LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000 toppers zegels

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sjanetromp

C1000 toppers zegels

Ongelezen bericht door sjanetromp »

druk gespaard voor de toppers zegels, ingevoerd vorige week en gelukkig nog een plekje op de vrijdagavond eerste rang, helemaal goed dus. krijg ik vanmiddag een mail van ticketline: er is helaas iets mis gegaan. en de reserevring is vervallen. er kan niet worden gecorresponeerd, maar dezelfde code blijft actief?????
zondag en vrijdag eerste rang al helemaal weg natuurlijk...
zijn er meer mensen die deze mail hebben ontvangen en weer opnieuw moeten boeken???
we hebben nu maar de woensdag geboekt, maar balen er wel van....

zidler

Re: C1000 toppers zegels

Ongelezen bericht door zidler »

Kijk hier maar eens: je bent blijkbaar niet de enige...

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... ht=toppers

Marcel Grootveld

Ongelezen bericht door Marcel Grootveld »

Op 14 februari 6 kaarten voor toppers in concert besteld d.m.v. de c1000 actie.Krijg van ticketpoint een reserveringsoverzicht retour.Op 20 februari(6 dagen later!!!!)krijg ik de mededeling dat er iets is fout gegaan met mijn reservering en dat deze is komen te vervallen.Wel werden mijn 3 codes opnieuw geactiveerd zodat ik opnieuw kon reserveren.Dit heb ik op 3 computers geprobeerd maar telkens als ik de codes invoer krijg ik een foutmelding.Zelfs na het kopieren/plakken (wat kan daar nou aan fout gaan) kreeg ik een fout melding(tot 3 keer toe)met als resultaat dat ik was uitgesloten van deelname.De gehele dag geprobeerd ticketpoint te bellen maar die krijg je echt never nooit aan de lijn.Nog even iets anders,tussen 14 en 20 februari nog geregeld op de site gekeken hoever de verkoop was.Ik zag dat de duurste kaarten voor alle 4 de dagen weg waren.Tot ik tot mijn verbazing op 20 februari zag dat er op 6 en 7 juni ineens weer volop dure kaarten waren.Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het bij ticketpoint niet helemaal gaat zoals het zou moeten gaan.Ik heb maar een berichtje naar de klantenservice van ticketpoint gestuurd in de hoop dat ze mij alsnog mijn 6 kaarten leveren.Voorlopig hebben wij ons een breuk gesjouwd aan boodschappen (voor de zegels) maar hebben nog helemaal niks.SCHANDALIG.Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die sinds gisteren met dit probleem te maken hebben.Laten die zich alstublieft melden,misschien kunnen we ticketpoint dwingen zich aan de eerder gedane reserveringen te houden.Volgens mij is het daar 1 grote zwendelarij.

renger2506

Ongelezen bericht door renger2506 »

inderdaad mee eens. Ik heb oa gemaild naar:
Belbus
Ombudsman
Radar
Site van Gerard joling en Rene froger. Niet dat hun er wat aan kunnen doen maar je weet maar nooit hea. Mijn code werkt nog steeds niet. En ik wil wel graag.

Heidi de Vries

Ongelezen bericht door Heidi de Vries »

