Zowel ik als mijn ouders zijn telefonisch benaderd door CD met genoemde actie.
Op twee adressen dus drie maanden gratis kijken naar het extra gebodene.
Tijdens het telefoongesprek is nadrukkelijk verteld dat schriftelijk opgezegd diende te worden. Er is NIET verteld dat dat dan aangetekend diende te gebeuren.
Op de achterkant van de bevestiging van CD staat idd in de keine lettertjes dat opzeggen aangetekend dient te gebeuren.
Telefonisch ben ik overeengekomen: schriftelijk.
Eenzijdig is het nu ineens aangetekend geworden, dat noem ik geen overeenkomst.
Mijn ouders hebben aangetekend opgezegd en binnen een week een bevestiging teruggekregen van CD
Ik heb mijn brief gewoon in de brievenbus gegooid en u raadt het al:
Taal noch teken van CD.
Bij een andere (schriftelijke) actie -begin februari- werd beloofd alle zenders door te geven als ik een kaartje terug zou sturen. Ik heb het kaartje niet verstuurd en toch krijg ik nu (tijdelijk?) alle zenders, als dat maar goed gaat.....
Op dat retourkaartje stond overigens een antwoordnummer van Canal Digitaal.
Als ik niet heel snel een bevestiging van mijn opzegging krijg, ga ik tot in lengte van dagen de opzegbrief elke dag weer naar dat antwoordnummer sturen, enveloppen kosten maar een paar centen bij de Wibra
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)