Bovenstaand een gedeelte uit een berichtje...is dat mensonterend? Ik schrijf dat er beste leuke en lieve kinderen tussen zitten, maar veel kinderen zijn ettertjes tegenwoordig. Niet allemaal, dat zal ik ook niet beweren. Maar veel wel, dat is niet alleen mijn mening, dat is een feit. En ja...ook ouderen zijn soms etterbakken, maar echt niet allemaal. Net als er rotbuitenlanders zijn, maar dat zijn ze ook niet allemaal. In iedere groep zitten er etterbakken tussen, dat is nu eenmaal zo. En omdat ik niet van kinderen houd probeer ik die tijdens mijn vakantie zoveel mogelijk te vermijden. Ik ga dus ook niet naar all-in vakantieparken, want daar zijn veel gezinnen en (voor zover ik dat gehoord heb) ook veel aangeschoten mensen omdat de drank gratis is. Ik probeer dat dus te vermijden is daar wat mis mee?Tuurlijk er zitten best leuke en lieve kinderen tussen, dat zal ik ook niet ontkennen, mijn nichtjes zijn hartstikke leuk. Maar heel veel kinderen zijn tegenwoordig wel ettertjes.
En wat heeft het feit dat ik eerste klas rijd in de trein en het feit dat ik ooit Zoloft heb geslikt daarmee te maken? Totaal niets! Ik neem het je dan ook zeer kwalijk dat je zo'n berichtje aanhaalt.