LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kievito
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2007 17:45

Telefonie

Ongelezen bericht door kievito »

:roll: Ik krijg een paar maal per maand een SMS met de mededeling "Operator logo ontvangen". Ik heb geinformeerd bij Vodafone en zij weten van niets. ZE vroegen wel of ik wel eens sms naar betaaldiensten. Ik sms incidenteel naar de lotto als een kandidaat stopt bij 'lotto weekend miljonairs'. Lotto gebeld maar zij weten van niets. Het sms-bericht kost 1,10 euro. Kassa!!! Wie kan mij vertellen waar dit bericht vandaan komt en vooral.....hoe kom ik er vanaf????

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: Telefonie

Ongelezen bericht door Mini »

-operator logo downloaden/opslaan/openen, zodat je kan zien van welke operator het is, en misschien zelfs afmeldinformatie erbij ziet staan.
-vodafone vragen om te kijken in je gesprekshistorie, misschien zien ze de afzender staan. zo niet, vragen of ze willen kijken naar het moment dat het begonnen is, misschien zien ze dan wel naar welk nummer jij (per ongeluk) ge'smst hebt.
Zo kan je (hopelijk) aan de afmeldinformatie komen.

Dean
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007 01:02

Re: Telefonie

Ongelezen bericht door Dean »

als je een afmeldnummer /of naam van het bedrijf weet.

kun je op www.smsafzeggen.nl

de informatie vinden om je af te melden. suc6

Gesloten