niet zoals zij die verkochten. Dan is er sprake van misleiding. Het duurde tig keer bellen voordat ze toegaven de snelheid lager te hebben ingetraind. Helaas moet ik dat aantonen en dat is niet mogelijk omdat ik geen snelheidsrapporten heb. Om dit snelheidsverschil dus duidelijk te maken ben je een half jaar verder.
Het modem (Copperjet 816-2P) wat zij standaard leveren is zeer slecht en onbetrouwbaar. Dit wordt ook door de diverse monteurs bevestigd. Vele malen viel de verbinding uit.
En iedere keer hang je dan in de wacht a Eur 0,70 per minuut. En iedere keer kun je weer je verhaal doen. Zo was het dat ik negen maanden later hen in gebreke stelde. Toen pas werd er actie ondernomen. Blijkbaar moet je dus 'dreigen' voordat zij actie ondernemen. Natuurlijk weet Speedlinq van niets en geven zij aan altijd een correcte service te hebben verleend. Speedlinq valt terug op het feit dat het aan het zogenaamde ISRA punt in mijn appartement zou liggen. Nog altijd ondervind ik problemen, gelukkig minder, sinds ik in het bezit ben van een ander modem. Helaas kan ik niet aantonen dat dat de oplossing is geweest en niet het ISRA punt. Daar blijven de zogenaamde slimmerikken zich dus achter verschuilen.
Verdere details ben ik altijd bereid nog te geven. Mogelijk dat deze vorm van oplichting aan de kaak kan worden gesteld. Een samenvatting van de verbeterpunten van Speedlinq:
- administratie op orde brengen, zodat klanten niet iedere keer alles opnieuw moeten vertellen. Zelfs hun advocaat heeft zijn zaken niet op orde. En glashard beweren dat zaken via mijn advocaat niet zijn gestuurd. Gelukkig hebben we bewijs, maar dat zal uiteindelijk niet helpen aan een totale vergoeding. Hun administratie blijkt vaak wel ineens in orde als ze daarmee zichzelf kunnen verdedigen
- tarieven voor de helpdesk sterk naar beneden brengen of gratis. Het is namelijk vaak niet voor niets dat men belt en dus de eigen schuld van Speedlinq. Zij dienen dan ook die kosten zelf te dragen
- klanten sneller te woord staan. Wachttijden van minstens een kwartier zijn bij Speedlinq heel gewoon. Hoe verdienen ze geld? Dit is één manier
- één helpdesk hanteren en niet twee verschillende. Zeker als deze twee helpdeks door de slechte administratie niet weten wat de status van een dossier van een klant is. En als er dus niet direkt antwoord is omdat je als medewerker ook niet alles kunt weten, bel de klant terug of stuur een e-mail waar desnoods op kan worden gereageerd
- kundig personeel in dienst nemen en niet een scholier die probeert bij te verdienen
- e-mail adres opstellen voor de klantenservice, niet voor alles en nog wat een formulier. Daarbij hanteren zij een standaard termijn van drie weken voor een reactie! In het stenen tijdperk met de vogelpost was dat misschien normaal. In deze moderne tijd mag je als consument een reactie binnen twee dagen verwachten. Is dat niet mogelijk, stuur dan een mededeling dat het in behandeling is zodat je weet waar je aan toe bent. Maar nee, je wordt altijd in het ongewisse gelaten
- terugbellen bij herhaaldelijke problemen. Doen ze express niet, weer om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de helpdesk
- snel en kundig een reactie geven. Speedlinq reageert dus pas na het sturen van een ingebrekestelling. Speedlinq zal nooit zelf een actie bijhouden, simpelweg omdat ze dat niet kunnen door hun slechte administratiesysteem. Speedlinq leest klachten niet goed, maar geeft standaard antwoorden. Reageren kan dus niet, maar gaat weer via een formulier
- Speedlinq zou zich als bedrijf niet moeten verschuilen achter hun leveranciers. Speedlinq is de verkopende partij en het aanspreekpunt. En als het dan langer gaat duren, breng je de klant op de hoogte en bel je de klant zelf terug. Speedlinq maakt dus van hun probleem jouw probleem.
Het zou mij niet verbazen dat intern bij Speedlinq hun huidige manier van werken is afgesproken om zo veel geld te verdienen over de rug van de consument. Helaas begin ik als kleine consument niets tegen dit bedrijf vol met oplichters.
