LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken kopen?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pier

Keuken kopen?

Ongelezen bericht door Pier »

Uit eigen ervaring wil ik iedereen waarschuwen om keukens te gaan kopen bij een bedrijf van Mandemakers (Keukenkampioen, Keukenconcurrent, ...): je wordt daar door gladde verkopers gemanipuleerd. WEET DAT DEZE JONGENS EEN OPLEIDING GEHAD HEBBEN OM JOU ALS KOPER OVER DE STREEP TE TREKKEN.

Maar als je dan toch met ze in zee gaat: er is een manier om na de koop nog honderden euros extra korting in de wacht te slepen: volhouden dat je pas bij aflevering betaalt (wat volgens de CWK-regels ook normaal is); bij Mandemakers gaat namelijk GEEN ENKELE KEUKEN DE DEUR UIT DIE NIET VOORAF HELEMAAL BETAALD IS!!!! Dus de verkoper moet wel een manier vinden om jou als klant over de streept te trekken om vooraf te betalen. Dat doe je natuurlijk alleen maar als daar nog een extra korting tegenover staat....

Dupe.

hes1

Re: Keuken kopen?

Ongelezen bericht door hes1 »

DE keuken concurrent zet zich zelf als een prijsvechter neer.
dat zijn ze dan ook wel alleen ze zijn prijsvechter voor hun eigen portemonnee.mensen geloof niet in hogen kortingen
want die bestaan niet tenzij de eerste prijs die je krijgt te horen
veel te hoog is (dmg tactiek).over een prijs nadenken of een offerte meegeven doen ze ook al niet .ik heb overigens hier geen keuken
gekocht maar ben door onwetendheid in twee zaken van de dmg groep
geweest top keukens en keuken concurrent en dat was geen prettige
ervaring. ik heb mijn keuken nu gekocht bij het keuken centrum
in hazerswoude werdt keurig geholpen kreeg een offerte mee
met de boodschap denk er maar over na, en hoefde niks aan te betalen

fj

Re: Keuken kopen?

Ongelezen bericht door fj »

oud nieuws

Gesloten