LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
BZ'tje
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2006 18:00

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Jeetje, wat een trieste verhalen allemaal!!!
Iemand al op het idee gekomen om de Consumentenbond hierover in te lichten?!
Misschien dat zij jullie kunnen helpen?!
Ik vind dit wel heel erg triest!!
De C-1000 mensen mogen de gaatjes opvullen bij het Toppersconcert...

Zelf ben ik al helemaal geen Topper-fan, vond de reclamespotjes en dergelijke al vreselijk: wie betalen de kosten hiervan........?!?!

En dan krijgen jullie nog zo'n behandeling: stank voor dank noem ik deze praktijken... :(

Bah!

ilseverstappen
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2007 21:14

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door ilseverstappen »

Hallo allemaal, :( :( :(

Ik ben ook erg teleurgesteld in het mailtje wat ik gisteren binnenkreeg. Toevallig kreeg ook mijn broertje een mailtje van Ticketpoint en zoals ik begrijp veel mensen meer....:
Door een fout gaat de reservering dus niet door!

OOk ik heb als een gek zoveel mogelijk zegels bij elkaar weten te sparen om zo snel mogelijk tickets te kunnen bestellen, want wij wilden persé op de vrijdag....ivm mijn werk komen de andere dagen mij erg slecht uit!
Gelukkig was er nog genoeg plaats voor de eerste rang. 85%!!!!
Want wij wilden natuurlijk ook de beste kaarten!

Nu gaat dat dus mooi niet door en over de mail van Ticketpoint
KAN NIET WORDEN GECORRESPONDEERD.
Zo ga je toch niet met je fouten om???!!!
En dat ze het zo lekker op tijd laten weten!!! Hufters!
Nu zijn alle veldplaatsen op vrijdag (en zondag) dus mooi uitverkocht..daar heb ik dan al die moeite voor gedaan!
Omdat er voor de donderdag nog maar weinig veldplaatsen waren heb ik die maar besteld. Maar dit komt ons eigenlijk niet uit en niet iedereen kan/wil op donderdag. Ik baal hier als een stekker van.

Wat ik mij ook afvraag..., ik weet niet of jullie dat weten, is of je bij de veldplaatsen ook ingedeeld wordt in de verschillende vakken? Ik ging er vanuit dat veldplaatsen, veldplaatsen zijn. Maar ik hoorde van iemand dat je dan ook nog in vakken gedeeld kan worden, bijv. de vakken 103 t/m 109.....
Naar mijn idee is dat toch wel wat minder en aangezien ik een van de laatste ben die nog voor de donderdag veldkaarten heeft kunnen bemachtigen ben ik bang dat ik nu ook nog de beste plekken misloop.

En inderdaad...op de voucher staat dat besteldse tickets
NIET GEANNULEERD KUNNEN WORDEN! MAAR ZIJ KUNNEN DAT DUS WEL???
Ik heb zelfs een reserveringsbewijs van ze gekregen!
Echt ASO!!! :evil:

Ik geloof niet dat C1000 hier iets aan kan doen, maar dat Ticketpoint zo omgaat met hun klanten.....

IS ER IETS WAT HIERAAN GEDAAN KAN WORDEN?

Groetjes Ilse

ilseverstappen
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2007 21:14

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door ilseverstappen »

Het scheelt trouwens dat je niet zoveel hoeft te betalen voor de TICKET INFORMATIELIJN! Afzetters.

ilseverstappen
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2007 21:14

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door ilseverstappen »

Mijn geld is er ook nog niet afgehaald...Ik ben benieuwd, misschien maken ze het wel goed door geen geld af te halen voor de gedupeerden!!
Mooie droom...

Maar met dat reserveringsbewijs kun je niets hoor, want je krijgt dan gewoon geen toegangskaarten!

selnel
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2007 15:39

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door selnel »

Ook ik had op 14 februari 6 kaarten besteld voor de 1e rang op 8 juni. Nadat ik bestelling gedaan had, ontving ik meteen een mailtje met reserveringsoverzicht. Hierop stond vermeld:

Uw reservering wordt op volgorde van binnenkomst van bestelling verwerkt.
Wij streven ernaar om u binnen 7 dagen een bevestiging van uw bestelling per e-mail toe te voegen.
Op deze reservering zijn de algemene voorwaarden van toepassing. U kunt deze nalezen op de reserveringssite.
- Kijk voor Concertinformatie, De Toppers van C1000, Toppersnieuws of de Uitdoswedstrijd op de speciale Toppers in Concert-actiesite.