Lacor
Om te beginnen raad ik iedereen af om een abonnement af te sluiten bij Speedlinq, hoe aantrekkelijk de kosten ook lijken. Want Speedlinq zorgt er wel voor dit aan de achterkant binnen te krijgen. Zij doen dit op vele slinkse en huichelachtige manieren door het kruipen langs de mazen van de wet. Veel van deze manieren zijn hieronder in de vele berichten reeds te lezen. Natuurlijk kan het ook goed gaan, prijs jezelf dan zeer gelukkig en owee als de dag komt dat het misgaat. Berg je dan maar!
Ik ga niet uitgebreid mijn historie hier typen, omdat je dan morgen nog bezig bent. Ik zeg mazen van de wet, omdat ik heb gepoogd via een advocaat mijn belkosten (dus nog zonder mijn tijd en ergernis) a EUR 350,- terug te vorderen. Dat is niet gelukt.
Het komt erop neer dat al vanaf het begin ik problemen had met de snelheid en de continuiteit van mijn verbinding. De aangeboden snelheid was niet zoals zij die verkochten. Dan is er sprake van misleiding. Het duurde tig keer bellen voordat ze toegaven de snelheid lager te hebben ingetraind. Helaas moet ik dat aantonen en dat is niet mogelijk omdat ik geen snelheidsrapporten heb. Om dit snelheidsverschil dus duidelijk te maken ben je een half jaar verder.
Het modem (Copperjet 816-2P) wat zij standaard leveren is zeer slecht en onbetrouwbaar. Dit wordt ook door de diverse monteurs bevestigd. Vele malen viel de verbinding uit.
En iedere keer hang je dan in de wacht a Eur 0,70 per minuut. En iedere keer kun je weer je verhaal doen. Zo was het dat ik negen maanden later hen in gebreke stelde. Toen pas werd er actie ondernomen. Blijkbaar moet je dus 'dreigen' voordat zij actie ondernemen. Natuurlijk weet Speedlinq van niets en geven zij aan altijd een correcte service te hebben verleend. Speedlinq valt terug op het feit dat het aan het zogenaamde ISRA punt in mijn appartement zou liggen. Nog altijd ondervind ik problemen, gelukkig minder, sinds ik in het bezit ben van een ander modem. Helaas kan ik niet aantonen dat dat de oplossing is geweest en niet het ISRA punt. Daar blijven de zogenaamde slimmerikken zich dus achter verschuilen.
Verdere details ben ik altijd bereid nog te geven. Mogelijk dat deze vorm van oplichting aan de kaak kan worden gesteld. Een samenvatting van de verbeterpunten van Speedlinq:
- administratie op orde brengen, zodat klanten niet iedere keer alles opnieuw moeten vertellen. Zelfs hun advocaat heeft zijn zaken niet op orde. En glashard beweren dat zaken via mijn advocaat niet zijn gestuurd. Gelukkig hebben we bewijs, maar dat zal uiteindelijk niet helpen aan een totale vergoeding. Hun administratie blijkt vaak wel ineens in orde als ze daarmee zichzelf kunnen verdedigen
- tarieven voor de helpdesk sterk naar beneden brengen of gratis. Het is namelijk vaak niet voor niets dat men belt en dus de eigen schuld van Speedlinq. Zij dienen dan ook die kosten zelf te dragen
- klanten sneller te woord staan. Wachttijden van minstens een kwartier zijn bij Speedlinq heel gewoon. Hoe verdienen ze geld? Dit is één manier
- één helpdesk hanteren en niet twee verschillende. Zeker als deze twee helpdeks door de slechte administratie niet weten wat de status van een dossier van een klant is. En als er dus niet direkt antwoord is omdat je als medewerker ook niet alles kunt weten, bel de klant terug of stuur een e-mail waar desnoods op kan worden gereageerd
- kundig personeel in dienst nemen en niet een scholier die probeert bij te verdienen
- e-mail adres opstellen voor de klantenservice, niet voor alles en nog wat een formulier. Daarbij hanteren zij een standaard termijn van drie weken voor een reactie! In het stenen tijdperk met de vogelpost was dat misschien normaal. In deze moderne tijd mag je als consument een reactie binnen twee dagen verwachten. Is dat niet mogelijk, stuur dan een mededeling dat het in behandeling is zodat je weet waar je aan toe bent. Maar nee, je wordt altijd in het ongewisse gelaten
- terugbellen bij herhaaldelijke problemen. Doen ze express niet, weer om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de helpdesk
- snel en kundig een reactie geven. Speedlinq reageert dus pas na het sturen van een ingebrekestelling. Speedlinq zal nooit zelf een actie bijhouden, simpelweg omdat ze dat niet kunnen door hun slechte administratiesysteem. Speedlinq leest klachten niet goed, maar geeft standaard antwoorden. Reageren kan dus niet, maar gaat weer via een formulier
- Speedlinq zou zich als bedrijf niet moeten verschuilen achter hun leveranciers. Speedlinq is de verkopende partij en het aanspreekpunt. En als het dan langer gaat duren, breng je de klant op de hoogte en bel je de klant zelf terug. Speedlinq maakt dus van hun probleem jouw probleem.
