LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leve de KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Stufkop
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2007 18:29

Leve de KPN

Ongelezen bericht door Stufkop »

Sinds enige tijd het ik naast UPC TV ook digitale TV van de KPN. Ik moet zeggen dat het beeld van de KPN aanzienlijk beter is als wat de kabelboer te bieden heeft. Ik kan niet anders zeggen dat ik uitermate tevreden ben met mijn KPN kasje. Ook tele2 voetbal wordt perfect doorgegegeven. LEVE de KPN :lol: :lol: :lol: :lol:

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door KPN »

Je moet ook digitale tv van UPC hebben.

Dat is 1000 x beter dan dat wazige beeld van KPN.

deethan
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:41

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door deethan »

Stufkop
Geplaatst op: 24 Feb 2007 19:19 Onderwerp: Leve de KPN

Sinds enige tijd het ik naast UPC TV ook digitale TV van de KPN. Ik moet zeggen dat het beeld van de KPN aanzienlijk beter is als wat de kabelboer te bieden heeft. Ik kan niet anders zeggen dat ik uitermate tevreden ben met mijn KPN kasje. Ook tele2 voetbal wordt perfect doorgegegeven. LEVE de KPN
U had bijna de juiste nickname gekozen.
Die t mag weg, want u begrijpt dus echt het verschil tussen een analoog en een digtaal signaal niet.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Waarom meteen weer moeilijk doen? Stufkop is tevreden met het KPN produkt en hij heeft helemaal gelijk, digitale televisie van KPN is een goed produkt voor een lage prijs en ik kan het iedereen aanraden. Mocht UPC willen dat ze daaraan konden tippen...

deethan
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:41

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door deethan »

Martin1976
Geplaatst op: 28 Feb 2007 20:20 Onderwerp:

Waarom meteen weer moeilijk doen? Stufkop is tevreden met het KPN produkt en hij heeft helemaal gelijk, digitale televisie van KPN is een goed produkt voor een lage prijs en ik kan het iedereen aanraden. Mocht UPC willen dat ze daaraan konden tippen...
Moeilijk...?
Ongefundeerde topics starten die blaken van onkunde en onbegrip.
Daar mag best wat tegenover staan.

Digitaal met analoog vergelijken is niet erg slim.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door bot321 »

Wacht maar met die KPN.
Heb hem na twee jaar ergenis er uit gekinkeld
en schotel genomen.
Ben nog blijer als de topic starter. :wink:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door agro »

Ongefundeerde topics starten die blaken van onkunde en onbegrip.
Daar mag best wat tegenover staan.
De pot verwijd de ketel..............
Over ongefundeerd gesproken, wanneer plaatst dat upc gespuis eens iets wat gefundeerd is.
Digitaal UPC-signaal is erg zwak

Gepubliceerd op maandag 15 januari 2007 bron planet.nl

De beeldkwaliteit van Nederland 1, 2 en 3 via het digitale pakket van UPC Digital is slechter dan op de analoge kabelsignalen. Er is veel compressie zichtbaar op de digitale signalen.
Radio.nl berichtte over de merkwaardige ervaringen van UPC-kijkers gemeld op forums. UPC bevestigt dat de klagers gelijk hebben en belooft nog dit kwartaal verbetering.

UPC Digital betrekt het signaal voor Nederland 1, 2 en 3 momenteel via Canal Digitaal van de Astra-satelliet en zet dit zelf om naar een digitaal signaal. Daarbij gaat dus veel kwaliteit verloren.

Casema en Essent
De woordvoerders van Casema en van Essent Kabelkom zeggen verschoond te blijven van dit merkwaardige verschil in kwaliteit. "Uit tests blijkt duidelijk dat digitaal beter is in kwaliteit, al hangt dat natuurlijk mede af van je toestel en hoe kritisch je bent", aldus de woordvoerder van Essent.

"Wij betrekken Nederland 1, 2 en 3 rechtstreekse via een glasvezelverbinding van de media Gateway van de het NOB in Hilversum. Dat doet UPC niet", verklaart een woordvoerder van Casema het kwaliteitsverschil.

Overigens heeft analoge tv, legt Casema uit, veel meer bandbreedte nodig: wel 32 of 64 Mb/s, afhankelijk van de gekozen technologie. Bij digitaal is 8Mb/s voor de zenders voldoende. Daar zit UPC met digitaal nog ruim onder.
zie ook het parool:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JAN/12/eco2.html
Hoezo is upc digitaal beter, met hun inferieure apparatuur en kennis.
Digitaal met analoog vergelijken is niet erg slim.
Klopt want bij upc is digitaal nog slechter dan analoog.
Je moet ook digitale tv van UPC hebben.

Dat is 1000 x beter dan dat wazige beeld van KPN.
Zouden ze willen, en dat noem je gefundeerd zeker, zie bovenstaand artikel en de link.
Vertrouw niks wat die positievo's van upc waar ook beweren, die kunnen alleen onzin uitkramen.

deethan
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:41

Re: Leve de KPN

Ongelezen bericht door deethan »

agro
Geplaatst op: 01 Mrt 2007 18:29 Onderwerp:
knip
Alweer zo'n geweldige anti UPC tirade, wees vooral off topic.en ga daar vooral mee door, see who cares.

Gesloten