LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie Direkt zoekt het maar uit....

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Vrijdag ontvingen we een brief van een deurwaarderskantoor; van Arkel. De sukkelaars werken nauw samen met Intrum Justitia. Het zou gaan over een vordering van Energie Direct. (jawel... ook wij waren eens in hun mooie praatjes getrapt). Het betrof een bedrag van meer dan 4000 euro, zijnde de electra-kosten over een jaar. Let wel, dit contract is 1,5 jaar geleden beëindigd, we hebben hun gestuntel een jaar aangezien :lol: .

De energielevering begon samen met onze verhuizing naar een andere woonplaats. Wat hebben ze nou gedaan bij ED/IJ ? Ze hebben alle correspondentie naar ons oude adres toe gestuurd. En dat 2,5 jaar lang ! Nu komt er dan een deurwaarder met een vordering, binnen 8 dagen te voldoen. Ik belde ze meteen op en zei dat dat zomaar niet gaat. Dat begrepen ze gelukkig zelf ook wel. Of ik wel op ........ had gewoond ? Ja dus. Ik voegde er aan toe dat dat wel 2,5 jaar geleden was hoor. Toen werd ik heel, heel lang in de wacht gezet. Ik kreeg te horen dat ik een brief moest schrijven en daarin dit geheel moest opschrijven. Ze hadden amper een specificatie bij de vordering gehad, maar de dame zag nu al een aantal zaken die zeer dubieus waren. Ze mocht die echter niet noemen omdat ik dan meteen als argument zou kunnen aanvoeren dat de vordering niet kon kloppen, dat had ze ook wel meteen gezien toch ?

Kortom: ED maakt er een puinzooi van, het deurwaarderskantoor dat verbonden is aan
IJ stuurt de vordering terug met een vraag om opheldering. Ze hebben er blijkbaar zelf weinig trek meer in. :roll:

Wordt vervolgd......

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door Henri42 »

Mooi verhaal kan zo in de Libelle :)

ridder80

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door ridder80 »

0499-334316

ridder80

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door ridder80 »

Energie:
direct Antwoordnummer 10201 5600 VB Eindhoven

30maaike
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 feb 2007 15:19

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door 30maaike »

nou nee dit speel wel nu das echt niet leuk hoor dem ik ben dicleckt en ik heb er al wat moeite mee om alles goed tetypen maar goed ik hoop wel dat de mensen me snapen .leiden die had ik ook ihihhi ja ja ze gaan bij burorechthulp ook kijken komt hoopelijk wel goed
xxx maaike

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Iedereen die dom genoeg is geweest om met dit soort vage maatschappijtjes in zee te gaan, verdient alles wat er over hem/haar heenkomt.
Overstappen heeft geen enkele zin, levert vaak niet meer dan een paar euro aan besparing op en levert je een hele hoop ellende op.

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door wicher »

Iedereen die dom genoeg is geweest om met dit soort vage maatschappijtjes in zee te gaan, verdient alles wat er over hem/haar heenkomt.

Pffffff......jawel meneer :oops:

helpendehand
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door helpendehand »

Voor klachten kunt u bellen naar 020-5110500.

anjella
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 apr 2007 18:13

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door anjella »

hee helpende hand hou ff op met dat 020 nr van je er klopt helemaal niks van namelijk.....

is waarschijnlijk een nr om mensen met schulden te helpen waardoor ze alleen nog maar meer in de schulden komen...

groetjes

helpendehand
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door helpendehand »

Heeft u het nummer al gebeld!Dan zult u ook weten dat dit nr het juiste nummer voor u klachten is.Dit is het bureau dat energie contracten afsluit.Probeer het maar met succes. Groetjes

anjella
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 apr 2007 18:13

Re: Energie Direkt zoekt het maar uit....

Ongelezen bericht door anjella »

ik heb zeker het nr gebeld anders weet ik t niet he.

maarja t zal allemaal wel. ik geloof er anders niks van maarja zal wel mn eigen probleem zijn dan ofzo

groetjes

Gesloten