Het zou mij niet verbazen dat intern bij Speedlinq hun huidige manier van werken is afgesproken om zo veel geld te verdienen over de rug van de consument. Helaas begin ik als kleine consument niets tegen dit bedrijf vol met oplichters.
Lacor
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Hey allemaal,
ik heb net speedlinq bellen thuis, wat ik nu merk is al niet echt goed. Het internet werk goed, het bellen minder. Ik kan wel gebeld worden, maar het enige wat ik kan bellen zijn -06 nummers. Als ik een normaal nummer bel, dan horen de mensen aan de andere kant mij wel, maar ik hoor hun niet....
Ik heb de laatste firmware op mn modem aangebracht maar helpen doet het niet echt.....
Denk dat ik toch moet bellen om te vragen hoe het zit
ik heb net speedlinq bellen thuis, wat ik nu merk is al niet echt goed. Het internet werk goed, het bellen minder. Ik kan wel gebeld worden, maar het enige wat ik kan bellen zijn -06 nummers. Als ik een normaal nummer bel, dan horen de mensen aan de andere kant mij wel, maar ik hoor hun niet....
Ik heb de laatste firmware op mn modem aangebracht maar helpen doet het niet echt.....
Denk dat ik toch moet bellen om te vragen hoe het zit
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 apr 2007 18:34
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Al weken probeer ik in contact te komen met speedlinq, via email of telefoon. Geen enkele reactie op een eenvoudige vraag of torenhoge kosten bij bellen met de klantenservice die niet te bereiken is.
Speedlinq schittert door afwezigheid en is klaarblijkelijk alleen maar bezig om nieuwe klanten te registreren.
nu zag ik dat ze ook nog meededen aan de actie van de Consumentenbond om gedragscodes af te spreken. Te gek voor woorden, wel meedoen, maar klanten volledig negeren.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Laatst gewijzigd door KPN op 22 jul 2007 02:30, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet alle reacties heb gelezen maar toen ik het woord speedlinq zag staan dacht ik bij mijzelf : even mijn ervaring met deze oplichters op dit forum plaatsen :
Mijn ervaring met SpeedlinQ :
De beloofde downloadsnelheid haalde ik totaal niet !
Het mij beloofde kortingsbedrag ( voucher ) kreeg ik niet omdat ik zogenaamd te laat reageerde ( 190 euro!!! )
Zeer agressieve incassopraktijken !
Duur tot zeer duur helpdesknummer !
kortom , na een lidmaatschap van een jaar was ik blij dat ik van die dieven verlost was !
Bijna net zo erg als die sukkels van de UPC !
Mijn ervaring met SpeedlinQ :
De beloofde downloadsnelheid haalde ik totaal niet !
Het mij beloofde kortingsbedrag ( voucher ) kreeg ik niet omdat ik zogenaamd te laat reageerde ( 190 euro!!! )
Zeer agressieve incassopraktijken !
Duur tot zeer duur helpdesknummer !
kortom , na een lidmaatschap van een jaar was ik blij dat ik van die dieven verlost was !
Bijna net zo erg als die sukkels van de UPC !
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Speedlinq,levert alles op papier maar in praktijk is dat anders.
Internet werd wel geleverd netjes op tijd,maar telefoon ho maar.
geen telefoon ,want de tel.codes hebben wenooit gekregen.
Het begon al met niet goede installatie cd.Bellen met helpdesk 70 cnt pm
Speedlinq levert product niet .men noemt zoiets een wanprestatie.
