LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vraag aan piet k

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
AvB

vraag aan piet k

Ongelezen bericht door AvB »

Hebben ivm de duisenberg regeling,papieren van Dexia gekregen waarop staat hoeveel we ,na accoord,ontvangen van hun. (we moeten 2x zoveel aan hun betalen,en het gaat om grote bedragen) Op 1 van de duurdere contracten staan allebei onze handtekening. Maar dexia stuurt die papieren op waar bovenaan het papier alleen mijn man als contractant staat. Ik heb dexia om uitleg gevraagd en die zei dat hij alleen de contractant ook was. Ik heb een copie van het certificaat opgevraagd en daar staat wel duidelijk allebei onze handtekening. Is dit dan wel een eegasleasezaak of niet ?
gr avb

Martinvdm

Re: vraag aan piet k

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik heb een copie van het certificaat opgevraagd en daar staat wel duidelijk allebei onze handtekening.
Ik heet geen Piet maar wil toch mijn gedachte kwijt:

Als je onder 'certificaat' het 'contract' verstaat, en dat is door beiden getekend, lijkt mij dat dit contract niet onder de 'egaalease' zaken valt.

PP

Ongelezen bericht door PP »

Triest genoeg want het blijft toch een en hetzelfde feit; Dexia heeft de zaak belazerd,
Misschien in jullie zaak dan toch de zorgplicht?
Neem contact op met Piet!

CvdH

Ongelezen bericht door CvdH »

Ze hebben zelf een advocaat die oenen :wink:

Ook_Handelaar

Ongelezen bericht door Ook_Handelaar »

Iedereen mag weten hoe Piet Koremans rechtstreeks te bereiken is, en dat vraagstellingen rechtstreeks aan hem niet nodig zijn via dit scheld-forum.

Piet zal de enigst juiste beslissing genomen hebben door hier niet meer op te reageren, wetend dat er permanent een aantal forumverziekers op de loer liggen.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Piet zal de enigst juiste beslissing genomen hebben door hier niet meer op te reageren,
Men beste Handelaar.
Hoewel je het vast goed bedoeld.
Geloof maar niet dat onze Piet van dit forum wegblijft voor een stelletje minkukels. Echt niet!!!!!

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo AvB,

Het gaat om de handtekeningen op de contracten.
Zover ik weet staan jullie handtekeningen op de contracten en dan val je sowieso niet onder de eegelease regeling.
In de toegestuurde formulieren (Acceptatieformulier Vaststellingsovereenkomst Duisenberg regeling ) staat wat de korting kan zijn op de nog te betalen restschuld (of nog vast te stellen restschuld na beëindiging contract.
Achterstallige termijnen of boetes vallen hier niet onder, die moet je voor de volle 100 % betalen.
Belangrijk is ook om te kijken welke percentages Dexia gebruikt in jullie situatie.

Jullie zijn aangesloten bij de stichting Leaseleed.
Zij hebben goede advocaten maar wil je een second opinion omtrent jullie juridische kansen, bel vrijblijvend een paar advocaten in de regio, zie http://www.platformaandelenlease.nl/Advocaten.htm en vraag hun mening.

Heb je nog vragen over jullie specifieke situatie, mail me

Groeten,
Piet

Er zijn veel vragen over de Duisenberg regeling.
Daarom organiseert PAL, samen met Leaseproces en diverse advocatenkantoren, 8 informatieavonden door heel Nederland in de maand maart om hier voorlichting over te geven en vragen te beantwoorden.
Deze week meer hierover.

Ook_Handelaar

Ongelezen bericht door Ook_Handelaar »

Ad, je hebt gelijk gekregen. Beter was geweest als hij de eer aan zichzelf had gehouden.

LindaLovelace

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Welke eer????

AvB

Ongelezen bericht door AvB »

Piet,
Ontzettend bedankt voor de informatie en het beantwoorden voor mijn vraag.Gelukkig zijn er op het forum nog mensen waar je wat aan hebt !

Na al die jaren bewonder ik ook jou doorzettingsvermogen. Want je zet je eigen voor zoveel mensen in en het is zoveel ellende. Zelf probeer ik er een ``hobby`` van te maken om alles uit te zoeken,anders ga ik er echt aan onder door. Het gaat bij ons om grote bedragen en meerder contracten,puur om t sparen voor de aankomende studies van de 4 kinderen.
De neiging om dexia het geld te geven is door alle ellende heel groot,want dan zijn we ervan af. Maar er is zoveel ingelegd en veel maandelijkse betalingen gedaan, en gedwongen verkopen gedaan,dat we overwegen om door te gaan rechten. Want de hypotheek die we nu noodgedwongen hebben daar zit ook alle dexia schuld in verwerkt,dwz dat we daar ons verder leven ook nog mee ziten.
Ik ga in ieder geval verder informeren en heb misschien in de nabije toekomst je hulp nog hard nodig.
Vanwege verplichte hypotheekveranderingen zitten we ook vast aan bepaalde verzekeringen ivm woekerpolissen. Dus die ellende komt er ook nog allemaal bij,maar we zullen vast niet de enige zijn !
gr avb en sterkte voor iedereen !

CB

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 27 Feb 2007 00:43 door LindaLovelace

--------------------------------------------------------------------------------

Welke eer????
Rare vraag, zal wel van een DB wezen!!!!

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

:arrow: Waarschijnlijk de eer van LindaLovelace! :idea: :cry: :(

Gesloten