Ik dacht dus dat alles goed gegaan was, totdat ik 6 dagen later ook de nu reeds door iedereen bekende brief ontving, waarop staat vermeld:

Onderstaande codes van de door u ingevoerde C1000 concertvouchers zijn daarom weer opnieuw geactiveerd.
Dit heb ik dus geprobeerd, maar tevergeefs, deze werkte dus niet.
Ook stond er in de mail:
U kunt geen rechten verlenen aan uw vorige bestelling.
Over deze email kan niet worden gecorrespondeerd.


Dit vind ik dus vreemd, op de reserveringsoverzicht wordt niets vermeld van "rechten verlenen" en op het moment dat het dus fout gaat, komt er dit zinnetje bij.
Zou dit niet een "vormfout" zijn, want volgens mij is het toch echt "rechten ONTlenen" ??!!

Ik heb vervolgens mijn klacht gemeld bij C1000, Ticketpoint en Schuitma (hoofdconcern C1000) maar tot op heden van niemand enige reactie gehad.
Ik vind deze hele gang van zaken SCHANDALIG !!
Misschien moeten wij allemaal onze klachten bij de Consumentenbond gaan neerleggen en hun verzoeken om voor ons gezamenlijk actie te gaan ondernemen ?

Nieuwste slagzin:
VEEL FRATSEN -> C1000 !!

Sippie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:51

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Sippie »

Eigenlijk is het toch te gek voor woorden als je kijkt hoeveel zegels je moet sparen voor maar 1 gratis kaartje.
40 zegels en je krijgt pas een zegel vanaf 10 eurie aan boodschappen.
400 euro uitgeven voor 1 kaartje van c.a. 50 euro das Kassa voor c1000 en als je dan ook zoals ik hier lees nog problemen ondervind met de boekingen is het lijkt mij 1 grote oplichterij bekeken vanaf de zijde van c-1000 en ticketpoint.
Dan kun je nog beter 2 kaartjes uit de normale verkoop proberen te krijgen en scheelt het een hoop geld en rompslomp.

Jammer voor de Toppers hun naam wordt hiermee te grabbel gegooid.

FX
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:10

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door FX »

Hoi
Ik had ook een topic gestart onder entertainment.
Toen reageerde iemand met een reply dat ook hier
een topic loopt over Toppers.

Maar als ik het goed begrijp kun je dus niet van je bestelling af.
Ook niet als Ticketpoint eenzijdig besluit dat het toegezegde arrangement op rangx en dagy niet door gaat.

Als ik een honda civic koop, en later blijkt dat ze deze niet meer
kunnen leveren, ben ik dan verplicht om een accord voor meer geld af te nemen ?

En het verbaasd mij inderdaad dat het zo'n beetje allemaal om rang 1 gaat. Ik vraag mij ook af hoe het mogelijk is dat je activeert, daar aan vast een boeking hebt, daar een bevestiging van krijgt, en dat dan later blijkt dat het niet door gaat. Ik krijg er steeds een vervelender gevoel bij. Ergens klopt er gewoon iets niet. En ze schrijven wel je centen af voor een plek die je niet krijgt.

grt, FX van berge Henegouwen.

FX
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:10

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door FX »

Ik heb geprobeerd contact te zoeken met radar maar die zijn op dit moment niet telefonisch bereikbaar,iemand nog een andere suggestie?
Redactie TROS Radar
035-6715137


Doe je best, ga er voor.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door bot321 »

Krijg net bericht dat Kassa van de Vara hier
Zaterdag aandacht aan besteed.Over de kaartjes
van C1000

FX
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:10

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door FX »

Beste mensen.
Bij deze


Geachte heer van Berge Henegouwen,


Het is gebleken dat het programma Kassa van de Vara morgenavond al aandacht gaat besteden aan de actie van de C1000 en Ticketpoint.
Daardoor vervalt het onderwerp voor ons.
Kassa wordt morgenavond uitgezonden om 18:55 op NED 1.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
In ieder geval nog bedankt voor uw medewerking.


Met vriendelijke groet,

FX

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 23 Feb 2007 13:44 door FX

Beste mensen.
Bij deze
Beetje vreemd dacht nml dat ik het ook
in het Nederlands vermelde.
Schijnt dus van niet. :wink:

laurahuisman
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2007 14:44

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door laurahuisman »

:( ook wij hadden 6 kaarten 1e rang voor 8 juni, dachten we, maar net als zovelen zijn we nu achterin neer gepoot. Ik heb de zin er goed vanaf en kan volgens mij net zo goed de dvd kopen.
Ik heb ook al gemaild met ticketpoint en c1000 maar je raad het al geen reactie. Dit is geen reclame. maar misselijkmakende b.ll.hit.