Als je er in je eentje wat tegen probeert te doen ,dan krijgen ze gelijk.
radar is er ook toen ook volop mee bezig geweest met klachten van speed
linq.
Het zou goed zijn alle klachten te bundelen ,en dan gezamelijk juridische stappen te ondernemen.
Internet werd wel geleverd netjes op tijd,maar telefoon ho maar.
geen telefoon ,want de tel.codes hebben wenooit gekregen.
Het begon al met niet goede installatie cd.Bellen met helpdesk 70 cnt pm
Speedlinq levert product niet .men noemt zoiets een wanprestatie.
Als je er in je eentje wat tegen probeert te doen ,dan krijgen ze gelijk.
radar is er ook toen ook volop mee bezig geweest met klachten van speed
linq.
Het zou goed zijn alle klachten te bundelen ,en dan gezamelijk juridische stappen te ondernemen.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ik ben vorig jaar mei verhuist en sinds dien is het homeles met speedlinq. eind vorig jaar in ene keer van ruim een half jaar 9,50 killed voice toeslag er bij. terwijl ik toch echt gewoon een vaste lijn van kpn heb en daar op ook de verhuizing heb aan gegeven. Na veel gebel en lange stilte vorig maand bevestiging gehad dat het goed recht getrokken wordt met de factuur en inderdaad het werd recht getrokken. Echter de nieuwe factuur die vandaag binnen kwam was nog leuker na het de ene maand recht te trekken hebben ze nu dus netjes opneiuw de killed voice toeslag gerekend over een heel jaar dus eerst bevestigen ze dat het juist is, geven mijn geld terug en besluiten dan om het toch nog een keer te factureren.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Omdat Speedlinq bekend staat om problemen, vaker is het ook goedkoper om over te stappen naar een andere!
Bij verhuizingen gewoon oude opzeggen (tijdig) en een aanbieding elders, eerste half jaar gratis of heel jaar half geld!
De modems die ze leveren kun je voor reserve bewaren of verkopen, want die mag je meestal houden, alleen die Experia box van KPN niet!
Je kunt dan tevens tijdelijk 2 telefoons en internet adressen hebben, dus altijd berijkbaar, en zo verhuisde ik zonder problemen, want telefoon en internet verhuizen, dan is er soms de telefoon te laat doorgegeven, en dan Killed voice toeslag!
Bij verhuizingen gewoon oude opzeggen (tijdig) en een aanbieding elders, eerste half jaar gratis of heel jaar half geld!
De modems die ze leveren kun je voor reserve bewaren of verkopen, want die mag je meestal houden, alleen die Experia box van KPN niet!
Je kunt dan tevens tijdelijk 2 telefoons en internet adressen hebben, dus altijd berijkbaar, en zo verhuisde ik zonder problemen, want telefoon en internet verhuizen, dan is er soms de telefoon te laat doorgegeven, en dan Killed voice toeslag!
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ongevraagd 2 DVD spelers als welkomscadeau toegestuurd gekregen. Een brief daarover naar Speedlinq geschreven (ik bel nooit!!).
Krijg ik een brief terug met het verzoek de heldesk ad Eur.0,70 p.m. te bellen om de 2e DVD speler terug te laten halen.
Eens raden wat ik zal doen???.
Krijg ik een brief terug met het verzoek de heldesk ad Eur.0,70 p.m. te bellen om de 2e DVD speler terug te laten halen.
Eens raden wat ik zal doen???.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Sinds februari 2007 heb ik een ADSL abonnement plus bellen bij speedlinq met een Zyxel modem. Vele malen gebeld naar speedlinq, met mijn mobiele telefoon want de telefoonaansluiting werkt niet. Speedlinq legde het probleem uiteindelijk bij KPN, en ik kon wachten...zonder dat er iets verbeterde. Nu kan ik nog steeds niet bellen, valt de verbinding om de haverklap uit (vooral 's avonds) en ben ik heeeeeeeel veel geld kwijt aan het bellen met de helpdesk. Zonder resultaat! Morgen ga ik langs de rechtswinkel om advies in te winnen. Geschillencommissie Intnernet is nog niet in de lucht helaas. Ik wil mijn contract laten ontbinden wegens wanprestatie. Heeft iemand ervaring met contractontbinding?