Hallo, ook ik kreeg op 20 februari s'avonds die bewuste mail met die foutmelding en ik ben ook vreselijk boos. Ik had ook 2 kaartjes besteld voor 8 juni 1e rang. Heb via een oproep op Marktplaats meer mensen gevonden die hetzelfde was overkomen. Heb vervolgens met de consumentenservice van de c1000 gebeld die weer een mail naar Ticketpoint hadden gestuurd met mijn klacht. Vervolgens ben ik door Ticketpoint teruggebeld. Ik had inmiddels maar 2 nieuwe kaarjes voor de 2e rang besteld. Dat kon nog wel. Ik heb van Ticketpoint de zekerheid gekregen dat het nu wel goed gaat maar ik was vreselijk kwaad aan die telefoon. Tekst en uitleg wat betreft die fout kunnen ze je niet geven maar ze heeft wel zes keer gezegd dat ze zo blij is dat ik nu wel kan gaan. Ja ja, eerst zien dan geloven.
Het lullige is dat ik samen met mijn zoontje ga die hard voor zijn zegeltjes heeft gespaard zodat de kaart lekker snel vol was. Op 12 februari hadden we al geboekt en inderdaad ook een bevestigingsmail gekregen.: 2 kaartjes 1e rang op vrijdag 8 juni.
Vervolgens had ik daar via de mail een vraag naar Ticketpoint achteraan gestuurd wat betreft de toewijzing van de kaarten met een kind en daar kreeg ik een dag na de mail van die bewuste foutmelding antwoord op. Allemaal wel heel verdacht.
Maar goed, we gaan door tot het uiterste want deze aktie klopt van geen kant. Mail me als je denkt te weten hoe we verder moeten. Ik heb via Marktplaats al een aantal mensen "verzameld"

Groetjes Heidi de Vries.

ilseverstappen

Ongelezen bericht door ilseverstappen »

Ik denk dat we allemaal de *** zijn en hier niets aan kunnen veranderen. Als ze uitzonderingen moeten gaan maken voor de gedupeerden, dan blijven ze aan de gang, want ze hebben zo te lezen van iedereen wel erg veel fouten gemaakt!

Ik vraag me ook echt af of we er wat aan kunnen doen...ik vrees t ergste!

FX

Ongelezen bericht door FX »

Geachte heer van Berge Henegouwen,

Het is gebleken dat het programma Kassa van de Vara morgenavond al aandacht gaat besteden aan de actie van de C1000 en Ticketpoint.
Kassa wordt morgenavond uitgezonden om 18:55 op NED 1.

Met vriendelijke groet,
FX

justien

Ongelezen bericht door justien »

Zoals iedereen is dit bij mij ook gebeurd alleen door een vakantie tussen door heb ik de mail gister pas gelezen DOM DOM
Nu ben ik heel erg te laat en heb ik alleen nog 3de rangs kaartje dus echt niet dat ik dat gaat doen dan ga ik gewoon niet!!! Dat dit kan gebeuren probeer je zo snel mogelijk de zegels te hebben zodat je eerste rang kan kopen gebeurd er zo iets....
Ben erg boos erover !!!!

Roelien

Ongelezen bericht door Roelien »

Ik word gewoon verdrietig én boos van alle negatieve berichten in de media.
Ik zit zelf nog altijd te wachten op een bevestigingsmailtje van mijn reservering die ik op 13 februari heb geplaatst.....
Verder probeer ik ticketpoint al enkele dagen te bereiken via telefoon en mail, maar ik krijg totaal geen reactie in welke vorm dan ook.
Wie of wat kan hier iets tegen doen?? Dit is toch niet normaal meer...

:( :evil:

delibel

Ongelezen bericht door delibel »

Nou ik ben niet de enige gedupeerde zie ik die er ingestonken is,met de Toppers tickets.
Het zelfde verhaal heel snel geboekt om zeker te zijn van goede kaarten.
En weet je wat ik nog het onbeschofste vind?geen enkel excusses,gewoon je kaarten zijn gecanceld en dan nog met dikke vette letters dat correspenderen niet mogelijk is. Ik heb nog drie kwartier aan de bel gehangen maar kreeg geen contact ,(45cent per minuut)Echt asociaal je mag toch beter verwachten.En waarom de mensen niet meteen terug bellen zodat ze gelijk opnieuw kunnen boeken.Nee eerst nog een week wachten zodat al de goede plaatsen al weg zijn.
Dit is al mijn tweede keer bij ticketpoint dat dit zo met bestelde kaarten ga.
Ik heb er nou genoeg van en raad iedereen af bij hun te bestellen.

Marja Maasdam

Gesloten