FX
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:10

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door FX »

Beetje vreemd dacht nml dat ik het ook
in het Nederlands vermelde.



Oeps :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Even niet opgelet :wink:
FX

pepino64
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door pepino64 »

Morgen in Kassa gaan ze het over die fratsen hebben van ticketpoint.
Kijken dus. miss is er iemand die zich inzet voor alle gedupeerden.

berlii
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2007 16:21

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door berlii »

Ik heb op de site van Kassa ook mijn beklacht gedaan over ticketpoint.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou heb kassa gezien hoor over dit onderwerp
en geen spetter wijzer geworden.
Wie wel?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Echt een oplossing had Kassa niet nee. Maar ze hebben vooral c1000 enorm in hun hemd gezet. De arrogante reactie van c1000 was volledig misplaatst.

Floortje9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2007 14:48

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Floortje9 »

Interessant weetje:

Ticketpoint is van dezelfde eigenaar als de organisatie van de Toppers in concert. Zelfde adres, zelfde aandeelhouders, dus zelfde belangen. En dan zeggen ze: het management van de Toppers meld dat er bij het ticketbureau dubbele boekingen zijn gemaakt, waardoor fans genoegen moeten nemen met andere plaatsen. En in de voorwaarden van Ticketpoint staat :

"Ticketpoint kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gehouden voor enige schade die de houder van een toegangsbewijs lijdt door handelen of nalaten van evenementorganisator en/of derden."
Dit zijn ze dus in dit geval eigenlijk gewoon zelf.

efif
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2007 19:25

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door efif »

Net als ieder ook kaartjes gereserveerd, na een week de "bekende" e-mail van ticketpoint en dan ook niet meer kunnen reserveren via internet omdat je codes zogenaamd niet juist zijn. Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn bij ticketpoint en als het goed is krijg ik nu kaartjes voor de 2e rang. Heb wel de vouchers moeten opsturen en baal natuurlijk als een stekker dat de 1e rang niet doorgaat.
Vraag me af of ticketpoint in deze zaak niet eens goed aangepakt kan worden door bijvoorbeeld de consumentenbond en laat ze dan maar eens met een goede uitleg komen en een vergoeding geven aan alle gedupeerden voor de gemaakte telefoonkosten.
Op deze manier komen ze er wel heel gemakkelijk van af.

Chantal Leushuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2007 09:06

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Chantal Leushuis »

Ik ben verbaasd hoeveel mensen hetzelfde mee hebben gemaakt als ik.
Ik heb om zo snel mogelijk mijn kaart en die van mijn vriendin vol te krijgen veel hulp gehad van familie om de kaarten zo snel mogelijk vol te krijgen. Nou op 14 februari kon ik dan eindelijk mijn kaarten gaan boeken. Heb dus 4 kaarten gereserveerd voor de 1e rang op 8 juni.
Heb zelfs nog een bevestiging van Ticketpoint gekregen dat ik 4 kaarten voor de 1e rang op 8 juni heb gereserveerd.
Ik dacht nou das mooi lekker 1e rangs kaarten, helemaal blij en vol goed zin keken we uit naar het concert.
Maar het lachen verging mij op dinsdag 20 feb. ik heb voordat ik naar bed heen zou gaan nog even mijn mail nagekeken en zie ineens een mailtje van Ticketpoint.
Wat blijkt er is wat mis gegaan in de verwerking van de reservering van mij en daardoor is de reservering komen te vervallen.
Ik kon met dezelfde codes weer opnieuw een reservering maken.
Maar zoals jullie al wel weten dus niet meer voor de 1e rang want die was al uitverkocht. :twisted:
Ik heb dus maar een nieuwe reservering gemaakt maar dan nu voor de 2e rang, en heb ondertussen gebeld met Ticketpoint om verhaal te halen.
Heb 23 minuten moeten wachten, heeft me dus 11 euro gekost, om daarnaar doodleuk de mededeling te krijgen dat ze niets kunnen doen.
Het heeft geen enkele invloed op de vrouw dat is des duivels ben dat er zo met je om gegaan wordt. Op de vraag of dit bij meer reserveringen is gebeurd antwoordt de vrouw heel kalm met ja. heb wel gelijk gevraagd of de reservering die ik nu geplaatst had of ik daar wel van op aan kon en ze zei dat dat niet mis kon gaan. Nou eerst maar zien dan geloven.
Nou ik weet het niet maar volgens mij wordt je gewoon genaaid waar je bij staat.
Ticketpoint geen stijl hoe jullie mensen behandelen, jullie maken een fout en wij draaien ervoor op , erg oneerlijk!!!!

Chantal Leushuis

Gesloten