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
contract ontbinding zul je moeten regelen via een advocaat .
en je moet wel bewijs hebben cq kunnen aantonen dat ze fout zitten.
en je moet wel bewijs hebben cq kunnen aantonen dat ze fout zitten.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 okt 2006 21:47
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ik heb ook een jaarabbo gehad bij speedlinq. Ook allemaal onenigheid gehad met de admin van dit bedrijf tijdens opzegging. Het bekende "hebben we helemaal niet ontvangen." Eerst formulier gedownload van hun site en ingevuld opgestuurd. Geen reactie wel een faktuur. Gebeld en gebeld 150 euro kwijt en nog geen opzegging. Toen gedreigd met advokaat. Ik betaalde niets meer. Heb advokaat in handen genomen en ik hoefde mij niet meer te ergeren. 2 maanden later was het geregeld. Ben nu bij KPN en helemaal geen problemen. Mag ik mij geloof ik gelukkig mee prijzen, want er zijn ook problemen bij KPN internet plus bellen. Tot nu toe afkloppen.
groeten,
jan
groeten,
jan
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Hallo allemaal,
Wij hadden al een jaar een prima verbinding ook via speedlinq maar we wilden sneller. Afmelden via telefoon, kregen goed aanbod voor snellere verbinding en internetbellen leuk pakket, leuke prijs.
Modem werd al snel bezorgd en ja hoor.... daarna werden we afgesloten van zowel internet als van onze vaste telefoonlijn. Dit geintje duurt inmiddels al ruim 8 weken en vele telefonische contacten met speedlinq ten spijt nog steed gebeurt er niets....
We zouden 10 juli j.l. opnieuw aangesloten worden maar nee hoor.... weer niets.....
Wij zijn ten einde raad. Wat nu nog te doen ????
Groetjes Pauline
Wij hadden al een jaar een prima verbinding ook via speedlinq maar we wilden sneller. Afmelden via telefoon, kregen goed aanbod voor snellere verbinding en internetbellen leuk pakket, leuke prijs.
Modem werd al snel bezorgd en ja hoor.... daarna werden we afgesloten van zowel internet als van onze vaste telefoonlijn. Dit geintje duurt inmiddels al ruim 8 weken en vele telefonische contacten met speedlinq ten spijt nog steed gebeurt er niets....
We zouden 10 juli j.l. opnieuw aangesloten worden maar nee hoor.... weer niets.....
Wij zijn ten einde raad. Wat nu nog te doen ????
Groetjes Pauline
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
hallo beste lezer ik waarschew je om niet aan speedlinq abonemment
te beginen want ik heb en heele slecht ervaring met ze.
nu all becant en jaar maar gelukkig ik ga t binen kort op zeggen
door speedlinq ben ik ider twee maanden 30euro beltegoed kwijt .
en nog eens je wordt meer dan tien minuten op de wacht gezet
ik ga niet eens voor de halfe prijs wat ik nu betal niet verder met speedlinq
eerste keer en nooit meer als je de klant service belt kost je 70cent per minut plus het gebruik van je mobiele telefoon reken zelf maar na wat het allemaal kost joh. wie rekent sluit geen kontrakt bij speedlinq tot
ze leren hoe ze met klanten omgaan, het zijn gewoon steltje oplichters
groetjes mour
te beginen want ik heb en heele slecht ervaring met ze.
nu all becant en jaar maar gelukkig ik ga t binen kort op zeggen
door speedlinq ben ik ider twee maanden 30euro beltegoed kwijt .
en nog eens je wordt meer dan tien minuten op de wacht gezet
ik ga niet eens voor de halfe prijs wat ik nu betal niet verder met speedlinq
eerste keer en nooit meer als je de klant service belt kost je 70cent per minut plus het gebruik van je mobiele telefoon reken zelf maar na wat het allemaal kost joh. wie rekent sluit geen kontrakt bij speedlinq tot
ze leren hoe ze met klanten omgaan, het zijn gewoon steltje oplichters
groetjes mour
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Vraag Alex even!,
http://www.vraagalex.nl/index.php?p=anti
Hij heeft wel even een nummer van Speedlinq, maar dan voor normaal tarief!
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
http://www.vraagalex.nl/index.php?p=anti
Hij heeft wel even een nummer van Speedlinq, maar dan voor normaal tarief!
Vriendelijke groeten,
Ulbe.